Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Praskanie duší - 1. kapitola

Bible TS


Praskanie duší - 1. kapitolaJe to moja prvá poviedka, tak by som rada poznala vaše názory, nech už sú hocijaké.

1. Kapitola - Divoká schôdzka

Les tejto noci zíval tajomnou divokosťou. V okamihu, keď sa jeho noha dotkla konárov, mimovoľne po ňom prešli zimomriavky.  Niekoľko sekúnd, možno minút, sa zmätene obzeral okolo seba. Cítil, že ho niekto sleduje, ale v tme nikoho nevidel. Cítil, že ho nejaké oči prepaľujú tými svojimi. No, nebol si istý, či to nie je iba ilúzia. Zhlboka sa nadýchol a kráčal ďalej. Nevedel presne kam ide, dúfal však, že v tomto kráľovstve temnoty bude schopný nájsť pokoj, po ktorom zúfalo prahne. Nerozumel nepokoju, ktorý ho posledné týždne sužoval. Vedel, že niečo nie je v poriadku, všade naokolo bola nenávisť, hnev. Pocity, ktoré ho tak oslabovali a predsa mu dávali akési morbídne uspokojenie. Dokonca aj tu, na jeho poslednom a jedinom útočisku. Aj teraz ho niekto prepaľuje pohľadom, niekto stvorený na zabíjanie. Nie už to ďalej nemôže znášať. Otočil sa, zatvoril oči a zhlboka dýchal.

V okamihu, keď sa naplno oddal svojim zvieracím inštinktom zacítil ho...

Vedel, že príde deň, keď opäť pocíti túžbu trhať, zabíjať, múčiť, či trestať. Ale prosil sily, ktoré nad nim stáli, aby sa mohol na ten deň pripraviť. Bol pri ňom čoraz bližšie. Už ďalej nevládal odolávať.  Napli sa mu svaly a spánky mu zrazu nezadržateľne divo búšili. Prudko otvoril oči, a ironicky sa usmial.

„Edward, môj verný nepriateľ, vedel som, že nakoniec si prídeš po trest za svoje hriechy.“ Sotva zašepkal. Určite ho počuje. Veľmi dobre vedel, ako skvele je jeho sluch vyvinutý. Podobne ako on, vlkolak, aj upíry mali zmysli úžasne rozvinuté. Lenže na rozdiel od neho, Edward tieto schopnosti využil na nesprávny účel. A za to mu musí zaplatiť.

Zahľadel sa do jeho tváre. Jeho zlomené oči ho privádzali do čoraz väčšej zúrivosti.

„Prišiel som, aby som ťa presvedčil. Nemusíme to robiť.“ On však nedovolil zúfalej ľútosti v Edwardovom hlase  preniknúť do svojej mysle.

„Prisahal som. A mienim svoju prísahu dodržať. Sal si na nesprávnych miestach, pijavica.“

Edward pokrútil hlavou. Skôr vyzeral, že sa snaží zahnať zlé spomienky, ako odporovať mu.

Chvíľu bojoval sám so sebou a potom šepol.

„Jason, máme deti, jeden z nás dnes zomrie. Naše dcéry potrebujú otcov.“

Hneď, ako pijavica vyslovila túto vetu, všetko v ňom sa zlomilo. Zúfalo zvreskol a končatiny sa mu napli v krčí.

„Ako sa opovažuješ niečo také vypustiť z tej svojej smradľavej huby. Tvojej dcére ostane matka. Matku mojej Lucy si vycical. Predstav si, ako mi trčia z úst kúsky roztrhaného tela tej tvojej krehkej Isabelly. Vieš ako ľahko by som jej dokázal zlomiť leb...“ Nedovolili mu dopovedať myšlienky, ktoré sa hovorili aj jemu samému ťažko.. Dokonale súmerná tvár, vtedy naplnená bolesťou kvôli chybe, ktorú celé roky ľutoval, vystriedala číra nenávisť. Vyceril ostré, biele zuby, prižmúril oči a prikrčil sa pripravený zaútočiť.

Aj jemu sa začalo meniť telo. Rukami mu preletela ostrá bolesť, ktorú už niekoľko desaťročí nepocítil. Bol to preňho tak veľký šok, že sa neovládateľne rozkričal. Ten krik bol ako pokyn  pre ostatné bunky jeho tela konať. Prešlo sotva pár minút a on sa skrčený opieral o peň stromu.  Pravdupovediac, už to nebol tak celkom človek. Z prstoch na nohách a rukách mu vytŕčali dlhé, napoly zhnité pazúry. Jeho telo namiesto jemnej, čokoládovej pokožky, pokrývali husté chumáče srsti. Črty priateľskej, roztomilo divokej tváre sa zmenili na zúrivú, strachom volajúcu tlamu šelmy.

Roztrasenými labami prešiel pár metrov dopredu. S každým krokom naberal znovu nájdenú silu. Stál mu v ceste už iba jediný strom a mohol sa vrhnúť na beštiu, kvôli ktorej prežíval tieto muky.  S ľahkosťou halúzky ho vytrhol zo zeme a tým prekonal poslednú prekážku medzi nimi dvoma. Stáli oproti sebe.

Vlkolak a upír...

Jason a Edward...

Dvaja predátori stvorený na to, aby jeden druhého usmrtili.  Sotva na stotinu sekundy zaváhal, pred sebou totiž uvidel vysmiatu, nevinnú Lucynu tvár. Túžba po pomste bola však silnejšia ako rozum. Ich pohľady sa stretli a rozbehli sa oproti sebe, odhodlaní jeden druhému spôsobiť mučivú bolesť, až do špiku kostí.

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Praskanie duší - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!