Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Plačící Houpačka(9)Nechápající Pravda

Weizt - NM 1


Plačící Houpačka(9)Nechápající PravdaDálší kapča...pro pochopení je poloupír...v dálší se do víte víc a asi do středy tu bude...;)Z pohledu Eda a Bells...;) PS:Chcete i pak pohled Jacoba??díky ale i tak ho asi písnu...;)..jako 11=).Bay...

http://www.youtube.com/watch?v=MhgJkPHCjGM&eurl=http%3A%2F%2Fadmin%2Eblog%2Ecz%2Fclanky%2F37837554&feature=player_embedded
tužka
Edward:
...Její krev.Opravdu takovou jsem v životě necítil,neochutnal.Od prní chvíle.Od prvního vánku větru,jsem se musel překonávat ale teď jsem se rozhodl z ní udělat monstrum.Nechtěl jsem aby zemřela.Chtěl jsem aby žila.Aby nás poznala,aby začala znovu žít.Jed začal proudit do jejího těla.Něco tu ale nehrálo.Sám jsem to vycítil.Odtáhl jsem se od jejího těla.Pohlédl jsem ke klukovy,který se proměnil na vlka.K nám přiběhla naše rodina.
,,Synu..co jsi..."Zašeptal se mě Carlisle.V jeho mysli byly jen úkoly jak se zachovat.
,,Zdá se že proměna začala."Oznámil nám.,,Jenže něco se mi tu nelíbí."Zamračil se.
,,Co?"Dožadoval jsem se.
,,Nevím synu ona není člověk."Zavrtěl hlavou pohlédl na rudohnědého vlka.Ten jen na nás zíral a netrpělivě přecházel po místě.
,,Jak myslíš není člověk?"Zeptala se ho Esme.
,,Nerozumím tomu.Jed na ni nepůsobí,i když přeměna začala.Tedy jed působí jen na její zranění a jizvy."Ukázal na její staré jizvy.,,Jenže..musíme prostě počkat tři dny."Prohlásil.Vzal jsem ji do náruče a běželi jsme domů.V dáli zavyl vlk.
Uběhli tři dny.Bella stále ležela na posteli v pracovně.Její srdce stále tlučelo pomalím rytmem.Neobvyklé.Vůbec se nehýbala jen ležela poklidně na posteli.Klidně dýchala.Nechápali jsme co se děje.Přeměna začala.Zmizeli ji jizvy ale její srdce tlučelo pomalím pohybem.
,,Za sedm vteřin by se měla probudit."Ozval se ve dveří zpěvní hlas Alici.
Taky že se stalo.Pomalu otevřela oči.Srdce ji stále tepalo.
,,Carlisle."Zašeptal jsem přidušeně.Věděl jsem že mě uslyší a taky že se uslyšel.Vešel do místnosti.
,,Její srdce stále tluče a už se probudila."Vstal jsem ze židle a naklonil se nad ní.Zamrkala očima,aby si zvykla na světlo nad sebou ale hlavně její oči pohlédly na mě.
,,Co se stalo?"Zašeptala vystrašeně.,,Edwarde?"Zašeptala mé jméno.Otočila hlavu ke Carlislovi a Alici a znovu ke mně.
,,Pamatuji si na bolest a bolest v krku a na vaše hlasy co se stalo?"Nazvedla hlavu.,,Jsem v nebi?"Pokřiveně jsem se usmál.
,,Bello co tě to napadlo zemřít?Proč jsi.."
,,Takže nejsem v nebi?"Skočila mi do řeči.Zavrtěl jsem hlavou.,,Proč jsi říkal že mi srdce tluče?Nemělo by,když jsem naživu?"Tentokrát se posadila.Sklopil jsem hlavu a zabořil jsem oči do postele.Natáhla svoji ruku na moji tvář.,,Odpovíš mi?Nebo se mám dál trápit?Když,jsi mě zachránil jen nevím kde jsi nalezl moji útěchu."Zašeptala poslední slova.Chvíli bylo ticho,které protrhla Alice.
,,Bello nemáš hlad?Žízeň?"Zeptala se ji.Bella zavrtěla hlavou a stále sledovala moji tvář.
,,Víš proč?Protože jsem už dál nemohla."Zavrtěla hlavou.,,Odpovíš mi?"Pohlédla na moji rodinu a znovu na mě.
,,Teď ne."Zašeptal jsem konečně ze sebe.
,,Dobře můžu jít?Nevím co se stalo ale ráda bych šla domů."
,,Carlisle?"
,,Bello budu muset udělat vzorky a ošetření.Opravdu nemáš žízeň?"
,,Pálí mě jen v krku jinak..."
,,Bells?Co jinak?"
,,Počkat.Proč vás zajímá jestli mám žízeň?"Zeptala se nás šokovaným výrazem.Pohlédla na své tělo,když se odkryla a chtěla slést z postele.
,,Moje jizvy..?"
,,Jdu domů,opovaž se mě znovu zachraňovat!"
,,Bells,počky řekneme ti to."
,,Začni."
,,My nejsme lidé."
,,Jistě E.T."
,,Jsme upíři,živíme se zvířecí krví,našel jsem tě vysláblou a umírajíc u houpačky.Rozhodl jsem se že tě nechám dál žít,protože tě miluju.Zamiloval jsem se do tebe tak i moje rodina.Chtěl jsem tě udělat šťastným,jenže když jsem tě kousl proměna začala ale tvé srdce stále Tepe.Je s tebe poloupír.Možná i to ne.Zjistili jsme od tvé tety že tvým pravím otcem nebyl Charli ale její bratr,který je vlkodlak."
,,Ha."Zmohla se jen,protože omdlela z velkých novinek.
