Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ostrov noci - 2. časť

Stephenie Meyer apple


Ostrov noci - 2. časťAhojte. Takže tu máte ďalšiu časť poviedky. Cullenovci protestujú. Podarí sa Alice presadiť svoje? Kto jej k tomu dopomôže? Bella sa balí, a pomaly sa začína tešiť. Príjemné čítanie praje kLaUdUsH...


Zrazu som započul Alicinu myšlienku, že to bude najlepšia dovolenka.
A vtom momente mi zaplo. Tento rok sa ide na dovolenku, ktorú tentoraz vyberá Alice.
V tej chvíli som nechcene zavrčal.
„Ale Edward, neboj sa na Harbour Islande si určite nájdeš nejakú zábavu.″
„Harbour Island?,″ všetci sa naraz zhrozili.


„TEN Harbour Island? Vyletel na ňu Emmett.
„Áno ten. Čo, máte niečo proti? Povedala naštvaná Alice.
„Absolútne nič. Idem s tebou sestra. Povedala rozhodne Rosalie. 
No tušil som že je jediná, kto stým bude súhlasiť. Harbour Island je známy tým, že to je Raj nákupov. Nečudujem sa, že ho Alice vybrala na dovolenkový ostrov pre tentokrát.
„Dobre, dobre, ukľudnite sa , ozvala sa Esme. „preberieme to v klude.
„Nechce tu ďalšiu bitku, ktorá jej naruší Feng shui, zašepkal mi pobavený Emmett. Musel som sa zasmiať. Mal naprostú pravdu. Minule sme jej to tu  poriadne rozmlátili. 
„Takže..., začal Carlisle, „prečo ste všetci proti?
„Pretože ten ostrov je plný obchodov. Začal zrazu previnilo Jasper. 
„Jasper! ozvala sa ešte viac naštvaná Alice. 
„Prepáč.

Mal som pravdu, Jasper je zase pod papučou. 
„Je tam aj Ikea? Počula som ako sa šeptom pýta Esme Alice. 
„No zbohom, počul som ako si pomyslel Carlisle. 
„Ešte raz. Kto je za aby sme išli na Harbour Island? začala Alice.
Alice, Rosalie, Esme a Jasper zdvihli ruku.
„Jasper!" Ozval sa naštvaný Emmett.
„Prepáč braček, ale chcem si to u Alice vyžehliť, povedal smutný Jasper.
„Zase nechcel ísť na nákupy? Opýtal sa ma v myšlienkach Emmett.
Pokrútil som nenápadne na súhlas.
„Takže štyria proti trom. Vyhrali sme! Začala jačať Alice.
„Takže začnite sa baliť. Zajtra na obed letíme." Prikázal nám Carlisle.
Alice, Rosalie a Esme s úsmevom poslúchli, a vybehli do svojich izieb. 
„Ešte to nám trebalo. Zakončil naštvaný Emmett.



Bella :


Ráno ma zobudili pálivé slnečné lúče. Prekvapilo ma to, pretože u nás sú slnečné dni, len možno tri do roka. Vstala som z postele a zamierila som si to priamo do kúpelne.
„Bella vstávaj. O dve hodinky odchádzame. Zakričal zo schodov Charlie.
„Áno tati. Hneď som dole. Zakričala som vychádzajúc z kúpelne. Obliekla som si župan a vyšla dole po schodoch. Tam ma už čakala mama s otcom. 
„Dobré ráno Bella. pozdravila ma mama.
„Dobré ráno. Povedala som sadajúc si na stoličku. 
Na stole som mala už pripravené cereálie. 
„Toto počasie sa nám pekne podarilo, čo povieš Bella? Začal nenápadne otec. 
„To áno, len nechápem prečo tak nemôže byť inokedy? Začala som smutne.

„Neboj sa, na ostrove si slnka užiješ dosť.
Zapojila sa mama. 
„Potom nám pošli fotky. Mrkol na mňa nenápadne otec. 
„Samozrejme že pošlem. povedala som s úsmevom.
Neviem prečo ale už som sa nevedela dočkať, kedy sa s bosými nohami, prejdem po tej krásnej pláži. Kedy si pozriem ten nádherný západ slnka. Kedy... 
„Mala by si sa ísť pripraviť Bella. Prerušil ma v myšlienkach otec.
Nato som vybehla do izby. Skontrolovala som si či mám všetko pobalené, obliekla si moje obľúbené, trhané džínsy, tyrkysové tričko a tenisky
Poprosila som Charliho aby mi pomohol s kuframi. 
„Tak a nastal deň, ktorého som sa toľko bála.
Začala smutne mama. 
„Ale Reneé... Nemôže tu predsa ostať večnosť.”
Dobre stačilo by.” Prerušila som ich s úsmevom.
Práve prichádzal taxík. Bolo načase sa rozlúčiť. 
„Takže... Začal otec.
„... asi je čas sa rozlúčiť,” pokračovala som.
Budú mi chýbať, ale je načase začať žiť svoj život podla seba.
„Ahoj zlatíčko. A dávaj si pozor.” povedala starostlivo mama.
„Budem.
” Povedala som nesmelo a pokúsila sa o úsmev.
„Pod pomôžem ti s kuframi.
Prerušil ticho otec.
Pomaly som zišla po schodoch, ktoré viedli pred dom. 
Posledný pohľad na dom. Posledný pohľad na mojich milujúcich rodičov.

Dobrodružstvo sa môže začať. Pomyslela som si.



<<=Shrnutie=>>


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov noci - 2. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!