...mno jo já vím nuda?...mám psát dál...já jen že opravdu jen strpení...;)
11.07.2009 (13:30) • Seiren • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1249×
Šla jsem pomylím krokem.Začalo mrholit později silněji pršet.Užívala jsem si den.Den mých narozenin.Užívala jsem si déšť chladící mou tvář,moje tělo.Poskakovala jsem z kaluže do kaluže.Milovala jsem déšť,nenáviděla jsem lidi,kteří si hned vzali deštník.Užívala jsem si den.Den,který jsem ze srdce nenáviděla.Došla jsem k známému místu.Místu,kde jsou vzpomínky bolestné.Odhodila jsem uprostřed cesty ke svému stromu batohy.Došla jsem pod strom.Rozhlédla jsem se kolem sebe.Nadechla jsem se deštivého dne.Usmála jsem se do nebe.
,,Díky."Zašeptala jsem do větru.Posadila jsem se na mokrou houpačku.Nevnímala jsem že je mokrá.Nevšímala jsem si větru,bušení dvířek,houkaní v ulicích.Jen jsem zabořila svoje myšlenky.
Na houpačce jsem byla velice dlouho.Nevím kolik tak uplynulo hodin ale odcházela jsem z místa,když přestalo pršet.Možná dvě více i méně hodin.Vzala jsem promočené tašky a odešla.Šla jsem domů tam kde jsou vzpomínky bolestnější než na tomto místě.
Cestou jsem šla pěšky.Zastavila jsem se na známé ulici.Nadechla jsem se a vyšla k domu.Klíče jsem našla pod květináčem na verandě.Dům vypadal stále stejně a pořád zachovale.Znovu jsem se nadechla s třesoucí rukou jsem odemkla.Začala jsem pociťovat chlad.Chlad z vody.
Do chodby jsem hodila věci,vyzula jsem si boty i ponožky dala jsem je na kamna.Chodba pro mě byla jen začátek.Vešla jsem chodbičkou do obyváku.Zůstala jsem zírat.Šokovaně,naštvaně,rozzlobeně jsem se rozhlížila kolem sebe.Z rámu dveří,které vedly do kuchyně vedli svíticí lampióny...ozdoby!Zkrátím to.Všude byla záře.Udělala jsem krok dopředu.Rozhlédla jsem se kolem sebe.U schodú kousek od nich stál stolek s dárky a s dortem.Zavrtěla jsem hlavou.
,,Všechno nejlepší."Zvolali nějaké hlasy zamnou.Otočila jsem se s nabručeným výrazem na tváři.,,Bello,ahoj mě asi neznáš ani se nedivím že se o mě nezmínili.Jsem tvá teta."Vykulila jsem na ni oči.Byla to postarší žena.Větší než já a huběnější než nevím kdo.Jediné na co jsem se zmohla nebylo nic.Nevydala jsem ze sebe ani hlásku.
Za ní byla Cullenova rodina.Jen část rodiny.Alice,její jméno jsem stále nevyslovila a ani jsem to neměla v úmyslu.Vedle ni stál Emment usměvavý k uchu.Byl tu i Jasper s Rosalii.Pořádně jsem se nadechla aby sem něco řekla.
,,Zmizte."Zašeptala jsem.
,,Prosím?"Zeptala se mě znovu "teta",tak to bylo asi až moc potichu.
,,ZMIZTE!!!"Zakřičela jsem.,,Vypadněte odsud!A to hned."Procedila jsem skrz zuby.Stáhla jsem výzdobu pověšenou za mnou.
,,Ale no tak Bells,bude zábava...Jsme kámošky ne?"Zkoušela to Alice.Znovu jsem se nadechla a vydechla.
,,Já se nekamarádím!Já neslavím!A už vůbec ne...Dejte mi pokoj."Nevěděla jsem co už dál říct.
,,Bell?"Zašeptala teta moje jméno.
,,Odteďka jsem jen Isabella!"Dúrazňovala jsem jim.,,A oddneška vás vydím naposledy!Já nechci...tohle já nechci ,zmizte!"Vykřikla jsem poslední slovo.Alice s tetou na mě posmutně pohlédli,zbytek jen přikývl a vekli se z domu.Zabouchla jsem dveře a snesla jsem se po nich k zemi.Cítila jsem jen na hrudi bolest.Bolest.Vzliky ani slzy nepřicházeli.
Nevím jak dlouho jsem tam seděla.Nevnímala jsem čas.Doplazila jsem se do obyváku.Podívala jsem se na hodiny bylo půl sedmé večer.Začala jsem s úklidem.
Strhla jsem všechnu výzdobu.Dort jsem vyhodila i s dárky.Květiny,svíčky,lampióny prostě všechno jsem vyhodila do popelnice.Zametla jsem dolní místnosti.Na hoře jsem uklidila svůj pokoj a koupelnu.Nachystala jsem si večeři jen lehkou.Snědla jsem ji.Podívala jsem se na hodiny.Bylo půl jedenácté.S únavou jsem usnula v obyváku na gouči.Ani jsem se nestihla vykoupat.
Autor: Seiren (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Plačící Houpačka(3) Když,říkám žádná oslava,myslím to vážně!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!