Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pohádková víla? Jen kecy z Disney!

qwerfdswqer


Pohádková víla? Jen kecy z Disney!Je to holce jménem Suzie, která se musí s její maminkou Blankou Matragi přestěhovat do Egypta, kde potká Jareda, celou Quiletskou smečku a Cullenovi i s Renesmee a Jakem a jejich dcerou Nikole. Jen abyste se nedivili, že jsou v Egyptě plným sluníčka, tak Esmé má schopnost, tohle zakrýt, jo. :-) Doufám, že se vám to bude líbit, a že necháte nějakej ten komentík, snesu i kritiku. :-)

Prolog

Stála jsem, oblečená do nádherných šatů před zlatě orámovaným zrcedlem. Moc mi slušely, ale teď jsem měla na starosti něco jiného. Dole se někdo pomalu propracovával zámkem, věděla jsem, že je to můj Ex Dominic. Přijede na dovolenou a myslí si, že na mě má nějakej nárok. V tu chvíli jsem si přála být jen obyčejně vypadající dívkou, určitě by mě nechal napokoji, a pak jsem se podívala do zrcadla. To co jsem uviděla mi vyrazilo dech.

Stála tam obyčejná, plnoštíhlá dívka v šatech, které jí nepadnou, a pak Dominic rozrazil dveře.

,,Kdo jsi?''

 

Zvláštní

Už zase prší! Šíleně mě to štve, v tomhle zapadákově se nedá nic dělat, protože pořád prší. Znovu a znovu a znovu a víte, ještě PRŠÍ!

Ach, promiňte, jmenuji se Susan Alice Matragi. Ano, moje matka se jmenuje Blanka Matragi a je to ta slavná návrhářka nejlepších šatů na světě. Jasně, myslíte si, že být bohatá je super a ono vážně je, jenom moje máma mi chybí. Jo, jsem opravdu krásná. Jsem štíhlá a vysoká. Mám dokonalou pleť a velké oči. Vlasy mi splývají až nad můj dokonale vypracovaný zadeček, jsou nádherně černé a to je to moje barva. Když už jsme u barev, nejkrásnější jsou na mě moje oči, jsou totiž fialkově růžové. Ne, takové ne, spíš jsou růžové s tenkými lila proužky a jedním temně rudým proužkem na kraji duhovky. Líbí se mi a máma v nich kolikrát našla inspiraci, ale i když je máme obě rády, nosím hnědé čočky, spolužáky by to vyděsilo. Když už jsem u toho musím do školy a ani nevím co na sebe.

Seskočila jsem z postele a ladně doběhla do mojí šatny, která se rozprostírala přes celé 2. patro. No co, jsem dcera módní návrhářky. Rozhlédla jsem se a pohledem jsem se zastavila u skříně s kytkami - letní oblečení.

Vybrala jsem si šaty z máminy letní kolekce, pršet už přestalo a v mojem miláčkovi nezmoknu ani nenastydnu, vzala jsem si k tomu boty na vysokém jehlovém  podpadku. Popadla jsem svojí školní kabelku a klíčky od autína a sjela výtahem do podzemní garáže, (náš barák je fakt velký) kde jsem nasedla do miláška, zatáhla střechu a vyjela do školy.

Mezitím jsem přemýšlela, jak vlastně vypadá náš barák, teda spíš vila. Má pět poschodí a půdu. V prvním poschodí je velká uvítací hala, ve ketré najdete všechny mamčiny boty a pište si, že jich je vážně hodně. Když jsem byla malá, tak jsem si slíbila, že jich tolik nikdy mít nebudu a splnila jsem to, teď jich mám dvakrát tolik. No, zpátky k vile. V druhém poschodí je můj malý ,,obýváček'', ve kterém je i postel a televize, je zařízenej na Pyžamové párty allá Matragi. A v další půlce druhého poschodí je ta moje dokonalá šatna, která má mimochodem i točité schodiště do pravé půlky třetího patra, kde je můj  ,,botník'' a v druhé půlce je můj pokoj. Miluju to tam, je tam jenom stoleček s notebookem, černá manželská postel s nebesy a zlatou dekou a polštáři a k tomu plazmová televize. Ráda se tam zavírám a jen tak relaxuju. Do čtvrtého patra chodím jen málokdy, je tam mamčina ložnice a šatna  a v pátém jsem ještě nikdy nebyla, tam má totiž mamka svojí dílnu, kde navrhuje šaty a některé kusy i sama ,,zkouší šít''. Nikdy jí to moc nešlo. No a na půdu nechodím tak jako tak, jsou tam jenom staré věci po nějakých mamčiných příbuzných a po tátovi. Nerada o něm mluvím, zemřel před několika lety ve válce, nebo spíš zmizel při převážení žen na bezpečné místo a už ho nikdo nikdy neviděl. On ani nevěděl, že je mamka těhotná, byla  to náhoda. A to už jsem přijížděla ke škole.

Když jsem dorazila a vystoupila ven, všem mohly vypadnout oči z důlků, ale to byla každodenní reakce, a pak přiběhla jedna z mých kámošek.

,,Máš fakt bombastický čočky.''

___________________________________________________________________________

Má cenu pokračovat, nebo to mám nechat bejt? Dejte vědět, jo!!!!

»SHRNUTÍ«

Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pohádková víla? Jen kecy z Disney!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!