Celá kapitola je z pohledu Edwarda. Bella mu ukáže celý svůj život a on pocítí něco, čemu nerozumí.
08.08.2011 (11:30) • Sabulina • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 2074×
8. kapitola
Belle se podařilo utéct a konečně vyhledat Cullenovi. Opravdu se jí nemůže nic stát, když ji Cullenovi chrání? Co když je Jacob obejde a najde cestu k Belle? A co Edward?
9. kapitola
Edward
Ona přišla. Je tady. Podařilo se ji zachránit. Je velmi odvážná. Jen mě udivovalo, že nedokážu číst její myšlenky.
„Bello, ty jsi ho viděla? Víš, kdo to je?“ Rosalie už málem skákala radostí.
„Viděla jsem ho.“ Přisedl jsem si k ní a chytil ji za ruku.
„Bello, víš, kdo jsme?“
„Jo. Upíři.“
„A nebojíš se nás?“ Tuhle otázku jsem neměl vyslovovat. Co když se bojí? Co když uteče?
„Ne.“ Teď bych skákal radostí já.
„Co se stalo? Já umím číst myšlenky, ale ne tobě. Jakto?“ Tahle otázka mě tížila od té doby, co přišla, a moc rád bych věděl odpověď.
„Teta vždy říkala, že jsem divná jako moje matka. Prý mám dar, díky kterému mi nikdo nemůže psychicky ublížit. Jako malá jsem si myslela, že to je dar proti ní, ale pak jsem přišla na to, že to nefunguje. Myslela jsem, že je se mnou něco špatně. Nechtěla jsem cítit tu bolest, co mi způsoboval každý den u ní. Pak jsem začala trénovat a zjistila jsem, že ten dar opravdu mám. Nevím, jak to funguje, ale mé tetě to zabraňovalo mě týrat.“ Věděl jsem, že její teta je upír, ale o tom, že má dar, jsem nevěděl.
„Jaký ona měla dar?“
„Já nevím. Jen vím, že jsem cítila ostrou bolest a pak jsem si nic nepamatovala. Můj dar mě ochránil. Nedovolil jí přiblížit se ke mně.“
„Bella má zřejmě psychický i fyzický štít, který může roztahovat podle potřeby i na jiné osoby.“ Carlisle už viděl mnoho darů, proto právě on věděl, jak její dar funguje.
„Můžu něco zkusit?“ otázala se mě nesměle. Když jsem přikývl, zavřela oči a soustředila se. Za chvíli jsem slyšel její myšlenky.
„To je úžasné.“ Bella mi ukazovala celý svůj život. Ale to, co jsem chtěl vidět, bylo posledních pár dní jejího života. Když se dostala až k této časti, nemohl jsem uvěřit. Ukazovala mi její pokus o útěk, to, jak ji bodl a staral se o ni. Jenže to, co přišlo, bych nikdy nečekal. On ji znásilnil. Bella se při té vzpomínce celá roztřásla a začala plakat. Okamžitě jsem ji objal a přitiskl k sobě.
„Už nikdy nedovolím, aby ti ublížil. Nikdy,“ šeptal jsem jí slůvka útěchy, dokud neusnula. Položil jsem ji do postele a přikryl dekou. Musí odpočívat.
„Edwarde?“ Alice i ostatní byli zvědaví, co mi ukázala. Odebrali jsme se do vedlejší místnosti.
„Bella mi ukázala celý její život. On ji unesl z hotelu. Pokusila se utéct, ale on ji zadržel. Bodl ji, ale zachránil. Pečoval o ni. On… on ji znásilnil,“ poslední slovo jsem zašeptal a cítil neuvěřitelnou zlost. Už teď vím, že když se potkáme, bude to jeho smrt.
„A víš, kdo to je?“ Esmé ke mně přistoupila a objala mě.
„Jacob Black.“
„To je ten vlk?“ Všichni byli udiveni, protože jeho pach bychom poznali.
„Musel se naučit, jak maskoval svůj pach.“ Celou noc jsme plánovali, jak ho dostaneme, ale nic nás nenapadlo. Nevíme, jak ho vystopovat. Jak se k němu dostat. K ránu jsem opustil svou rodinu a pozoroval Bellu, jak spí. Asi nikdy nepochopím, kdo mohl tak krásnému stvoření ublížit. Je tak bezbranná a krásná. Ač ji znám celý život, ale vlastně jen den, mám potřebu ji chránit před celým světem. Nechápu, co se to se mnou děje. Proč tohle vlastně cítím.
„To je láska.“ Jasper.
Autor: Sabulina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Poslední oběť 9. kapitola:
Snad se nebudeš zlobit,že jsem nenechala komentář,pod každou kapitolou.Je to skvělé,moc se těším na pokračování.
Ahoj, kapitolu jsem ti opravila, ale příště si dávej pozor:
* Chyběla ti spousta čárek, vždy se podívej, kolik má souvětí sloves.
* ji/jí - krátce vždy ve 4. pádě - koho, co.
* Píše se teď, nikoliv ted - nebuď líná a udělej tam ten háček, prosím.
* Píšeš špatně přímou řeč, pokud za PŘ následuje věta uvozovací, PŘ končí čárkou. (Př. zašeptal, oznámil, řekl, atd.)
Díky.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!