Dálší kapčka...mno brzo bude konec... Zanechte komentík jina jsem ráda že se to někomu trošku líbí i když vím že ne docela.Trochu to urychluju no..zatím.mno mnej te se dálší bude .... Co nejdříve %D
03.08.2009 (16:30) • Seiren • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1800×
Moje štěstí nárůstá,každým dnem.Utekl měsíc.Týden jsme trávili znovu na ostrově Esme.Musela jsem si ale taky urovnat znovu svoje myšlenky.Proto jsem odešla k tetě.
,,Proč?"Zeptal se mě,když jsem si balila věci.
,,Je to moje teta..."Umlčel mě polibkem.,,Dost,Edwarde.."Zasmála jsem se a odtáhla jsem se od něho.
,,Že ti nevadí ten smrad toho psa."
,,Ten pes je přítel tak jako tvoje rodina.Oni patří ke mně jako ty a tvá rodina."Upřesnila jsem.
,,Týden..."Zasténal,, je mučení."Znovu mě políbil na ústa.
,,Že zavolám Emmenta."Nazvedla jsem prst před jeho oči a varovně jsem zamávala.
,,To jsi neměla říkat."Zašeptal mi do ucha.Dveře se otevřeli a vešel dovnitř Emment.
,,Mám pocit že jsem zaslechl svoje jméno...Co se zde děje?"
,,Ed..."Chtěla jsem si stěžovat ale Edward mi dal přes pusu dlaň.
,,Nic Emmente jen se loučíme."
,,Ona se nám nevrátí?"Zděsil se.Zasmála jsem se.Odmotola jsem se od Edwardovích paží a vzala jsem si tašku do ruky.
,,Edward jen přehání..Emmente.Chtěla jsem tě jen požádat aby jsi ho uhlídal aby zůstal tady."Pohlédla jsem na něho.Mračil se.Usmála jsem se na něho a poslala jsem mu vzdušnou pusu.Jen se pokřiveně usmál.Prošla jsem kolem Emmenta,který se málem válel smíchy na podlaze.Rozloučila jsem se s Esme a odešla jsem do garáže.Vzala jsem si motorku na,které jsem se díky Jakobovi naučila jezdit.
Svatba byla stanovena na příští týden v Sobotu v La Push.Alici jsem nechala ať vše zařídí.Šaty mi už objednala i pro sebe.Zatím jsem je ale neviděla.Dnes je Pondělí.Jela jsem k tetě jak jsem říkala.První den jsem sní byla sama.Jocob měl hlídku daleko od La Push.Pomohla jsem ji uklidit dům,pokropit zahradu.Popovídali jsme si u večeře.Nastal čas spánku.Do postele jsme se dostali kolem půl jedenácté večer.Usínala jsem s úsměvem na rtech se snem o dnu D.
,,Hmm..."Zabručela jsem,když jsem ucítila na obličeji zašimrání.Jazyk?Otevřela jsem vyděšeně oči a pohlédla do chlupaté hlavy.
,,Jaku!"Plácla jsem ho přes čumák.,,Tohle se nedělá."Zasmála jsem se.Políbila jsem ho mezi uši.
Pohlédla jsem na hodiny.Půl desáté.Ucítila jsem jídlo.Vůni čerstvích vajíček.Vstala jsem z postele.Jacob udiveně na mě zíral.Vlezla jsem do koupelny.Dala jsem si sprchu.Oblékla jsem si košilu a kraťase a vyšla z místnosti.Jacob stále byl ve své vlčí podobě.Jen jsem se usmála a vyběhla dolů poschodech do kuchyně.
,,Ahoj,Bello."Pozdravila mě teta.Vlepila mi pusu na čelo a na stůl mi dala jídlo.Vím jsem upír,tedy poloupír.Krev se mi hnusila ale potřebovala jsem ji.Stačilo mi jen dvakrát do měsíců.Moje sebekontrola byla dána jako dar.Takže žádné problémi mezi lidmi.Byla jsem ráda.Tak jsem se nemusela přetvařovat jako Edwardova rodina že jsou lidé.
,,To jsi měla hlad a mě nic nenecháš."Zaskuhral zamnou Jacob.
,,Jedl si před hodinou."Plácla ho teta přes ruku,když se natáhl po bábovce.
,,Jo ale já jsem kluk a vlkodlak."Namítl a znovu natáhl ruku po bábovce.
