Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pohádková víla? Jen kecy z Disney! - 2. kapitola


Pohádková víla? Jen kecy z Disney! - 2. kapitolaSuzie se musí odstěhovat, omlouvám se, za ten konec a že tam jseště není nic záživnýho, ale hned přidám další s dost velkým nappětím, ale pište komentíky, jinak___________ konec!!! Ať se vám to líbí :-)

Proč?!

Doprčic, doprčic, doprčic, ve všem tom zmatku jsem si zapomněla nandat čočky. Co jim teď řeknu?

Chvilku jsem přemýšlela, a pak mi došlo, že si myslí, že Tohle jsou čočky. Uf a teď se tvářit tak, aby si nemysleli, že lžu nebo tak něco.

,,.Že jo, fakt super, mám je na zakázku, mamka je chtěla vyzkoušet na molu.'' usmála jsem se.

,,Vážně bomba, seknou ti,'' lichotila mi Meg.

Škoda, že to dělá jenom kvůli mým penězům, není má skutečná kámoška, ale co nadělám.

Všimla jsem si, že na mě všichni zírají jak na anděla, a tak jsem se jen otočila pro svojí kabelku do auta a vydala jsem se na svoji první hodinu. Meg s Nikole a Gamb za mnou klusaly a od mého auta postupně odcházeli lidé.

První hodinu jsem měla bilologii s Gamb a svým klukem Dominicem. Vešla jsem do třídy a všichni se na mě podívali. Zase jsem viděla ten úžas v jejich očích.

,,Moc ti to sluší, lásko.'' zašeptal Dominic a políbil mě.

,,Děkuju, ale už bychom si měli sednout,'' řekla jsem, usmála jsem se a odešla ke svojí lavici.

Zbytek dopoledne proběhl docela dobře, akorát mi trochu vadily ty vlezlé pohledy.

Nebylo mi moc dobře a tak jsem si k obědu dala jen vodu.

,,Ahoj,'' pozdravila jsem všechny u stolu.

,,Ahoj,'' usmála se na mě Meg, Nikol a Gamb.

Veruka s Tobeym byli zaneprázdnění líbáním, ale po chvilce se od sebe odtrhli a taky si mě všimli.

,,Ahojky,'' usmála se Veruka, teď spolu začali chodit a oba bili jak hrdličky, šílený.

,,Čauec,'' ozvali se za mnou Sis a Michael, ti jsou spolu už dva roky, takže není tak nesnesitelný se na ně dívat, pak jsem se otočila na Nikol, se kterou jsem měla další hodinu.

,,Prosím tě, omluv mě z trigonometrie, není mi nějak dobře, pojedu domů a odpočinu si,'' řekla jsem sklesle, odešla ke svému autu a odjela domů.

Doma nikdo nebyl, ale to mi nevadilo, chtěla jsem být o samotě, vážně mi nebylo dobře. Měla jsem pocit, jako kdyby mi měla prasknout hlava. Vyzula jsem si ty dokonalé boty a  vyrazila jsem k výtahu a vyjela jsem do svého pokoje, byly tam tři vzkazy od mámy. Ta mi zase jenom chce nějaký falešný řečičky o tom jak se mám, jako by jí to zajímalo. Poslechnu si to až někdy.

Moje nevolnost se zhoršovala, a tak jsem se rozhodla, že si dám sprchu, třeba se to zlepší. Vlezla jsem si do sprchového kouta, a když na mě dopadly první kapičky horké vody, ulevilo se mi. Koupelnou se rozlila vůně mého čokoládovo-pomerančového šamponu a vůně mě plně pohltila.

Vylezla jsem ven a zabalila jsem se do obrovského froté ručníku. Vyjela jsem do šatny a vybrala jsem si na sebe růžové mini kraťásky a mini tílečko.

Pak jsem se rozhodla zavolat mámě, zase by měla šílený kecy.

,,Ahojky,'' ozvalo se z telefonu.

,,Ahoj, cos potřebovala?'' řekla jsem nedůvěřivě.

,,Budeme se stěhovat,'' pištěla nadšeně máma.

,,Cože? Asi mám ještě zalehlý uši z koupelny, ale měla jsem pocit, že jsi řekla, že se budeme stěhovat,'' zasmála jsem se hystericky.

,,Ale holčičko,'' cukrovala máma ,,slyšela jsi správně. Dostala jsem novou zakázku a budeme se stěhovat,''

,,PROČ?!'' vykřikla jsem na ni a třískla sluchátkem.

 

________________________________________________________________________________________________________________


Předchozí * Další
»SHRNUTÍ«



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pohádková víla? Jen kecy z Disney! - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!