Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Plačící Houpačka(11)Odpouštím ti

2.narzis - Tik Tak Tik TaK Tik Tak


Plačící Houpačka(11)Odpouštím tiAhujky dálší kapča....No nevým že by poslední?? Nebo možná ne?? chcete pokráčko?? Mě je to vcelku jedno vím jak dál ale takhle by to taky mohlo skončit ne?%D jak chcete Omlouvám se za chyb...to víte ted jsme zase na dně..jinak díky za KOmentíky!=)Zatímky Papky!=)

http://www.youtube.com/watch?v=wSzwv7IhFOI&feature=related

 

ruce

 

 

Můj útěk nebyl z nenávistí z toho co jsem.Musela jsem pryč.On a vlci všechno je tak pro mě nové že jsem se stěží nevrátila ke kempu kde kempovali lidé.Zadržela jsem dech a běžela jsem dál.
Jediné co jsem vnímala byli zvuky lesa.Doběhla jsem ke konci Forks.Dálší město jsem nevnímala.Zaběhla jsem se,když to tak nazveme do jeskyně.Zde jsem zůstala tři dny.Třetí den jsem se k večeru vydala domů.Nevnímala jsem zvuky,nadávky řidičů.Šla jsem bosá po kraji silnice.Řidiči byli hnusný.Měla jsem co dělat aby jsem nezaútočila na ně.Proto jsem zadržovala dech.Tři dny jsem jen přemýšlela,myslela a vzpomínala.Pomalou chůzi jsem se dostala k městu ve Forks.Zastavila jsme se uprostřed křižovatky.Pohlédla jsem na nebe a začala jsem se točit do kole.Stála jsem tam do půl třetí.Ulice utichla.Ticho které jsem vnímala tři dny jsem teď znovu pociťovala volnost.Světlo lamp mě uklidňoval.
Vydala jsem se domů.Tedy ke Cullenovím.
,,Bello."Ozval se přátelský hlas Alice.Objala mě.Obětí jsme ji věnovala i úsměv se mi povedl...Bello,jsme rádi že ses vrátila."Objímala mě Esme.
,,Potřebovala jsem být sama."Zašeptala jsem ji v objetí.,,Rozumíme ti."Přikývla a odstoupila.
,,Sestřička se nám vrátila.Edwarde."Zakřičel Emment na celý dům.Objal mě a to pevně,k tomu mě vzal do náruče a několikrát se semnou otočil.Zasmál se,když mě pustil na zem.Zavrávola jsem ale ustála jsem na nohou.Naštvaně jsem na něho pohlédla.,,No tak sestřičko,klídek."Poplácal mě po rameni.Usmála jsem se na něho že jsem v pohodě.
Ze schodů scházel Edward.Usmál se na mě se svým pokřiveným úsměvem.On mě ´miluje.Já nevím co je to láska.Co je to přátelství.Jediné co jsem poznala byla bolest.Bolest v srdci.Bolest na duši.Úsměv jsem mu oplatila.
,,Můžu stebou mluvit?O samotě?"Zeptala jsem se ho.Ze srdce ho nenávidím že mi překazil moji smrt ale to co mi udělal a řekl.Noc co noc jsem přemýšlela nad jeho slovama.Co je to štěstí?To je to co on chce.Aby sem byla šťastná.
Jen přikývl a vyšel ven.Sledovala jsem ho až na louku uprostřed uzavřených stromů.
,,Dobře o čem chceš mluvit?"Zeptal se mě šeptem a opřel se o jeden strom.
,,Chtěla bych se ti omluvit za mé chování.Vím byla jsem naštvaná na tebe a na tvou rodinu.Znám vás ani ne dva měsíce a vy jste jiní než já než lidé ve městě.
