Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ostrov noci - 5. časť

Jacob by Jitule


Ostrov noci - 5. časťAhojky. Takže tu máte piatu časť poviedky Ostrov noci. Nebudem prezrádzať o čo v poviedke ide. Prečítajte si ju sami. A poprosila by som o komentáre, či by som mala v poviedke pokračovať. Ak sa nájde aspoň 15 komentárov, aby som pokračovala, tak sa budem snažiť aby ste tu ďalšie časti mali čo najskôr.Tak komentujte. A TÁTO ČASŤ JE VENOVANÁ NIKUSHKE165 :) ĎAKUJEM Príjemné čítanie praje kLaUdUsH...

Otočil som sa a venoval som jej jediné čo som mohol, úsmev...


 

 

Bolo to čudné. Stále na ňu myslím. Odkedy som jej naposledy pomohol s batožinou, stále mi behá po rozume. Nečudujem sa. Ona je to najkrásnejšie a naj nežnejšie čo som kedy videl. Vyzerá byť taká krehká. Asi som sa zamiloval...


Edward pohni sa.” Zasyčala na mňa Rosalie.

Ale nechaj ho zlatko. Je zaľúbený.” Zasmial sa sa Emmett potichu, tak aby sme to mohli počuť iba my.

Jediné čo som mu venoval bol sarkastický úsmev.

„Nechaj ho Emmett. Aj Edward si konečne zaslúži, aby si našiel lásku.” Zapojila sa milo Esme. Esme je strašne materinská, tak sa to od nej dalo čakať.

„Ďalší prosím.” Ozvala sa žena, keď som musel prechádzať kontrolou.


Keď sme už dorazili do lietadla, a ja som si konečne našiel miesto, zistil som že Emmett pomáha tomu dievčaťu s batožinou. Musel som sa usmiať pri pomyslení, že cestujeme spolu.

Ale hneď som sa zamračil, keď som zbadal Emmetta, keď sa jej pýta či aj ona letí na Harbour Island.

„Ako každý v tomto lietadle.” Ozvala sa zrazu vedľa nich Alice.

Ona vie kedy treba ľudom pomôcť. Bol som jej vďačný. Emmett by jej nedal pokoj, a zakončil by debatu tým, že by prezradil niečo o mne, čo by som nechcel. Predsa ju ani poriadne nepoznám.

Ale viem, že je v nej niečo jedinečné. Ako napríklad to, že si s Emmettom a jeho vtipmi rozumie. Tak tomuto naozaj nechápem. Však ten napáli aj nášho poštára.

Musel som sa zasmiať. Naposledy mu to s vyšlo. Poštár k nám odvtedy nenosí poštu. Esme bola naňho poriadne nabrúsená. Musela preto chodiť až do mesta.

Radšej som si príručnú batožinu odložil. Nemalo cenu počúvať Emmettove blbé myšlienky. Bol ako dieťa. Aj keď mal viac rokou, ako posádka dokopy.


 

Bella:


Dosť Bella. Nemáš u neho šancu. On je iná kategória. Takže to nechaj tak.

Nahovárala som si stále dookola, keď som sa chcela znova pozrieť, a pohľadať toho anjela. Pardon, tak Edwarda. Krásne meno. Také, také, no proste anjelsky krásne.

Pripútala som sa a dala si svoju mp3-ku do uší. Pustila som si svoju obľúbenú
pesničku...

Je večer. Ležím na piesku, a pozorujem hviezdy. Zrazu mi niekto zozadu zakryje oči. Počujem anjelský smiech. Je to Edward. Pomôže mi vstať. Vedie ma dlhou cestou po piesku, kde sa rozprávame. Chytí ma za ruku. Som prekvapená, no on ma pobozká. Som šťastná, a s láskou mu to vraciam. Zrazu ma začne štekliť. Vie moje šteklivé miesto. Smejeme sa. Zrazu ma zatiahne smerom ku skalám. Chce mi niečo ukázať. Zrazu sa ocitáme v prekrásnej mesačnej jaskyni.Je to tá najkrajšia jaskyňa, akú som kedy videla. Voda a osvetlenie je modrého odtieňa.
Zrazu ma Edward začne bozkávať. Sadneme si a začneme sa rozprávať.Zisťujem, že máme rovnaké názory takmer na všetko. Postaví sa, vyzlieka si tričko, a skáče do vody. Je taký krásny v žiari mesiaca...
Ukazuje mi, aby som skočila tiež. Po prehováraní skáčem aj ja. Je to krásny pocit ucítiť sviežosť vody. Edward ku mne pripláva a začne ma bozkávať. Začneme sa šantiť, no vyruší nás hlas. Hlas niekoho tretieho...

Musela som zaspať. Už je tma. Koľko to je hodín?
Keď som sa pozrela na hodinky, skoro som dostala infarkt.
Takže ja som spala sedem hodín? Takmer polovicu letu.

Postavila som sa, že pôjdem na toaletu. Keď som prechádzala radom, lietadlo dostalo menšiu turbulenciu, a pristála som rovno na Edwardovi...


<<=Shrnutie=>>

Poprosila by som o komentáre, či máte záujem o ďalšie časti poviedky, a o komentáre-kritiku, čo by som mala zlepšiť a podobne. Naozaj mi záleží na vašich názoroch...





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov noci - 5. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!