Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Praskanie duší - 2. kapitola

Plakát 3


Praskanie duší - 2. kapitolaV predchádzajúcej časti som vás veľmi neoboznámila s dejom mojej poviedky. A mám pocit, že vám to dĺžim, tak idem na to. :) Edward sa sotva vyrovnal s Bellinou smrťou, a už musí čeliť iným problémom. Uvedomuje si, že už viac nemôže unikať pred svojou minulosťou, v ktorej zabil "pár ľudí". Avšak, nebol by to až tak veľký problém, ak by si starostlivejšie vyberal osoby, do ktorých sa zahryzne. Pretože zabiť manželku vlkodlaka, po ktorej ostane malé dievčatko Lucy, nebol veľmi dobrý začiatok, ako vychádzať s bytosťami, stvorenými na zabíjanie upírov. Ako sa Edward vysporiada so svojou minulosťou? Príjme tresty za svoje hriechy? A čo Lucy? Ktorá si ani len neuvedomuje, čo všetko ju v živote ešte čaká...

2. Kapitola - Posadnutá túžba

Strhla sa a prudko posadila na posteľ. Za túto noc je to už tretí krát. Zdalo sa jej, akoby sa v kúte pri stene niečo pohlo. Nejaká čierna škvrna. Oči vyvalené od strachu upierala na bod pred sebou. Pocit, že v tej tme sa niečo hýbe, bol stále silnejší. Oblial ju studený pot a inštinktívne si vytiahla prikrývku až po bradu. Vypleštenými očami sa obzerala po izbe a snažila sa nájsť niečo, čo v nej vyvolalo taký okamžitý strach. Nie, to je iba ilúzia. Určite je to len výplod jej fantázie.  Veď je v bezpečí svojej izby. Nikto by tu len tak nevošiel, a už vôbec by ju nikto nesledoval. Takéto presviedčanie samej seba, na ňu zväčša platilo, ale dnes ten upokojujúci hlas v hlave takmer ignorovala. Keby mala odvahu, prebehla by cez chodbu, schovať sa k otcovi pod deku, tak ako to robila stále, keď bola malá. Takmer okamžite sa zahanbila.

Keď bola malá... Sama to práve povedala. Nie je nejaké rozmaznané decko, aby sa v noci bála kadejakých vymyslených tieňov. Poriadne sa nadýchla a opäť sa uložila do postele. Napriek tomu striehla na každý nepatrný pohyb všade naokolo. Vedela, že do rána už nezažmúri oko. Do svitania ostávali necelé dve hodiny, toľko vydrží.

Aj keď mala 16 rokov nikdy sa u nej neprejavila nejaká túžba po poznaní dobrodružstva, rizika a hlavne nie po tajomných, temných tajomstvách. Bola úplný opak jej otca. Často mala zimomriavky na celom tele ak pred ňou spomenul príbeh o  „nemŕtvych“ bytostiach. V poslednom čase toho bolo čoraz viac. Možno práve kvôli tomu sa jej dnes v noci tak živo snívalo o bitke upíra s vlkolakom. Chvíľu, akoby sa s tým vlkolakom stotožnila, ale hneď na to sa od hrôzy prebudila. A potom tá škvrna. Každému by to nahnalo strach. Ospravedlňujúco o tom presviedčala samu seba. Pomaly sa jej zatvárali oči.

Hneď, ako sa odobrala do pokojného, bezsenného spánku do jej izby vkĺzli dve osoby. Každý z jednej strany postele. Vymenili si pohľady plné porozumenia. Mohlo sa zdať, že túto nočnú návštevu už mali dobre premyslenú. Ich tváre jasali krásou. Žena bola nevinne šibalská. Mala vlasy tak živo plavé, že jej ešte aj v tej tme iskrili. Pokožku jemnú ako bábätko a pery  tak zmyselné, že by každý chlap obetoval svoju dušu, aby sa ich mohol aspoň na okamih dotknúť. Muž stál tak nehybne, že bol akoby vytesaný do kameňa. Iba ebenové vlasy po ramená sa mu v jemnom prievane ľahučko kolísali. Všetky črty boli ostré, ako ošľahané vetrom. Divoký výzor mu dodával akúsi autoritu, tvár vzbudzujúcu rešpekt. Naháňal hrôzu a predsa bolo ťažké od neho odtrhnúť zrak. Boli ako oheň a voda. Úplné protiklady, obaja božsky krásni, diabolsky zmyselní.

Kto by sa im lepšie prizrel, všimol by si jednu a jedinú spoločnú črtu.

Ich oči... satansky červené oči.

„Lucy.“ Zašepkal muž s neskrývaným pôžitkom. Jeho zvádzajúci hlas by dostal všetky ženy na kolená. Trhlo ňou, no neprebrala sa. Sklonil sa k nej tak blízko, až to vyzeralo akoby ju chcel pobozkať a znova šepol jej meno.

Otvorila oči. Kakaovým pohľadom sa obzerala okolo. Bola zmätená, nebála sa, aj keď všetky okolnosti nasvedčovali tomu, aby sa hystericky rozkričala a ušla.  V okamihu, keď zazrela jeho úžas vyvolávajúce črty, chcela mu patriť, chcela, aby ju vlastnil. Pre ňu už existuje iba on. Tento dokonalý cudzinec, vyvolávajúci v nej pocit nebezpečenstva rovnako intenzívne, ako bezpečie. Istotu, že k nemu navždy patrí. Dotkol sa jej ruky. Blažene vzdychla. Pohľadom ho prosila aby si ju ukradol, aby ju bozkával, dotýkal sa jej svojimi dokonalými rukami. Usmial sa, a jej sa v tom okamihu na chvíľu zastavil dych.

„Poď so mnou.“ Jeho slová na ňu pôsobili tak vášnivo, že ani na sekundu nezaváhala. Odhodila prikrývku a dovolila mu, aby ju vzal do náručia. Vôbec si nevšimla ženu, ktorá po celý čas stála oproti nim. Ani prikývnutie božského cudzinca na jej nevyslovenú otázku. Rozbehol sa preč s Lucy v náručí, a tú krásnu ženu nechal stáť v jej izbe, aby začala ich dlho pripravovaný plán.


1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Praskanie duší - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!