Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední oběť 1. kapitola

dffd


Poslední oběť 1. kapitolaPrvní kapitola a první pohled Edwarda. Ač se zatím Edward a Bella nesetkají, jejich příběhy se budou vzájemně proplétat. V této kapitole Edward stručně popisuje svůj život a to, kdo je. Také dojde na další vraždu, u které zabloudíme do společné minulosti Edwarda a Isabelly.

Edward

Mám chvilku pro sebe a tedy dostatek času na probrání celého mého dosavadního života. Mé jméno je Edward Cullen. Je mi něco málo přes 100 let. Téměř každá dívka by dala cokoliv za to, aby mohla být po mém boku. Což dělá velice dobře mému egu. Do mých sedmnácti let jsem žil docela poklidný život. Jenže pak vypukla španělská chřipka. Moji rodiče zemřeli a já skoro také, kdyby nebylo Carlislea. Ten mě přeměnil na upíra. A to teprve začalo být zajímavé. Já, moji sourozenci i rodiče, jsme upíři. Asi před sedmdesáti lety nás požádal jeden vyšetřovatel o pomoc. Pracujeme pro FBI. Jo, jasně, každý by se nám smál, že si vymýšlíme, ale už jen ten fakt, že jsme upíří říká, že asi nebudeme tak úplně normální. No prostě pracujeme pro FBI a řešíme jen ty nejzávažnější zločiny. O tom, kdo opravdu jsme, ví jen jediný člověk a to je šéf celého toho cirkusu. Jako upíři se živíme krví. Zvířecí. Díky tomu můžeme chodit mezi lidi a i na místa činu.

Rodina šla na lov a já vysedávám na terase naší vilky. Jo, i my děláme za peníze. Na mém mobilu se objevila zpráva, že máme případ. Vydal jsem se do naší kanceláře. Už jsem slyšel i zbytek rodiny, jo, umím číst myšlenky, jen tak mimochodem.

„Co se děje?“ Moje sestra, Rosalie. Pěkná blondýnka, ale trochu namyšlená a taky vdaná za Emmetta, mého bratra.

„Je tady zpráva o nějaké vraždě. Prý zas ten sériový vrah John.“

„Dobře, já, Edward, Alice a Emmett tam pojedeme a vy zatím projdete materiály co nám poslali.“ Můj otec Carlisle. Není můj biologický otec, ale jako by byl. Taky je to náš vůdce, tak trochu. Vydali jsme se na cestu. Diskutovali jsme, jak budeme pokračovat ve vyšetřování. Tento případ řešíme už 46 let a zatím jsme se nikam neposunuli. Většinou díky našim dokonalým smyslům vraha chytneme hned, ale tady prostě nic. Žádný pach, žádná stopa, prostě nic. Vždy je to stejné, muž, žena nebo manželský pár. Ve věku kolem 30 až 60. Poslední dobou spíš kolem 60. Vrah stárne a sním i jeho oběti. Jediné, co je pořád stejné, je ten otazník. Vždy nakreslí krví oběti otazník na stěnu.

Po necelé půl hodině jsme dojeli na místo. Náš příjezd vždy vzbudí rozruch, jsme přeci FBI. Nechali jsme dům vyklidit, abychom mohli plně využít své upíří já. Nejdříve jsme prohledali spodek domu, kde jsme jako obvykle nic nenašli. Nahoře jsme našli oběť. Byla to žena. Mohlo jí být tak 65 let. Byla nejméně desetkrát bodnuta. To je jeho styl. Jen jedno se změnilo. Na stěně byl otazník napsán její krví, ale také tam bylo napsáno I. Swan. Swan, tohle jméno si velice dobře pamatuji.

„Edwarde, asi něco mám.“ Moje malá sestřička Alice.

„Copak?“ Jsme ve Forks, kde taky už několikrát udeřil John, vrah kterého hledáme.

„Ten policista Swan asi na něco narazil. Podívej tady, vždy, když ty vraždy začnou, přistěhuje se do města někdo nový, pak nic a zase to začne někde jinde. Tady sem se nestěhuje moc lidí.“ Ano, má pravdu. Tohle nám zatím unikalo. Když si změní jméno, nikdo ho nemůže vyhledat po přestěhování. Z mých myšlenek mě vytrhla až Alice. Měla vizi.

„Co se děje?“

„Swan a jeho žena. On je zabije.“ Okamžitě jsme vyrazili k nim. Byli jsme tam během pár minut, snad dvě minuty, ale přeci pozdě. Charlie a jeho žena Renée byli mrtví. Oba ubodáni a nad jejich postelí otazník z jejich krve. To byl jasný vzkaz, že jsme byli blízko. Jenže teď jsme opět na začátku. Otočil jsem se a tam v postýlce spala asi roční holčička. Měla krásné kaštanové vlásky, které jí padaly do obličeje. Opatrně jsem ji vzal do náruče, jenže se probudila a upřela na mě svá čokoládová kukadla. Byla tak kouzelná. A teď tady zůstala sama, chudinka.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

V další kapitole nás čeká pohled Belly.

Její návrat domů a setkání s obyvateli městečka.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední oběť 1. kapitola:

 1
7. lucik113
01.07.2011 [22:55]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.06.2011 [20:59]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lelus
30.06.2011 [10:57]

nádherné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
30.06.2011 [10:57]

nádherné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Babča S.
30.06.2011 [10:24]

Vy jste snad všechny placené od našeho zdravotnictví,né? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticondodáváte jim pacienty s infarktem,že? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonRychle pokračuj,aby jich nebylo moc Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.06.2011 [8:13]

Matystak honem další kapitolu, tohle je tyranie.

30.06.2011 [7:58]

WhiteTieČlánek jsem ti opravila. Chybuješ v následujícím:
+ čárky
+ Carlisle (skloňování - Carlislea, nikoliv Carlisla)
+ Renée (nikoliv Renne)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!