Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ostrov Noci - 6. časť

Muži, kteří jsou vzhůru celou noc, aby sledovali spící dívky.


Ostrov Noci - 6. časťTakže máte tu ďalšiu časť poviedky. Prepáčte že až po tak dlhej dobe, ale mala som pomenej času, a ešte som aj rozmýšľala ako s poviedkou pokračovať, pretože mi došli nápady. Poprosila by som aby ste do komentárov pridali aj námety, ako by ste chceli pokračovanie. Ďakujem... Príjemné čítanie :)

 

Alice:

 

Konečne pokoj. A že ja som najotravnejšia. Jasné, na nich nemá nikto. Aspoň, že som už bola na love a nemusela som ísť s nimi. Však som nemohla riskovať, že v predajni so spodnou bielizňou vysajem predavačku. V poslednej dobe sme sa spriatelili. Však nie je veľa ľudí, čo sa zaujímajú o módu ako ja, takže by to nebolo v najlepšom poriadku. A ešte k tomu by mi Rose odtrhla hlavu. Ona a jej diéta. Myslí si, že som mimo mojej obvyklej formy. Ale ona je asi cez kapacitu jej blonďavého mozgu. Však upíri nepriberajú, ale ani nechudnú. No, nevadí. Dlho by trvalo, kým by som jej to vysvetlila. A nechcem skončiť ako Emmett naposledy. Na výročie jej kúpil spodné prádlo. Nebolo by na tom nič zlé, keby ale nekúpil nadrozmerné číslo. Mne sa zatiaľ nepodarilo uhádnuť či je naozaj taký blbý, alebo sa na idiota len hrá. Rose sa sním od vtedy odmietala rozprávať a k tomu ho aj vyhodila z izby, takže nás obšťastňoval v obývačke...

Tak a teraz som konečne sama ostala doma. Keďže som už na dnešných nákupoch bola, tak som nevedela, čo robiť. Prečítať si knihy? Prečítala som už všetky, ktoré sú aspoň trocha romantické a Carlisleove o lekárstve, čítať odmietam. Zrazu ma napadlo, že si zapnem notebook. Ľahla som si na posteľ a zapla laptop. Na internete som si vyťukala stránku, kde najradšej nakupujem online, no nič nové tam nebolo. Všetko len to, čo už dávno mám doma. No, zrazu ma upútala jedna reklama. Stálo na nej: Chcete dovolenku snov v najväčšom raji nákupov?

Okamžite som klikla. To čo som zbadala mi vyrazilo dych. Bolo to neskutočne krásne. Ten ostrov bol ako vystrihnutý z rozprávky. A ako som sa dočítala bol tam najväčší počet obchodov. Ako som si to prezerala, zrazu som dostala víziu. Bolo o nejakom dievčati. Balilo si kufre a na stole malo položené letenky na Harbour Island. Zrazu ma napadol najšialenejší plán, aký som kedy mala. Čo keby som Edwarda a to neznáme dievča dala dokopy? Viem, určite nie je upír ako my, ale čo už mám robiť v krajnej núdzi? V poslednej dobe je Edward čudný. Nechcem aby nás zase opustil.

Takže som si pozrela dátumy odletov na ostrov. Posledný, kde boli ešte volné miesta, bolo až o týždeň. Super! Aspoň budem mať dosť času, aby som nato zvyšok rodiny pripravila...



***



„Konečne ste doma,” ozvala som sa hneď, ako ostatní členovia rodinky vstúpili do domu.
„Alice, deje sa niečo?” začal nervózne Carlisle. 
„Nie, nič sa nedeje. Malo by sa?” Zachichotala som sa. 
To by si mala vedieť ty,” ozval sa Emmett.
Haha, veľmi vtipné.” Hodila som po ňom vankúš.
„No počkaj maličká. Za toto ešte dostaneš,” povedal vyhrážajúc sa.
Emm, ja sa ťa nebojím. Buď rád, že som po tebe nehodila niečo iné.” Zasmiala som sa.

 



Edward:


V lietadle už sedíme nejakých sedem hodín. Bolo by všetko v poriadku, keby vedľa mňa nesedel spiaci dedko, ktorý zaslinil celé okienko lietadla. Bŕŕ. Hrôza. No proste mám "šťastie" ako vždy.

Celá moja rodina si veselo debatuje so svojimi polovičkami, len ja tu sedím a pozerám na cestujúcich a prihlúplo sa usmievam ich myšlienkam...

 

 

Zrazu počujem, ako Bella vstala zo svojho miesta a mieri si to uličkou smerom k toaletám. 

„Je taká krásna,” pomyslel som si, keď prechádzala okolo.

No zrazu, akoby sa moje tajné želanie splnilo, nastala menšia turbulencia a Bella pristála na mne, tak že sme sa zapozerali do svojich očí. 

„Ahm. Pardon,” ospravedlnila sa.

„Nie, je to v poriadku,” odvetil som jej.

„Som nešikovná.” Zasmiala sa.

„Nie. Nie si. Každému sa také čosi prihodí.” Pokúšal som sa jej dohovoriť.

„Ale mne nejako moc často. Mám totálne "šťastie",” zasmiala sa tým krásnym hlasom.

„Keď už hovoríme o šťastí, tak ja ho mám tiež "akurát".” Pobavene som sa pozrel na dedka, ktorý už stihol poslintať aj celú svoju košeľu.

Bella sa len na neho pozrela a úprimne sa zasmiala. „Tak to ti naozaj nezávidím,” povedala s úsmevom.

„Vieš, že ani ja sebe?” Usmial som sa na ňu.


Dúfam, že sa vám táto časť páčila. A chcem sa ospravedlniť, že ste na 6. časť čakali tak dlho, ale naozaj som mala minimum nápadov k tejto poviedke. Takže, chcela by som sa vás opýtať, ako by mala táto poviedka pokračovať, alebo jednoducho aké nápady by ste mali. Bola by som vám naozaj vďačná, keby ste mi to pod článok do komentárov napísali. 
Ďakujem, kLaUdUsH =)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov Noci - 6. časť:

 1
22.08.2013 [18:05]

zuzikakedy bude dalsia cast?????? strasne sa tesim Emoticon je to uzasne Emoticon

1. zuzka
20.08.2013 [10:39]

kedy bude dalsi diel??????

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!