Bella:
Cítila jsem jen bolest.Bolest v krku,která mi proudila do žil.Do mého těla.Co se děje?Ptala jsem se sebe.Takhle vypadá smrt?Tohle v celku není smrt.Cítila jsem jen mělký svůj dech a tep srdce.Byl mělký a těžký.Zavnímala jsem i hlas.Ale ten jsem přestala vnímat do toho okamžiku kdy mě začalo pálit celé tělo.Nevím jak dlouho.Nevím čas a dobu,co je za den.Jen co jsem cítila byla ukrutná bolest ani ne ale ukrutné pálení.někdo mě snad spálil?Páli mé tělo?Za živa?Myšlenkama jsem vlastně nic nevnímala.Nevím nic netuším nic.Smrt si pro mě přišla tak rychle jak jsem chtěla.Moje touha zvítězila.Zaslechla jsem ale hlasy.
,,Carlisle,její srdce stále tluče."Nemohlo snad?Nemá tlouct?Já žiju?Asi ano žiju.Proč ten známí hlas říká že moje srdce stále tluče,když žiju?Nechápala jsem tyhle slova.Zamrkala jsem očima.Omámilo mě jasné světlo zářivek nad mojí hlavou.Jen na okamžik.Předemnou se objevila tvář.Známá tvář.
,,Co se stalo?"Zeptala jsem se s třesoucím a vystrašeným hlasem.,,Edwarde?"Oslovila jsem ho.
Pamatuji si jen bolest v krku a pálení a jinak na vaše hlasy."Otočila jsem se na Carlisla.,,Jsem v nebi?"Otočila jsem hlavu k Edwardovy.Ten se jen na mě pokřiveně usmál.
.,,Proč jsi říkal že mi srdce tluče?Nemělo by,když jsem naživu?"Nedalo mi to.Musela jsem na to přijít co se tady děje.Posadila jsem se na postel.Edward zíral do postele.Zvedla jsem ruku a jeho bradu..,,Odpovíš mi?Nebo se mám dál trápit?Když,jsi mě zachránil jen nevím kde jsi nalezl moji útěchu."Zašeptala jsem svoje poslední slova.Moje útěcha.Moje houpačka.Na chvíli bylo ticho,které protrhla Alicin hlas.
,,Bello nemáš hlad?Žízeň?"Zeptala se mě.Jen jsem zavrtěla hlavou a sledovala Edwardovou tvář.
,,Víš proč?Protože jsem už dál nemohla."Zavrtěla jsem hlavou.,,Odpovíš mi?"Pohlédla jsem na jeho rodinu a znovu na něho.,,Teď ne."Zašeptal konečně ze sebe.
,,Dobře můžu jít?Nevím co se stalo ale ráda bych šla domů."Rozhodla jsem se že zde nestrávím ani minutu.
,,Carlisle?"Oslovil ho Edward.Doktor,který bude mít připomínky.Skvělí.
,,Bello budu muset udělat vzorky a ošetření.Opravdu nemáš žízeň?"Zeptal se mě.Co mají s moji žízní?
,,Pálí mě jen v krku jinak..."Pokrčila jsem rameny.
,,Bells?Co jinak?"Naléhal na mě Edward.
,,Počkat.Proč vás zajímá jestli mám žízeň?"Zeptala jsem šokovaným výrazem.Pohlédla jsem své tělo,když jsem se odkryla a chtěla slést z postele.
,,Moje jizvy..?"Vyhrkla jsem.,,Jdu domů,opovaž se mě znovu zachraňovat!"Pohlédla jsem na něho přísně.Aspoň jsem se o to snažila.
,,Bells,počky řekneme ti to."
,,Začni."Povzdechl.,,My nejsme lidé."Začal.
,,Jistě E.T."Ušklíbla jsem se.
,,Jsme upíři,živíme se zvířecí krví,našel jsem tě vysláblou a umírajíc u houpačky.Rozhodl jsem se že tě nechám dál žít,protože tě miluju.Zamiloval jsem se do tebe tak i moje rodina.Chtěl jsem tě udělat šťastným,jenže když jsem tě kousl proměna začala ale tvé srdce stále Tepe.Je s tebe poloupír.Možná i to ne.Zjistili jsme od tvé tety že tvým pravím otcem nebyl Charli ale její bratr,který je..."Nedokončil.Nebo možná ano.Jenže tyhle novinky byli šokující.Moje srdce se dalo do rychlého poklusu.
,,Ha."Zmohla jsem se jen,protože se předemnou objevila temnota.Asi jsem omdlela.Dálší nedobré znamení.Zůstanu tu déle než jsem chtěla.
°°°°°°°°°°°°°°
Probudila jsem se.Nevím co bylo za den ani datum a čas.Ale do místnosti do mé tváře proklouzávalo světlo,takže den.Sedla jsem si na kraj postele.Místnost jsem znala.Takže sen to nebyl.V krku mě stále pálelo ale dalo se to snést jako by mě škrábalo v krku,když jsem nachlazená.Asi to bylo tím jak říkali že mám žízeň.Vstala jsem z postele a přešla k oknu.Roztáhla jsem závěsy a pohlédla do zahrady.Slunce ozářilo moji ruku.Šokovaně jsem na ni pohlédla.Třpitila se jako pokrytá dyamanty.Někdo zaklepal na dveře.Neozvala jsem se ale i tak se otevírali.S rychlostí s kterou jsem neočékavala jsem vyběhla z místnosti z okna.Skočila jsem na zem a běžela jsem zjistit víc.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plačící Houpačka(9)Nechápající Pravda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!