Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ostrov noci - 4. časť

312134


Ostrov noci - 4. časťTakže ahoj všetci. Mám tu pre Vás konečne dokončenú 4. časť. Prepáčte že sa neskončila tým stretnutím v lietadle, ale ja už nevládzem písať. Je takmer 10 hodín večer a ja už ledva vidím. Stretnutie Edwarda a Belly Vám pridám v ďalšej časti... S láskou Vaša kLaUdUsH... P.S: Ako inak, rada by som požiadala o kritiku v podobe komentárov. Ďakujem... :-*

Niekto mi pomohol postaviť sa, a pozbierať svoje veci zo zeme. Keď som zbadala človeka ktorý mi pomohol, nemohla som uveriť vlastným očiam...


Ten človek ktorý mi pomohol postaviť sa nieje nikto iný ako...  ako ten vtipkár z rodiny, ktorý sedeli vedľa mňa v hale. Nemohla som uveriť. Takže to znamená, že aj Edward musí byť tu. Tu v lietadle. Začala som sa usmievať...

„Nabudúce si dávaj pozor pod nohy.” Vytrhol ma smiechom z myšlienok.

„Pokúsim sa.” Zasmiala som sa tiež.

„Inak som Emmett Cullen.” Predstavil sa milo.

„Bella Swan. Teší ma.” Odpovedala som.

„Si mi akosi známa. Nevideli sme sa už?” Zamýšľal sa Emmett.

„Neviem môže byť.” Zasmiala som sa.

„A inak aj ty letíš na Harbou Island?” Spýtal sa ma s úsmevom.

„Ako každý v tomto lietadle.” Ozval sa hlas neznámeho dievčaťa.

„Alice, zase to na mňa skúšaš?” Zasmial sa Emmett.

„A nemôžem?” Zasmialo sa dievča.

„Ahoj, som Alice.” Predstavila sa.

„Bella Swan. Teší ma.” Povedala som jej s úsmevom.

Práve zahlásil pilot aby sme si všetci posadali na svoje miesta, že o chvíľu štartujeme. Museli sme sa rozlúčiť.

Začala som hľadať svoje miesto. Našla som ho prekvapivo pri okne. Zbožňujem výhľady z lietadla. Je to taký krásny pocit, akoby ste lietali. A pri tom pocite zabúdate na všetko čo vás trápi. Ako napríklad, že odchádzate od rodiny ktorú máte nadovšetko radi.

Keď som sa usadila a rozhliadla som sa okolo, zbadala som že Cullenovci sedia len o pár sedadiel ďalej odo mňa. Poskočilo mi srdce.  To znamená, že aj ten okúzľujúci Edward musí byť niekde tu...




Edward:

Takže a dorazili sme. Konečne. S Emmettom bolo hrozné vydržať. Toľko vtipov vyprodukovať ako on nedokáže azda nikto. Ako sme dorazili mali sme dosť času, kým sme mali nastúpiť na palubu lietadla. Takže sme si sadli do haly. Emmett začal zase s vtipmi. Začal niečo s blondínkami. Musel som sa zasmiať. Stálo to zato. Zrazu som ucítil, že niekto si sadol vedľa nás.

Bolo to dievča. Bola neskutočne krásna. Mala svetlú pleť, dlhé, rovné, tmavohnedé  vlasy a čokoládovo hnedé oči. Bola neskutočne krásna. Ale jediné, čo ma na nej znervózňovalo je, že jej nepočujem myšlienky. Také čosi som ešte nezažil. Zbadal som, že po nás nenápadne pokukuje a usmieva sa všetkým Emmettovým vtipom.

„Edward. Dávaj pozor!” Napomenul ma v myšlienkach Emmett.

Jasné, jasné. Len keby vedel, ako ma to dievča priťahuje. Je pre mňa ako ôsmy

div sveta. Naozaj ma to fascinuje, že nepočujem jej myšlienky. 

Práve zahlásili náš let, takže sme sa pobrali k lietadlu. Keď sme skoro už vyšli s haly. Započul som Alicinu myšlienku, nech tomu dievčaťu idem pomôcť. 
Hneď som spozornel. Ktorému dievčaťu? Hneď som sa porozhliadol okolo. Hneď som ju zbadal. Bolo to to krásne dievča, ktoré mi nejakým spôsobom  blokovalo myšlienky.



„Ďakujem. Ozvala sa s tým naj krásnejším hlasom, aký som kedy počul.

Zamálo. Aj nabudúce.” Odvetil som jej milo a podával jej veci, čo som pred chvíľkou pozbieral zo zeme. Ktoré sa jej nejakým spôsobom podarilo rozsypať na podlahu. 

„Som Edward Cullen.” Predstavil som sa jej. 

„Bella... Bella Swan.″ Odvetila milo. 

„Edward poď už. Zmeškáme let.″ Zakričal Emmett, v tej chvíli keď som sa jej krásne zahľadel do tých prekrásnych hnedých očí.

„Áno, hneď som pri vás.″ Zakričal som im s hnevom naspäť.

„Tešilo ma Bella.″ Rozlúčil som sa zdvorilo.  

„Aj mňa. Ozvala sa s úsmevom.

A ďakujem, Edward.″ Zakričala za mnou, keď som sa vracal k ostatným. 

Otočil som sa a venoval som jej jediné čo som mohol, úsmev... 



<< =Shrnutie= >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov noci - 4. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!