,,Když je o tom řeč tohle buzení si vyprošuji."ozvala jsem se do jejich hádky ohledně jídla.Musela jsem se usmát.,,Půjdeme ven?"Vstala jsem ze židle.Vzala jsem Jacoba za ruku a táhla ho ven.Do pusy si stačil vzít kus bábovky.
,,Spala jsi jak miminko.S úsměvem na tváři."Poškrábal se na hlavě.,,Mluvila jsi ze spaní."pokrčil rameny.Skočila jsem mu na záda.
,,Ty jeden čokle!"Zasmála jsem se,když semnou ztratil rovnováhu a spadli jsme do písku na pláži.
V dáli se ozval štěkot.Otočila jsem se a spatřila jsem smečku.
,,Dáme si koupel."Rozhodla jsem.Jacoba jsem nenechala nic říct.Táhla jsem ho do moře.
Smečka se knám přidala.Jen Leath zůstavala na pláži ve vlčí podobě.Blbli jsme snad hodiny.Natáhla jsem se na kámen a nechala jsem sluneční paprsky aby sem oschla.
,,Takže ty budeš Cullenová."Přikývla jsem a pohlédla jsem Jacobovi do očí.,,Svědek..."Zašeptal a pohlédl na slunce.
,,Opovaž se nepřijít."Plácla jsem ho přes záda.
,,Neboj..."zasmál se mému výrazu.,,Tohle si nenechám ujít."Zašeptal do ticha.
Povídali jsme si o děctvím,rodině,přátelích jaké to je být vlkodlak a jaké to je být poloupír.Seděli jsme zde celý den.náš hovor nebral konce.Teď jsem ho znala a on znal mě.Od slova.Začala se ochlazovat.Čas jsme nevědli ale podle větru a slunce jsme rozhodli že bude něco po šesté hodině.Vydali jsme se domů.Obléct se a jít na večeři.Jacob mě objímal kolem ramen.Začínala mi být zima a jeho tělo mě hřálo.Šli jsme po pláži s úsměvem na tváři.Ten,který mě chyběl celé roky.
°°°°°°°°°°
,,Je šťastná."Usmála se pro sebe teta,když spatřila své děti jak míří domů a kočkují se jako kočky a ne psi.
Edward celý den byl na lovu v Daneli se svojí rodinou.Alice měla pravdu.Po oznámení Bellini tety že je v pořádku a že se směje.Je šťastná.Mohl s klidným srdcem odejít od rezervace a dopřád ji soukromí a tak udělat radost svým sourozencům že jdou společně po dlouhé době na lov.
°°°°°°°°°°°°°°°
Týden utekl jako voda.Po Edwardovy ale i po jeho rodině se mi začínalo stýskat.Domů jsem měla jet až ve čtvrtek.Jen dva dny před svatbou.Sakra.Pomyslela jsem si při úklidu nádobí jednoho večera.Šla jsem se smečkou na lov a taky jsme kempovali v lesu.Každý ze mě měl srandu,když sem se začala klepat zimou.Zpívali jsme,tancovali a vyprávěli příběhy.Vždy jsem usnula uprostřed výkladu.Tři dny v lese a já jsem pocítila přátelství a rozdíli mezi něma.
Týden utekl jako voda.Nastal den D odjezdu ke svému milovanému.Rozloučila jsem se nima se skokem z útesů do vody.Odjela jsem domů.
,,Bello."Zajásala Alice a objala mě.Později i Emment,ktarý mě nadzvedl nad zem a několikrát semnou v náruči zatočil.
,,Ať mi zůstane celá."Ozvalo se zanámi ten známí andělský hlas.Emm mě pustil.Zamířila jsem k Edwardovi.Přitiskl si mě k sobě.
,,Tak jak?"
,,Mno rozhodla jsem se že každý výkend budu u nich a sváme přes týden."Vyplázla jsem na něho jazyk a políbila ho.
,,Dost."Zazněl Alicin hlas vedle mě.
,,Jdeme."Vzala mě za loket a táhla me od Edwarda k domu.,,Dneska zkouška šatů...aby bylo všechno dokonalé."Protančila do svého pokoje.Zavřela zamnou dveře.Otevřela dveře do šatnové skříně.Za jednou tyčí,kterou vytáhla stáli na stojanu šaty.
,,Alice,to ne."Zasténala jsem.
,,Klid Bello.Neutratili jsme ani halíř."Přisvědčila mě.Věděla na co se chci zeptat.
Ty šaty byli nádherné.Překrásné ale na mě budou zbytečné a hlavně nejhezčí je tu stále Edward.
Autor: Seiren (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Plačící Houpačka(13) Štěstí:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!