Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pohádková víla? Jen kecy z Disney! - 3. kapitola

Balzám na rty s Jacobem


Pohádková víla? Jen kecy z Disney! - 3. kapitolaSuzie už ví, kam se bude stěhovat a nakonec se i těší, její přítel Dominic má přijet za ní na prázdniny, ale Suzie ještě neví koho potká a Dominic pak bude zbytečnou přítěží. Tak čtěte a něchávejte komentáře, jinak už psát nebudu!!!! nechte i kritiku, já vím, že je to trapný, ale mě to vážně nevadí.

Nové

,,Nenávidím tě, já tě nenávidím!!'' řvala jsem na mámu, když přišla domů.

Utekla jsem do svého pokoje a zabouchla jsem za sebou dveře. Já nechci pryč, mám to tady ráda, i když tady nemám skutečné přátele. Zamkla jsem dveře, aby se sem nedostala, věděla jsem, že přijde prosit. A už jsem jí moc dobře slyšela na schodech ke mně.

,,Notak Suzie, vždyť se toho tolik neděje, určitě si najdeš nové kamarády.'' Škemrala a měla pravdu, jen co mí kamarádi uslyší mé jméno budou ohromě přátelští, tak dobře, ale bude jí to něco stát.
,,Tak dobře, jdu si zabalit to nejdůležitější, zbytek zvládne služka. Bude tě to stát nové šaty, ale musí být originál a pro nikoho jiného už takové neušiješ.'' Usmála jsem se a odemkla dveře, máma vysloveně skákala radostí.

*************
O měsíc později

Tak to byla poslední krabice z mých osobních věcí, které jsem si chtěla vybalit sama. Je 10:00 ráno a já už mám všechno zařízený a vybalený. Náš barák je vpodstatě úpně stejný, až na mojí koupelnu, ta je přece jenom o jeden sprchovej kout větší a na mojí šatnu, ta má jednu skříň navíc. Na zahradě - té dokonalé a obrovské zahradě - je úžasný modrý bazén. Vždycky se bude kde ochladit v tomhle neutuchajícím slunečním vedru.

Omlouvám se, zapoměla jsem říct, že náš nový domov je v Egyptě. Je to tady nádherné. Asi se půjdu podívat po všech těch zázracích tohohle světa.
Vezmu si na sebe ty zlatý šaty z celé kolekce, kterou mi máma věnovala, jsou to ty nejobyčejnější a taky kvůli tý kolekci mám tu skříň navíc. Mám zlatou ráda a sem se bude hodit.

Když jsem vyšla před barák, bylo sluníčko vysoko na obloze, zbožňuju to tady. Vyšla jsem vpravo od baráku, vypadalo to, že tam bude něco zajímavýho, protože se tam hrnuly davy lidí. Asi po sto metrech mojí pozornost upoutala barevná skvrnka na okraji mého prostorového vnímání, tak jsem se otočila. Mezi pyramidami a písečnými dunami stál takovej malinkatej stánek a okolo něj ve větru poletovaly šátky různých barev. Vypadaly, jako by nebyly připevněné, ale pak jsem si všimla, že jsou za konečky přiskřípnuté k okrajům stánku. Vypadalo to přímo božsky.
Vydala jsem se k němu. Ve frontě stál fakt hodně sexy tmavej svalovec, ale já jsem si vzpoměla na Dominica. Ale pak mou pozornost zase upoutal ten svalovec, neměl totiž tričko, ale pak jsem si uvědomila, že tady je vedro a není na tom nic divnýho. Stoupla jsem si zády k němu, aby furt nepřitahoval mou pozornost a prohlížela jsem si šátky. Našla jsem dva, které se mi opravdu moc líbily. Jeden byl šedo - modrý a tak nějak matně se lesknul, nevím jak jinak to popsat. Druhý byl přesňe takový, jako moje oči. Byl růžový - ale ne takový ten jasně a křiklavě ale jemně - s tenkými lila žilkami, u okraje měl jeden centimetr temě rudý. Oba byly nádherné a tak jsem se rozhodla, že si je koupím, mám na to peníze a spoustu oblečení, ke kterému se budou hodit. Asi si tady zamiluju i obchody, teda stánky.
Vyndala jsem je taky z úchytků a otočila jsem se, že si půjdu stoupnout do fronty, ale jakmile jsem udělala první krok zakopla jsem o toho sexy svalovce, který se skláněl pro prachy. Doprčic, takovej trapas!

,,Promiň, promiň, promiň.'' Začala jsem se omlouvat.
,,Neboj, nic se nestalo. Já jsem v pořádku, ale co ty? Nestalo se ti nic? Já jsem tvredej jak kámen," usmál se a pak překvapeně zamrkal.
Vypadal, jako by omdlíval a pak se jeho tvář rozjasnila neskrývaným štěstím.
,,Jared.'' Představil se a zvedl mě ze země.

,,Suzie.'' Řekla jsem, jeho tvář se rozjasnila a usmál se tak, že jsem se bála, aby se mu neroztrhla pusa.

____________________________________________________________________________________

předchozí
»SHRNUTÍ«



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pohádková víla? Jen kecy z Disney! - 3. kapitola:

 1
1. Agarvena
10.01.2012 [15:36]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!