Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdniny ve Forks - 1. Kapitola


Prázdniny ve Forks - 1. KapitolaV první kapitole Bella odjede s rodiči na prázdniny k její tetě Nicole Swanové do Forks. Alice dostane o Belle svou první vizi. Jak to u Cullenů vlastně vypadá a co má Alice v plánu? Povídka je z pohledu Belly a Alice. PS: Tohle je má první povídka tak bych ocenila, kdybyste do komentářů napsali nápady i kritiku.

1. Kapitola

Bella:

„Cože?!? Já nikam nejedu! Chci zůstat tady!“ hádala jsem se s mámou.

Rodiče mi právě oznámili, že na prázdniny pojedeme všichni k mojí tetě – tedy tátově sestře, do nějaké díry jménem Forks. Chci zůstat tady, pěkně na pláži, na sluníčku a hlavně s mojí láskou - Edwardem ve Phoenixu.

„Bello, snad si nemyslíš, že tě tady necháme samotnou?!“ začal po mě řvát můj „milovaný“ tatínek.

Sakra! Kdyby nás tu tenkrát našla mamka, kdybychom zvládli dojít aspoň do mého pokoje a neskočili na to hned v obýváku… Po hodině trucování, jsem - ač nerada – přiznala, že to mám nejspíš marný. No co, třeba to bude nakonec přece jenom zábava… ‘No Bello, jestli si teda myslíš, že ve Forks bude zábava, tak už jsi vážně zoufalá!‘ pomyslela jsem si kysele. Jelikož odjíždíme už zítra odpoledne, dám si uklidňující koupel a půjdu si lehnout, abych si stihla zabalit všechno (pro mě) důležité.

Když jsme vyšli před letiště, už na nás čekal objednaný taxík.

„Za chvíli jsme tam,“oznámil táta nadšeně.

„No to je tááák úžasné!“ prohlásila jsem s ironií v hlase. Máma mi věnovala jeden káravý pohled.

To, že se tam těší táta, protože svoji sestru 15 let neviděl, neznamená, že se tam budu těšit taky. Já ji neviděla 18 let, a vůbec mě to netlačí.

Když jsme dorazili, musela jsem uznat, že jsem si tetu představovala jinak. Popravdě mě příjemně překvapila. Nezdála se, být taková nu dná a usedlá jako můj otec. Naopak. Už když jsem ji viděla vyletět z e dveří, s obrovským úsměvem na tváři a to jak zakopla. Když jsem ji viděla, vzpomněla jsem si sama na sebe. První objala tátu, samozřejmě, potom mámu a mě si nechala na konec. Opravdu mi byla hodně podobná. Měla stejné oči jako já a táta a zdála se stejně nemotorná jako já.

Protože už bylo dost pozdě, na vybalování jsem se vykašlala. Vzala jsem si ručník, svůj oblíbený jahodový šampón a taky sprchový gel, kartáček, hřeben a hlavně svoje pyžamo a vydala se do koupelny. Jaké štěstí bylo, že jsem měla koupelnu jenom pro sebe. Po sprše jsem si pořádně vysušila a rozčesala vlasy a byla jsem připravená ke spánku. Bohužel jsem nějak nemohla usnout. Cítila jsem, že se tady něco stane, ale nevěděla jsem, jestli to bude dobré nebo zlé. Po nějaké době převalování jsem se konečně ponořila do říše snů.

 

Alice:

Od smrti Rosalie jsou to už 3 roky. Nemůžu nechat Emmeta se takhle trápit. Rosalie byla moc posedlá touhou po dítěti. Stvoření nesmrtelného dítěte se dostalo k Volturiovým a ti to samozřejmě nemohli nechat bez trestu. Musí být nějaká cesta… Vím, že se Emmet snaží před námi skrývat, jak moc trpí. Vím, že by Rose nechtěla, aby se takhle trápil. Nemohla jsem to takhle nechat. Musela jsem něco vymyslet. To bych přece nebyla já, abych nenašla řešení.

 

Najednou jsem dostala vizi: * Do Forks přijede nová dívka. Bude bydlet u paní Swanové, nejspíš s rodiči. *

Nevěděla jsem, co to mělo znamenat. Možná to bude řešení mého úkolu. Možná to bude klíček k jeho novému štěstí. Zkusila jsem jí trochu zapátrat v budoucnosti. Bohužel už nic jsem nic neviděla, a tak jsem se šla podělit o svou vizi s Jazzem. Ještě že ho mám. Chudáček můj, snaží se Emmeta uklidnit, ale někdy s ním nemůže vydržet ani v jedné místnosti. Když jsem to s ním všechno probrala, shodli jsme se na názoru, že svou vizi jsem nedostala jenom tak. Musí za tím něco být.  To znamená, že musím pozorovat její nová rozhodnutí.

 


 

Další

 


 

Má cenu pokračovat? Prosím napište do komentářů své názory a třeba i nápady na další kapitoly.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdniny ve Forks - 1. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!