Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Plačící Houpačka(10)Všechno nové a zároveň tak krásné??

nbjgmb


Plačící Houpačka(10)Všechno nové a zároveň tak krásné??Dálší kapča...mno nuda já vím..mno..zatím Bay...

 

http://www.youtube.com/watch?v=c17f6jQulcY

 

gothic

Překvapilo mě všechno.Moje pokožka,která zářila ve slunečním světle.Moje rychlost,která se nedala vyrovnat ani s rychlíkem.Moje síla a lehkost při přeskočení řeky.Skákala jsem ze stromu na strom jako veverka.Běh v lese se mi líbil.Dostala jsem se k La Push.Zastavila jsem se kousek od lesa a rozhédla se kolem sebe.Udělala jsem dva kroky z lesa.Bylo to nebezpečné,kdyby mě někdo spatřil?Ptala jsem se sebe.Asi ano ale já jsem se potřebovala dostat k tetě.Tedy domů.

Za sebou jsem uslyšela kroky.Otočila jsem se za sebe.Stál tam Jacob.S úlevou jsem si povzdychla.

,,Bello co tady děláš?"Zeptal se mě a pokrčil z nechuceně nos.

,,Vysvětlení..."Zašeptala jsem a vrátila jsem se do stínu stromů.

,,Bells je mi to líto.On tě miluje tak jako já.Měli jsme se více snažit aby se tohle nestalo."Povzdychl.Hodil přesemně černý kabát.Kapucu mi přehodil přes hlavu.,,Ať nezjistí co jsi zač."Zašeptal a pohlédl k útesům kde bili lidé.Jejich vůně byla o něco jiná než Jacobova.Smrděl ale ty lidi voněli okouzleně.V krku mě začalo více pálit ale snažila jsem se nevnímat nutkání žízně.

Objal mě kolem ramen a vydali jsme se knim domů.Možná že se zde dovím více.


,,Bello."Hlesla teta a objala mě.Sundala jsem si kabát a přehodilaho na židli.

,,Co jsi to holka provedla?"Zašeptala a podala mi hrnek.Divně to smrdělo.,,Musíš být žíznivá."Podotkla.,,Je to srnčí krev vypij to."Pobídla mě.Přikývla jsem a vypila obsah v hrnku.Hned jsem se cítila lépe.Bolest v krku odpadla.Nabídla mi dálší ale já už nechtěla.

,,Takže tohle všechno je skutečnost?"Ušklíbla jsem se nad hrnkem.

,,Bohužel ano."Přikývla.,,Já jsem sestra tvé matky.Odloučili jsme se protože jsem zjistila že jsem dcera násilníka,který byl vlkodlak.Otěhotněla jsem a narodil se Jacob.Tak jsem zjistila že jsem taky vlkodlak ale nepoúžívam často jeho podobu.Tvá matka nic nevěděla.Cullenovy známe je dlouho.Uzavřeli jsme snima smlouvu že nebudou lovit v našem území což dodržují.Oni jsou upíři jak jsi zjistila a ty jsi podle nich poloúpír ale něco v tobě ještě dříme."Vstala ze židle a odešla do kuchyně.

,,Co ve mě dříme?"Zeptala jsem se.

,,Nevíme,jediné co jsem dokázala s pomocí Carlisla zjistit je že tvůj otec není Charlie ale můj násilník,který provedl to stejné i s tvojí matkou."Odpověděla skleslou tváří zírala do dřezu.

,,Takže tebe oplodnil vlkodlak ale ty jsi byla už od mala vlk?"Trošku jsem byla zmatená.Přikývla.

,,Pak znásilnil moji matku,která byla člověk a já jsem se narodila s půlkou jeho krve?"Vstala jsem ze sedačky a přistoupila k oknu.

,,Ano tak nějak to je."Zašeptala.I na vzdálenost jsem ji dobře zaslechla.

