Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pokušení jménem Edward Cullen - Úvod

BD I. - Teaser Poster


Jmenuji se Isabella Blacková... Už tato věta lecos napoví. Začátek je spíš určen Teamu Jacob, ale časem se to začne líbit i Teamu Edward. Bella Cullenovi v životě neviděla, ale zná Jacoba a jeho přátele. Jacob však není jen její přítel, je to její manžel. Blackovi se vrací do Forks a Bella poznává kouzelného Edwarda, přestože je vdaná se do něj zamiluje a nezůstane jen u toho... Však žádné tajemství nejde udržet věčně, Jacob pravdu brzy zjistí a chce se s Bellou rozvést. Bella se musí rozhodnout, jestli zůstane s Jacobem nebo Edwardem. Dalším vážným problémem je dítě, které Bella čeká a ona vlastně neví koho je. Tohle je zatím úvod, ale píšu další kapitoly... Doufám, že se to bude líbit, ale i kdyby ne tak prosím zaneste komentář. Tento příběh je spíš Sad end pro Edwardovce, ale myslím, že nakonec to dobře dopadne. Děkuji mockrát a doufám, že si mé povídky oblíbíte. Je to moje první, tak prosím o toleranci nedokonalosti.

Jmenuji se Isabella Blacková, ale všichni mi říkají Bella.
Bydlím v Seattlu s mým manželem a psem Bixim.
Můj manžel, Jacob Black má firmu s nemovitostmi Black's society for build a já dělám designérku bytového textilu. Jinak spolu žijeme poklidný život v luxusním bytě v centru Seattlu, on chodí do práce, já chodím do práce a tak dále..., ale vždycky to tak nebylo. Asi bych Vám měla říct jak jsme se dali dohromady.
Jacoba jsem znala už jako malá, opravdu malá holka, hrávali jsme si spolu, když jsem ještě bydlela ve Forks, mém rodném městě. Pak nastal zlom, mí rodiče se rozvedli, já se s matkou odstěhovala pryč, a tak skončilo i naše přátelství. Žila jsem dlouhou dobu pryč, ve Jacksonvillu na Floridě, a pak i ve Pheonixu v Arizoně. To už mi bylo sedmnáct.
Až jednoho dne...
Vrátila jsem se za tátou do Forks. Byl hrozně rád, že mě vidí, hrozně těžce nesl to, když se s ním máma rozvedla. A samozřejmě jsem tam po pár dnech potkala i Jacoba. Okamžitě jsem se do něj zamilovala, už to nebyl ten malý chlapeček, ale pořádný sexy kluk. On mé city opětoval, a tak jsme spolu začali chodit. Po půl roce jsem však zjistila, že Jacob má svá tajemství.
Prostě a jednoduše, můj kluk byl vlkodlak. Jak jednoduché to říct, ale ve skutečnosti jsem se s tím dlouho srovnávala. Byl úplně jiný, ale slíbil mi, že se bude proměňovat jen v krajní nouzi, která nastala naposledy před rokem. Navíc chodit s klukem, který má vlčí sílu a ochrání vás v každém okamžiku je vzrušující a kouzelné. Jacob měl také přátele, kteří mi pomohli se začlenit, a tak jsem se rozhodla, že budu chodit do školy v La Push.
A nejen to s Jacobem jsem začala chodit. Byl to vztah krásný, romantický, akční a tajemný, který nám vydržel až do dnes.
Po tom co jsme spolu byli už rok, jsme se rozhodli, že se vezmeme.
Po tom co jsme se vrátili ze svatební cesty, jsme se přestěhovali do Seattlu, ale já věděla že Seattle není místo, které nám je souzeno. Měla jsem pro to pádný důvod. Vlkodlaci, když se usadí začnou stárnout, ale to se u Jacoba nestalo. Byl pořád mladý, krásný a sexy, takový, že po něm jeli i čerstvé dvacítky. Naštěstí jsem věděla, že mi bude vždy věrný. Rozhodně měl štěstí, že jsem jeho situaci tak chápala, vsadím se, že jiná by ho prodala do novin jako nějakou kreatůru, a pak by se na něj vykašlala. Divím se, že jsem to tak dobře brala, ale koneckonců Jacoba miluju, tak co řešit. Náš život byl sladký, bez chybičky.
Už to byli čtyři roky, co jsme v Seattlu bydleli, jenže zdravotní stav Jacobova otce se zhoršil. Nebylo to nic vážného, ale doktoři nám doporučili, aby jsme ho hlídali. Odjeli jsme tedy do Forks, do města, které nám kdysi tak osudově změnilo život, měli jsme v plánu tam zůstat tak tři měsíce, ale nikdo netušil co nám zase tohle začarované městečko přichystá...
PS: Berte v úvahu, že Bella Cullenovi nikdy neviděla a nezná je.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokušení jménem Edward Cullen - Úvod:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!