Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pevné pouto 1. kapitola

rbb


Pevné pouto 1. kapitolaAhojky. Se zpožděním, ale přece jenom, jsem tu s novou kapitolkou. Nevím, jak děj popsat, takže si to budete muset přečíst x) Přeji pěkné čtení.

1. kapitola

,,Neboj se, Bello. Musím říct, že vykonávám u tebe velice zvláštní rozsudek…‘‘

Byla jsem napjatá. Co tím myslí? Není něco v pořádku? Je tu nějaký problém?

Moje tělo se začalo celé třást. Bála jsem se. Moc jsem se bála. Cítila jsem se  v úzkých. Co se děje?

,,Bello, nemusíš se bát. Jde jen o to, že tě nechce nebe přijmout,‘‘ řekl potichu.

,,To znamená, že půjdu do pekla?‘‘ zeptala jsem se. A to se nemám bát? Vůbec nic tady nechápu.

,,Ne. Peklo tě také nedokáže přijmout. Jsi čistá jako abatyše,‘‘ usměje se na mě.

,,A co teda se mnou bude?‘‘ Začínám pomalu hysterčit.

,,Ššš. Neboj se,‘‘ konejšil mě.

,,Budeš  seslána zpátky na Zemi. Dohodli jsme se tak s rádci. Dostáváš druhou šanci začít žít nový život. Važ si toho, nestává se to moc často. Abych to upřesnil – stalo se to zatím jenom jednou. A musím říct, že jsem rád, že jsi další zrovna ty Bello,‘‘ usmíval se.

,,To myslíte vážně? Budu znova žít?‘‘ nemohla jsem tomu uvěřit! Vrátím se zpátky na Zem ke svým milovaným – ke své rodině. Je to jako sen. Tak přece jenom je pravda, že vše zlé je pro něco dobré.

Bůh přikývl. ,,Ale je tu jedna věc, kterou by jsi měla vědět. Je to takový menší problém. Ale myslím si, že se s ním vyrovnáš. Tedy věřím v to…‘‘ zašeptal.

‘‘O jakou věc se jedná?‘‘ Zeptám  se a čekám na odpověď.

,,Jde o to, že nebudeš u své rodiny. Skončíš na jiném místě. Jaké to bude ještě nevím, ale budu se snažit ti vybrat hezké místo, kde prožiješ krásné dětství a zbytek svého života. Jednou se určitě ještě setkáme.‘‘ Jakmile to vyřkl, tak jsme si jeho odpověď opakovala v mysli pořád dokola…

,,A to se s nimi nikdy neuvidím? To je hrozné! Tady jsem je mohla alespoň sledovat, ale takhle?... Ale je to vlastně výměna za můj život… je to spravedlivé,‘‘ trochu se pousměji.

,,Jsem rád, že se takhle na to díváš. Neboj, jednou se s nimi uvidíš,‘‘ na chvíli se odmlčel. ‘‘A možná i v životě. Záleží jenom na tobě.‘‘ Řekne mile. To mě trochu vytočilo – ale mile. Cítila jsem v sobě naději. Naději, že zase uvidím své blízké a to ne z tohoto místa, ale osobně. Budu je moct obejmout a říct jim, jak je mám ráda. Že se na svou sestru nezlobí jak se chovala a plno dalších věcí. Z přemýšlení mě probudilo odkašlání. Bůh se na mě usmál.

,,Je čas,‘‘ zašeptal. Já jenom přikývla.

Začala se kolem mě dělat mlha. Houstla každým okamžikem. Od nohou až k hlavě. Vypadalo to jako by mě chtěla pohltit. Má hlava se očisťuje od všech myšlenek, až je úplně prázdná. Cítím brnění po celém těle. Bylo to jako být v nějakém transu, byl to nepříjemný pocit, ale nebylo to bolestivé. Nevím jak dlouho ten proces trval, ale přišlo mi to hodně dlouhé. Byl to ale osvobozující pocit, cítila jsem se volná jako pták. Myšlenky prázdné a mé tělo nenesly nohy, ale nějaká nevysvětlitelná síla. Pocit se najednou začal vytrácet až úplně zmizel. Cítila jsem jak se mé nohy dotkly pevné země, ale ty byli jako z hadru a upadla jsem. Pomalu jsem se posadila a otevřela oči.

Neznala jsem to tu. Ale dokázala jsem rozeznat, že se nacházím v nějakém domě. Tedy spíše vile. byl to obrovský dům, tedy myslím. Jen tento pokoj byl velký jako polovina mého bývalého domova.

Ležela jsem na měkké posteli. Jak jsem se sem dostala? Někdo zaťukal na dveře.

Vyzvala jsem ho. ,,Dále.‘‘ Můj hlas zněl jako bych nemluvila několik let.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pevné pouto 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!