,,A když jsem chtěla ukončit svůj život tak mi v tom zabránil Edward tím že mě proměnil."Promluvila jsem si nahlas.,,Poloúpír?"Otočila jsem se k tetě ta mi neodpověděla,takže jsem se obrátila na Jacoba.

,,Poloúpír srdce ti tluče a tape v tobě krev."Pokrčil rameny.,,Tvoje pokožka září na slunci a jak vidím dost dobře se ovládáš nad žízní.Novorození by už dávno vypili ty lidi,které jsme potkali.ty ses udržela."Skousl se do rtů.jeho tělo se třáslo.

,,Možná to je tím že nemám žízeň.Pocit že bych měla."Pokrčila jsem rameny.,,Tvý kámoši jsou taky to co jsi ty?"Zeptala jsem se ho.Přikývl.

,,Jsme ochránci.zabíjíme upíry,kteří loví lidi."Sepjal ruce v pěst.

,,Proč se třeseš?"Nedalo mě to.

,,My nepotřebujeme úplněk."Ozvala se teta.,,Vztekem se proměníme na čtyřnohého vlka.V naši blízkosti je velké nebezpečí.Znáš Sama?"Přikývla jsem.,,Má přítelkyni Emilli.Neudržel se před medvědem a proměnil se až moc blízko před ní.Tím ji způsobil ošklivé zranění.Ale žijí dál vedle sebe.Je jen otázkou času najít nad sebou sebekontrolu."Znovu se usadila do křesla.

,,Je zlé že jsem teď upír?"Skousla jsem se do rtu.

,,Hlupáčku ne není nic zlé do té doby..."Nedokončila.

,,Do doby?"Nadechla jsem se.,,Než uklouznu nebo Cullenovy něco..."

,,Cullenovy nic nemá stím to společného.Ano než uklouzneš.Pokut se stane Sam nebude mít slitování."Jacob zavrčel pod těmato větama.,,Je to naše práce."Pokrčila rameny.

,,Chápu.Takže smečka o tom ví?"Přikývla jsem si pro sebe a otočila jsem se k oknu.

,,Ano vědí."Souhlasila.

,,Měla by jsi jít."Ozval se Jacob.

,,Proč?"

,,Je tu."Vyštěkl a začal se více třást.

,,Kdo?Edward?Kde?"Zamračila jsem se.

,,U hranice."Vyběhl ven.Já jsem vyšla taky ven a zamířila pryč z domu.Našla jsem ho podle pachu.

,,Ahoj."Pozdravil mě.

,,Ahoj.Nemysli si že ti děkuju."Ušklíbla jsem se.

,,Je mi to líto..."Začal s lítostí kterou takl nenávidím.asi tu budu muset někomu srovnat věci,které nenavídím.

,,Lítost si nech pro sebe."Odsekla jsem a pozorovala jsem kluky na útesech.tyhle voněli jako Jacob,takže smečka.

,,Bells my tě milujeme.Čekali jsme na tebe dlouho.Hlavně já."Jeho hlas zněl...zlomeně?

,,Jo já vím miluješ mě."Přikývla jsem a pohlédla na něho.

,,Ano uvědomil jsem si to až moc pozdě.Chtěl jsem ti to říct jenže nějak jsi mě přeběhla...s tím rozhodnutím."Nadechl se.

,,Které jsi mi zničil."Odsekla jsem.

,,Mrzí mě to..."zašeptal a udělal krok ke mě.

,,Moje jediné štěstí a utěcha by byla tam naroře."Nadzvedla jsem hlavu na sluneční nebe.

,,Bells..."Znovu zašeptal.Pohlédla jsem na něho a ušklíbla.

,,Jsem Isabella."Řekla jsem mu přidušeným tónem.

,,Dobře.Tohle je zbohem?"Zeptal se.Jaký zbohem?Nechápala jsem ho.

,,Jak tě to mohlo napadnout?"Zeptala jsem se a nakrčila obočí.,,Já ..já...dejte mi čas."Vysoukala jsem ze sebe a utekla do lesa.

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plačící Houpačka(10)Všechno nové a zároveň tak krásné??:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!