Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdniny ve Forks - 3. kapitola

Kris


Prázdniny ve Forks - 3. kapitolaVe třetí kapitole najde Bella svou kouzelnou louku ze snu. Co se ale stane, když tam přijde? Po cestě zpátky si roztrhne rifle, takže musí na nákupy. Asi tušíte, s kým se potká…

3. Kapitola

Zdál se mi stejný sen. Byl úplně stejný jako ten včera. Dokonce jsem se opět probudila přesně o půlnoci. Když jsem usnula podruhé, už se mi nic nezdálo. Ráno jsem se probudila poslední. Nasnídala jsem se a upravila a jela s tetou do města nakoupit. Když jsme se vrátily, máma akorát dodělávala oběd, tak jsem se najedla a znovu vydala hledat svou mýtinku.

Bella:

Měla jsem více času, a tak jsem tajně doufala, že ji najdu a zjistím, co mě k ní tak táhne. Sice to byl jen sen, ale čím dál víc věřím, že existuje.

Konečně jsem našla místo, kde jsem včera skončila. Posadila jsem se na pařez a chvilku odpočívala, rozplývala se nad krásou přírody. Vypadalo to tu jako v pohádkovém lese. Ještě chvíli jsem seděla a pak se zvedla a pokračovala ve hledání. Čím dál jsem zacházela, tím silnější bylo světlo. Trochu mě to zarazilo. Přece jenom většinou to bývá naopak.

Najednou mě oslnilo světlo. Chvíli trvalo, než si na něj mé oči zvykly.

„Konečně,“ vydechla jsem, „to je krása!“

Musela jsem se usmát. Bylo tu nádherně. Konečně jsem objevila svoji malou louku. Byla přesně taková, jako ve snu. Dokonale kulatá, svítilo na ni slunce a nádherně voněla. Něco bylo ale špatně. Přepadl mě strach. Pocit, že mě někdo sleduje. Ani jsem si nevšimla, že běžím.

„Sakra!“ zaklela jsem si sama pro sebe, když jsem zakopla. Muselo to přijít. To bych totiž nebyla já…

Ale né. Roztrhla jsem si jediné rifle, co jsem tady měla. To byl zase nápad brát si je do lesa. Byla jsem už blízko domku, tak jsem se rozhodla, že běžet už nebude potřeba. Můj pocit, že mě někdo sleduje, už zmizel. Místo toho přišel jiný. ‘Jak je možné, že jsem našla louku, o které se mi jenom zdálo? Jak je možné že jsem věděla, že existuje?‘  Takových otázek přišlo hodně.

Když jsem přišla domů, musela jsem se trochu uklidnit. Proto jsem si vzala čisté věci a šla si napustit horkou vanu s pěnou. Nádherně mě to uvolnilo. Dokázala bych tak ležet celé hodiny – kdyby byla voda pořád teplá, ovšem. Vylezla jsem po půl hodině. Vyfoukala a rozčesala jsem si vlasy a usoudila jsem, že už nikam nepůjdu, tudíž jsem se ani nemalovala.

Šla jsem se dolů zeptat tety, jestli nepotřebuje s něčím pomoct. Umyla jsem nádobí a šla si číst. Vzala jsem si moji oblíbenou Na větrné hůrce. Asi po hodině čtení začala klesat má víčka, takže jsem radši zhasla, ať neusnu s knížkou na obličeji.

Vstala jsem celkem brzo. Dneska je v plánu nakupování. Nakupuju celkem ráda. Bohužel, ve Forks nejspíš žádný pořádný obchod nenajdu, takže budu muset zajet do Seattlu nebo tam někam. Takže se jdu pro jistotu ještě zeptat a začnu se chystat.

Alice:

Právě jsem třídila věci v šatně a dostala jsem vizi: *Ta dívka – Bella jak jsem zjistila ve svých vizích, pojede na nákupy do Seattlu. *

No, super. Stejně už nemáme co nosit. Takže beru Emmetta.  Jdu ho na to radši připravit.

Bella:

Takže nákupy po obědě. Je 10:00. To abych se šla chystat.  Vzala jsem si své oblíbené fialové tričko, džínovou sukni, a pod to černé legíny. Trochu jsem se namalovala. Dala jsem si fialové stíny a trošku řasenky. Dneska bylo venku hezky, takže mi naštěstí nebude ani zima.

Když jsem dorazila do nákupního domu, tak jsem první zašla do nějakého obchodu se spodním prádlem, protože mě zaujaly výlohy. Koupila jsem si hned několik kousků. Potom jsem zašla do obuvi, a vybrala si jedny na podpatcích, a dvoje tenisky – convers. A když jsem prošla asi dalších tisíc obchodů, konečně jsem narazila na jeden, kde se bude dobře vybírat.

Našla jsem si pár triček, džíny i kraťásky a taky nějakou sukni. Taky jsem si našla nějaké hezké mikiny a bundu na podzim. Vycházela jsem spokojená, s dalšími třemi taškami navíc. Samozřejmě bych to nebyla já, abych nezakopla. Když už o nic jiného, aspoň o vlastní nohu. Vrazila jsem do zdi. Ta zeď mě chytila? Asi jsem se praštila do hlavy. Podívám se nahoru, a tam je anděl.

Někoho mi připomíná. Je to takový obr, ale přesto se u něj cítím v bezpečí. Má úžasně vypracované svaly. Má ten nejkrásnější úsměv, a oči, ve kterých se začínám topit…

‘Bello,‘ okřikla jsem se v duchu, ‘máš přece Edwarda!,‘

Sakra! Jak dlouho tu sedím a přemýšlím? Najednou přiběhla nějaká dívka. Vypadala jako elf. Měla stejnou barvu očí jako on, a krátké tmavé vlasy, které trčely do všech stran. Konečně jsem se probrala a začala se zvedat.

„Já… já… promiň. Nedívala jsem se na cestu a zakopla jsem…“ vymáčkla jsem ze sebe větu.

„To je dobrý,“ řekl.

Ta dívka ke mně doslova přitančila, natáhla ruku a hezky se na mě usmála.

„Ahoj, já jsem Alice a tohle je můj bratr Emmett.“

„Bella.“ Přijala jsem ruku.

„No, nevím to jistě, ale neviděly jsme se někdy ve Forks?“

„Je to možné. Jsem tam na celé prázdniny, takže…“ chtěla jsem odpovědět, ale rychle mi skočila do řeči.

„To je super! Tak mě napadlo, v sobotu pořádáme doma večírek. Kdyby ses chtěla stavit tak zavolej. Vyzvednu tě.“ Vmáčkla mi papírek s číslem do ruky.

„Tak zatím ahoj!“ rozloučila se a oba odešli.

Protože už jsem koupila vše, co jsem potřebovala, vydala jsem se domů. Po cestě jsem přemýšlela o něm, o Emmettovi. Najednou ho mám plnou hlavu… Co se to se mnou děje?

 


Předchozí / Další

 

 


 

Opět bych chtěla poděkovat všem, kteří k předešlé kapitole napsali komentář. Doufám, že se to číslo časem zvětší =c)

Mám dotaz. Komentář od Hanky mi donesl nový nápad. Kdo je pro, aby byli Bella s Emmettem spolu, a kdo ne?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdniny ve Forks - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!