Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pár minut lásky - 11. kapitola


Pár minut lásky - 11. kapitolaPřináším další kapitolu, tentokrát pohled Robina. Jak to vnímá on? Co prožívá? Co vlastně k Belle cítí? A co její syn? Ps: Omlouvám se za velké pauzy mezi kapitolami.

Pohled Robina…

Bella ležela bezvládně na stole, Renata si vzala Anthonyho a šla mu dát najíst a okoupat ho. Nemohl jsem Bellu nechat zemřít, měl jsem nápad a musel jsem ho vyskoušet, vzal jsem injekční stříkačku, vzal jsem si svůj jed, nebylo to jednoduché, upíří kůže je velmi tvrdá a odolná, píchl jsem jí ho do srdce. Nevím, jestli to bude fungovat, ale musel jsem to zkusit. Do Belly jsem se zamiloval a závidím tomu Edwardovi, že ho Bella tolik miluje. Postarám se klidně i o Anthonyho, budu jeho náhradní otec, jen když bude Bella šťastná. Její srdce pomalu utichalo, musela do sebe vstřebat můj jed, Felix ji kousal po celém těle, aby byla přemněna rychlejší, doufal jsem, že to pomůže. Bella sebou občas škubla, nevšímal jsem si okolí, viděl jsem jen Bellu občas se pohnout, pak se ale pohnula naposledy.

„Přijala přeměnu,“ vydechl Felix. Byl jsem šťastný, Bella bude zanedlouho plnohodnotná upírka, bude mít svého malého upíra. Bude šťastná, teda alespoň částečně, bez Edwarda šťastná nebude. Slyšel jsem jeden tlukot srdce, Anthonymu tluče srdce. Nevím, na kolik je upír a na kolik člověk. Je to nejspíš zvláštní druh upíra. Anthony vydal pištící zvuk, plakal. Renata ho konejšila, potom mu přiložila k ústům láhev krve a křik ustal. Ani jsem neměl čas si ho prohlédnout.

„Robine, pojď si pochovat svého syna,“ volala mě Renata.

„Není můj,“ namítl jsem.

„Jako by byl,“ usmála se. To je pravda, přešel jsem místnost až k Renatě. Držela malý uzlíček, Anthony byl zabalený v dece, hltavě cucal kovovou láhev. Krev měl v sobě hned. Renata mi ho podala. Byl tak lehoučký a tak krásně voněl. Oči měl světlé hnědé, trošku karamelkové. Minimum vlásků, ale i tak se dala poznat jejich barva, bronzová, určitě bronzová. Ostré rysy, bledý, viděl jsem v něm toho upíra Edwarda, je to jeho otec, Anthony se mu musí podobat. Možná jsem čekal a doufal, že bude podobný Belle. Po Belle zdědil tlukot srdce, taky oči. Anthony mi spokojeně spal v náručí, takže po Bells zdědil i spánek. A co schopnost? Čtení myšlenek nebo štít? Nebo snad ještě jiná schopnost? Políbil jsem Anthonyho na čelo, rozhodně si mě získal, omotal si mě kolem prstu. Miluju ho jako vlastního syna.

„Že je překrásný,“ rozplývala se Renata.

„Můžu si ho taky pochovat?“ ptal se Felix. Opatrně, jako by byl Anthony to nejkřehčí stvoření na světě, jsem ho podal Felixovi. Felix se usmál, byl rád, že Bella porodila a taky, že Bella bude žít. Nejspíš si i jeho Anthony získal.

„Až se maminka probudí, musíš být na ni hodný,“ říkal Felix, jako by mu snad Anthony rozuměl. Anthony nevoněl jako člověk - tak jako Bella, on voní víc jako upír. Bellina lidskost zemřela, už nebude voňet jako člověk, ta vůně mi bude chybět.

„Hele, slíbil jsem Arovi, že až se dítě narodí, půjdu za ním, nebo on příjde sem i s gardou, takže jsem volil první možnost, jdu tam,“ řekl jsem. Renata se snažila něco namítnout, ale pak si to raději rozmyslela.

„Aro!“ volal jsem na něj. Stál jsem uprostřed velkého sálu, po stranách stálo jen pár goril, kteří hlídali, Aro ani nikdo jiný tu nebyl, ale když jsem zavolal, zjevili se tu skoro všichni. Aro, Marcus, Caius, Jane, Alec, Sulpicia…

„Co potřebuješ, příteli?“ ptal se mě Aro.

„Dítě je na světě,“ řekl jsem.

„Ano, já vím, slyšeli jsme to. Bella je v pořádku? Má dítě dar? Jestli je nezvladatelný, tak ho v domě nechci,“ řekl Aro.

„Bella je v pořádku, jestli má Anthony dar, no, to ještě nevím. A neboj se, Anthony je zvladatelný!“

„Robine, proč se vlastně Belly tolik zastáváš? Ona tě ani nemiluje, miluje Edwarda Cullena. Měl jsem ho zabít hned na začátku, měl jsem ji vdát hned, neměl jsem dovolit, aby měla toho fracka, neměl jsem dovolit, aby jí Felix řekl, že je její otec,“ odfrkl Aro.

„Aro, tohle přeháníš,“ namítla Sulpicia.

„Mlč!“ umlčel ji.

„Máš pravdu, Aro, Bella mě nemiluje, ale zase ke mně nechová závist tak jako k někomu zde přítomnému. Ty bys ho nezabil, přišel bys tak o štít! Víš moc dobře, že by tu Bella s tebou nevydržela, kdybys ho zabil. Bella si měla všimnout dřív, že nejsi její otec! Pravý táta by nebral tříleté děvčátko do boje, aby ho chránila a dělala mu štít!“ rozčílil jsem se.

„Ale, Robine, proč myslíš, že jsem Bellu nechal žít? Právě kvůli tomuhle, na její matce mi ani nezáleželo, několikrát jsem Felixovi říkal, ať toho nicotného člověka nechá, ale neposlouchal mě, jen se mu to vymstilo,“ usmál se Aro.

„Stejně zlý a prohnilý jako vždycky,“ zabručel jsem.

„Smím vidět toho Anthonyho?“ ptal se Aro. Podíval jsem se na něj stylem alá nejsi blázen?

„Myslím, že to není dobrý nápad. Bella by si to nepřála. Mimochodem, chtěl bych se přestěhovat k mým rodičům, chci vzít i Bellu a Anthonyho,“ řekl jsem. Teď se na mě on díval stylem alá nejsi blázen?

„Hlupáčku! Bellu ti dám, jedině když mi seženeš stejně mocnou upírku! A přiznejme si to, to se nestane!“ zasmál se Aro.

„Aro? Jsi vůl! Dosáhl jsi jen toho, že tě Bella nenávidí, zničil jsi ji!“ křičel jsem na něj. Nemělo to výšku, Aro se zasmál a dal pokyn Jane. Asi hodinu jsem se svíral v křečích.


 

Jak už jsem psala nahoře, ještě jednou se omlouvám za velká zpoždění. Pracuji teď ještě na jedné povídce, která má u mých přátel docela úspěch... Zatím nevím, kdy ji sem uvedu. Budu se snažit přidávat PML v menších pauzách.

Ps: Zanechte, prosím, komenty, stačí jen smajlík, ať vím, jestli se vám to líbí. Děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pár minut lásky - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!