Chtěla jsem ukončit svůj život,protože mě to nebavilo žít v přetvářce že se nic nestalo,když se toho stalo hodně.Je mi osnáct a já jsem se nemohla dočkat až budu doma.Doma tam kde jsou vzpomínky bolestnější a kde stále budou po celou moji večnost."Hlesla jsem a skousla jsem se do rtu.,,Když,jsem zjistila že mám tetu o které jsem nevěděla začala jsem být šťastná ale toho sis určitě všiml a ne jen ty ale i Jacob.Poslední kapka byla s Mikem.Už jsem dál nemohla.Moje sny.Moje noční můry moje blouznění ve snech."Zavrtěla jsem hlavou a nadechla jsem se.,,Moje útěcha kde jsem se snažila zapomenout byla moje houpačka.Byla jsem rozhodnutá odejít tam nahoru a žít tam snima.S těma,které jsem tolik milovala.Milovala jsem je a chtěla jsem je naposledy spatřit a zůstat snima navždy."Zašeptala jsem a z očí mi stékala slza.Otřela jsem si oči.Ale slzy mě přemohli.Slzy se přeměnili v pláč a v nářek.
,,Isabello já se omlouvám."Zašeptal.Natáhl ruku k mé tváři a setřel mi slzy.Druhou ruku mi dal kolem pasu a přitiskl si mě k sobě.Promáčela jsem mu slzama oblečení.Objala jsem ho kolem krku a moje vzliky nepřestávali.
,,Jsem jen Bella..."Zašeptala jsem mu do ucha.Odtáhla jsem se od něho.Nevím kolik uplynulo času.,,Odpouštím ti a miluji tě."Zašeptala jsem mu a pohlédla do jeho okouzlujících očí.Usmál se na mě.
,,Myslím že už to zvládnu jen mi dej čas."Pohlédla jsem do země.Stále mě držel kolem pasu.Jednou rukou mi nazvedl bradu.
,,Máme na to věčnost a hlavně ty máš právo na svůj vlastní život."Usmál se a pomalu se přibližoval tváři k mé.Políbil mě.Pomalu,nežně a jen krátce.Usmáala jsem se a opřela jsem si hlavu o jeho hruď.
,,Věčnost...pomoz mi šťastně žít."Zašeptala jsem do ticha.To ticho přetrhlo vlčí vytí.
Edward:
Už jsou to tři dny co utekla.Víme kde je ale chce být o samotě.Moje touhla.Zamiloval jsem se do ní hned ten první den.Ten pohled.Proč nemůžu číst její myšlenky?Štve mě to.Chci slyšet co si myslí.S rodinou jsme byli na lovu hned,když jsem se vrátil,když utekla.Jejich mysl patřila jen k ni.Měli strach aby něco neprovedla.Nesnesl jsem je.Zmizel jsem na den.Jel jsem autem k Tayně rodině.Oni nic netušili a nevěděli.Byl jsem rád.Uklidnil jsem se a hlavně svoji mysl.Byl jsem na dně?Ze mě byla troska.
Vzdal jsem to a vrátil jsem se domů.Alice měla vizi.Vrátíse zítra.Čas jsme neviděli.Rozhodovala se často.Když už Alice viděla kdy přinde šel jsem do pokoje.Slyšel jsem a cítil jsem stále její krev.Půlzující a tak okouzlující vůni.Slyšel jsme jak se vítají a jak Emment vtípkuje v mysli.Zvolal že se sestřička vrátila.Alice veděla co přijde.Možná.Budoucnost se může kdykoliv změnit.Sešel jsem dolů do obyváku.Usmál jsem se na ni.Všichni mi posílali povzbujicí myšlenky.Chtěla semnou mluvit.Vedl jsem ji na svoje místo.Kma často chodím a přemýšlím.Zde trávím svoje volné dny a noci.Začala se omlouvat za svoje chování a odpověděla mi tak na otázku proč.Proč?Tohle všechno.Chápal jsem ji.Pochopil jsem její smutek a bolest.Odpustila mi že jsem zní udělal monstrum a řekla mi tu větu"Miluji tě."Byl jsem šťastný.Políbil jsem ji.V dáli zavyl vlk.
Tohle je teprve začátek našeho štěstí.Čas.Dám své Belle času kolik bude jen chtít.Hlavní je aby byla šťastná.Aby se cítila že má rodinu a že se může o kohokoliv opřít se svým trápením o tohle mi šlo.Ale nejen mě ale i jemu.Tomu kdo zavyl ještě jednou.Bolestně,Žalostně a rozhodnutý že se podělí semnou o to aby byla šťastná.Usmál jsem se.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plačící Houpačka(11)Odpouštím ti:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!