dálší díleček..no jejda krátké mno..;)..komentíky..ale ztaím se nic neděje no;)
10.07.2009 (12:00) • Seiren • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1448×
,,Bello stávej."Znovu mě probouzela Gába.Poslechla jsem ji a posadila.Ona se posadila na kraj mé postele.Ruce si založila na prsa a usmívala se na mě.,,Co je?"Zeptala jsem se ji.Vysoukala jsem se z postele.,,Dole čeká auto.Posílá mě abych ti vyřídila že si máš pospíšit."Dál se usmívala.Postoupila jsem k oknu.Viděla jsem tam aouto ze včerejška.Sakra,říct skřítkovi že nemám zájem je velice zbytečné.
Oblékla jsem se,nasnídala a vydal jsem se dolů k autu?Když jsem otevírala bránu z auta vystoupil kluk,který včera řídil.Jméno jsem neznala nějak se zapomněl představit.,,Ahoj."prohlásil do ticha.,,Hmmm."Zabručela jsem.,,Promiň,Alice mě nutila,aby sem tě vzal do škole.Jinak bych musel jít na nákupy."Zamračil se při té představě.,,Dobře no.."Sykla jsem tiše.Obešel auto a otevřel mi dveře u spolujezdce.Nasedla jsem a vyjeli jsme.Taky se mi představil.Edward Cullen.Ke škole jsme dorazili dřív.Zaparkoval vedle červeného auta,kde stála Alice a usmívala se k uchu.Vystoupila jsem a hned mě objala.Obětí jsem ji oplatila.
,,Takže dneska doučko?"Zeptala se pro jistotu.,,Asi jo, po škole..místo si urči."Mluvila jsem bez zájmu.,,Dobře,místo bude u nás doma."Prohlásila po chvíli přemýšlení.Jen jsem přikývla.Zazvonilo a vyšli jsme do tříd.První hodinu jsem měla s Edwardem biologii.Učitel jen opakoval předešlé látky.Vyzkoušel i mě.Posadil mě s troujkou.Vždy to tak dopadá.Dálší hodina byla výtvarka.Nebyla povinná ale já jsem ji chtěla.Chodil tam nějaký si Mik Newton,který se lísal.,,Ahoj,nešla by jsi do kina nebo na kafe?"zeptal se mě.,,Promiň něco mám a jinak já nerandím."Hlákovala jsem mu poslední slovo.Opravdu já a kluci to není ono.
Když skončila škola šla jsem s Emmentem na parkoviště.Nastoupila jsem do červeného auta.O značku jsem se nezajímala a jeli jsme k nim domů.Cesta byla dlouhá ale rychlá.Jejich dům byl oklopen v lese.Všechny tři auta zastavili v garáži.vystoupily jsme z aut.Alice mě vzala za ruku a táhla k hlavním dveřím.,,Takže,tohle je obyvák."ukázala na velkou místnost se starožitným vybavením.,,Tady kuchyň."Ukázala do druhého rohu.Místnost byla malá ale útulná.Táhla mě na horu.,,Tady je ještě jedna kuchyň."Ukázala do místnosti bez dveří.Tahle byla větší.Z oken šlo vidět do okolí.V místnosti byla žena s mužem.,,Bello tohle je Esme má matka a otec Carlisle."Představila mě.Potřásli jsme si rukama.Alice mě znovu táhla do místnosti.Tohle je můj pokoj."Pokoj?Vykulila jsem oči.Místnost byla menší než dveře,které někam vedli.Alice k nim přistoupila.,,Jsem maniak do nakupování."Zatvářila se proviněle.Otevřela dveře.Byla to šatna.Uprostřed poličky a skříň.Na bocích šuplíky a regále na boty.,,Supr."Prohlásila jsem.Alice se jen usmála zavřela dveře.Vzala do ruk učebnice a začali jsme se učit.
Tak to šlo týden.Nikdy jsem ji neoslovila jménem..Edwarda jsem už neviděla ani Jaspra tedy jen ve škole ale když jsem byla u nich nebyl doma.Věnovala jsem se učivu.Šlo mi to.Uměla jsem základy ale i těžší učivo,které probírali.Ve škole jsem se nechala i vyzkoušet dostala jsem dvojku,dobrý začátek musela jsem se pochválit.
Byl den D mých narozeniny.Vždycky jsme je slavili piknikem u naši houpačky s otcem.S matkou jsme slavili narozeniny s pyžamovým večírkem.Obojí byla zábava.Dneska,když jsem se probudila a požádala vychovatelku jestli smím zůstat zde,souhlasila.S úlevou jsem zalezla do postele.Ležela jsem a zírala do stropu.Moje myšlenky se loudali kolem uplynulého týdne co se všechno změnilo.Pomalu nic.Jsem stále naladová,sama,protivná...Jistě vždy jsem taková byla.Doma,tam doma jsem byla ale jiná.Můj život je a byl v troskách.Posadila jsem se na postel a pohlédla z okna.Začalo se mračit.Mračilo se nebe jako já na tento svět.Vzala jsem si kraťase nenosila jsem je často kvůli jizvě na noze.Jenže dneska se mi to hodilo.K tomu jsem si vzala plandavou bílou košilu s dlouhým rukávem.Oznámila jsem naposledy vychovatelce že chci jít domů a že se ozvu.Souhlasila,popřála mi hodně štěstí.Jen jsem přikývla a odešla.Zastavila jsem se před zavřenou branou,před zavřeným srdcem mého dočasného domova.Naposledy jsem pohlédla na budovu.Zvedl se větr.Necítila jsem chlad,bylo dost dusno na to aby sem pocítila chlad.Naposledy jsem se usmála,zamávala do oken a vyšla jsem do sadu na svoji houpačku.
Autor: Seiren (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Plačicí Houpačka (2) Doučování:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!