Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pár minut lásky - 15. kapitola

čema


Pár minut lásky -  15. kapitolaPoněkud kratší pokračování Pár minut lásky. Bella se vrátila do hradu značně zklamaná. Edward nebyl doma a Bells nemohla dlouho čekat. Možná není vše ztraceno, novou naději jí do života přinesou Robinovi rodiče, Ellie a Jezus.

 

„Jen to je ztraceno, čeho se sami vzdáme,“ řekla jsem. Pak jsem se letmo rozloučila s Alicí a Emmettem. Když tady Edward není, nemám důvod tady být. Musím za Anthonym, ale nejdřív se musím dostat k Robinovi. Zase jsem si koupila letenku až do Rumunska. Nechtělo se mi běžet, nechtělo se mi nic. Nejraději bych umřela, ale kvůli Anthonymu nemůžu.



 

„Konečně, Bello! Už jsem myslel, že nepřijdeš! Musíme co nejdříve vyrazit, nerad tam Anthonyho nechávám,“ řekl Robin, jen co mě spatřil před hradem.

„Jo, to já taky,“ řekla jsem. Robin mě zavedl do hradu. Byl docela dost podobný tomu našemu. Rob mě taky zavedl do velké síně. Trůny, garda. Všechno jako u nás. 

„Bello! Jsem nesmírně rád, že tě znovu vidím. Robin nám už o Anthonym všechno řekl,“ usmál se Jezus. 

„Já vás taky ráda vidím,“ usmála jsem se. 

„Škoda, že jsi nemohla vzít Anthonyho s sebou,“ litovala Kamia. 

„Přijeďte někdy do Volterry,“ radil jim Robin. 

„Co nejdříve,“ slíbil Jezus. 

„Raději půjdeme,“ řekl Robin. Nic jsem nenamítala, let tam a zpátky mi zabral více než dva dny. A teď musíme běžet, to zabere asi tři hodiny. Za tři hodiny uvidím svého synáčka. Jane, Kayl ani Heath nic nenamítali, když jsem odjela, ani teď nic neřekli. Prostě jen běželi za námi. Konečně jsem byla ve Volteře. V hradu jsem byla taky hned, poháněl mě můj synáček, který na mě čeká. 

„Anthony! Už jsem tady!“ volala jsem, když jsem vtrhla k sobě do pokoje. Anthony seděl v postýlce a hrál si se lžičkami. Jen co mě uviděl, rozzářil se. Felix seděl na posteli a pozoroval ho. 

„Byl pěkně naštvaný,“ zasmál se Felix. Přešla jsem k postýlce a zvedla Anthonyho, tiskla jsem ho k sobě. Zase byl o něco větší. 

„Taky se mi stýskalo,“ řekla jsem. 

„Už mě tady nikdy nenechávej,“ řekl svým roztomilým hláskem. Moc často nemluvil, ke komunikaci používal svůj dar. 

„Už nikdy tě nenechám samotného,“ slíbila jsem mu. 

„To jsem rád, maminko,“ usmál se na mě. 

„Copak tobě se tady s Felixem a Renatou nelíbilo?“ ptala jsem se. 

„Ano, líbilo. Ale bez tebe to nebylo ono, myslel jsem, že se už nevrátíš,“ vysvětlil Anthony.

„Nikdy bych tě tady nenechala,“ zašeptala jsem. Anthony mě objal malýma ručkama. Jak já ho miluju…

 

Po sto letech…

 

Anthony byl už dospělý. Vypadal přesně jako Edward. Už i Aro se dovtípil, že se mu kdysi Robin hrabal v hlavě. Ale trvalo mu to dlouho. Dnes je to přesně sto let co Edward odešel, Cullenovi se vrací do Forks. Anthony ví, že jeho pravý otec je Edward, když jsem byla těhotná vzal mi myšlenky a uchoval si je, ale i přestože ví, kdo je jeho otec, „táto“ říká Robinovi. 

„Mami! Tati! Že neuhádnete, kdo přijel!“ volal na nás Anthony už z chodby. 

„Ne, kdo?“ ptala jsem se. 

„Tati? Ty to taky nevíš?“ 

„Obávám se, že ne,“ usmál se Robin. 

„No přece babička a děda! A taky Kamia a Sahel!“ vykřikl Anthony. 

„Neříkali, že přijedou,“ divil se Robin. Anthony si taky zvykl na Robinovu rodinu. Jezusovi a Ellie říká babi a dědo, ale Kamia a Sahel Anthonyho poprosili, ať jim říká jmény. Na tetu a strejdu se prý necítí. 

„No, ale jsou tady!“ Anthony je má rád, raději než moji rodinu, tím myslím Volturiovy. Všichni společně jsme šli do síně. 

„Robine!“ zavolala na něj Ellie. Robin k nim přešel a přivítal je. Já je mám taky ráda, viděli jsme se naposled před padesáti lety. 

„Moc ráda tě vidím, Bells,“ objala mě Kamia. Stala se mojí kamarádkou, rozuměly jsme si. 

„Proč jste vlastně přijeli?“ ptal se Aro. 

„No, je tady něco, co bychom ti rádi věnovali,“ řekl Jezus.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pár minut lásky - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!