Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ostrov noci - 1. časť

Edward By Lareth


Ostrov noci - 1. časťAhoj! Takže toto je moja prvá poviedka Ostrov noci. Ako inak je o Belle a Cullenovcoch. Bella čerstvo zmaturovala, a rodičia jej dali lístky na vysnený ostrov. Cullenovci sa chystajú na dovolenku, ktorú vyberá prekvapivo Alice... Príjemné čítanie, a rada by som poprosila o komentáre!

Bella :

„Čože??,″zakričala som ako som len vedela.
Naši vedeli že to je môj najväčší sen. Stále som im to ukazovala na mapách, obrázkoch, no proste všade. Od útleho detstva. A vyplatilo sa mi to. 
Choď sa zbaliť Bella, zajtra letíš.
Ja nemôžem uveriť! Mami, tati som vám naozaj vďačná
,″ som ich objala, takmer ich rozpučiac.
Naozaj pre mňa veľa spravili. Je to čudný pocit im len tak odísť z domu, ale oni mi darovali letenky.
A Bell aby som nezabudol... Nebudeš bývať v hoteli.
Wow, týmto mi Charlie naozaj vybil dych.
Budeš bývať v prenajatom dome,″ dokončila namiesto neho mama.
To nemyslíte vážne... Ďakujem vám. Vy ste tí najlepší rodičia na svete. Mám vás strašne rada! a zase to vraždiace objatie. Nerada som bývala v hoteloch. Bolo to na môj vkus až príliš luxusné.
Bell to by stačilo. Choď sa už zbaliť pretože nestihneš lietalo. Ako ta už poznáme zase budeš v chaose. Poď pôjdem ti pomôcť.″
Mama mala pravdu. Nie som stvorená na žiadne chaotické situácie. Ale táto nou začínala byť. Jeden deň, alebo skôr jedna noc na po balenie tých naj dôležitejších vecí.
Zrazu ma vyrušil hrozný zvuk. Keď som už mala pobalené všetko potrebné, pocítila som, že sa po dlhom dni dostal k slovu aj môj žalúdok. 
Zišla som potichu po schodoch a zamierila do kuchyne. Do nosa ma udrela známa vôňa. Úplne mi vypadlo z hlavy že mama dnes pre mňa pripravila moje obľúbené lievance.
S chuťou som si nabrala na tanier a išla naspäť do izby.
V izbe som klesla na postel a obzerala som sa okolo seba. V izbe ostal jedine nábytok. Všetko ostatné bolo napratané v kufroch.
Ako vidím, otec bude mať veľa práce, povedala mama sadajúc si vedľa mňa na postel.
Áno to bude,″ povedala som s poskakujúci hlasom.
Deje sa niečo Bella?
Mami vieš som vám nesmierne vďačná a som rada že idem na Harbour Island, ale 1 rok je príliš dlhá doba. Neviem či to bez vás zvládnem. Budete mi veľmi chýbať!″
Pri posledných slovách som sa rozplakala. 
Mala som pocit že to bude pre mňa ťažký začiatok. Rodičov som mala tých najlepších akých som kedy mohla mať. Stále ma chápali a pomáhali mi. No nevedela som si predstaviť že ich tak dlho neuvidím. Neskutočný jeden rok.
Ale Bella, ty si mala ten sen ísť pracovať na ten ostrov, tak si ich nenechaj skaziť hlúpymi rodičmi.
Týmto ma mama rozosmiala. Že hlúpi.
Dobre ale sľúb mi, že si budeme emailovať,
povedala som vážne.
Samozrejme Bell, každý jeden deň. Sľubujem.″ Sprisahanecky zdvihla ruku.
Budete mi strašne chýbať,″ objala som ju najviac ako som vedela.
Bella ak chceš aby som ti emailovala, prosím nezadus ma,
zasmiala sa.
Prepáč mami," povedala som konečne s úsmevom.
Dobre ja už pôjdem, sladké sny Bella.

Sladké sny
.″


Edward :


Tak, dnes sa to pekne začal deň. Od rána je každý nejaký čudný, nejaký tichý a príliš si strážia svoje myšlienky. V takýchto stavoch ma vedia poriadne rozhodiť. Ale naj zvláštnejšia je Alice, tá sa narozdiel od ostatných príliš usmieva. Mám pocit že Jasper je zase pod papučou. Niekedy mi je ho naozaj ľúto. Predsa byť Alicin panák na obliekanie nieje žiadna sranda. Viem to zo svojej skúsenosti. 
Všetci do kuchyne,
zakričal zrazu Carlisle.
Všetci sa tam nejako moc nechcene presunuli. Až na Alice. Tá tam ako stále, jednoducho pri tancovala.
Mal som zlú predtuchu, pretože všetci mali nejaké myšlienky plné strachu, ktoré súviseli s Alice.
Zrazu som započul Alicinu myšlienku, že to bude najlepšia dovolenka.
A vtom momente mi zaplo. Tento rok sa ide na dovolenku, ktorú tentoraz vyberá Alice.
V tej chvíli som nechcene zavrčal.
Ale Edward, neboj sa na Harbour Islande si určite nájdeš nejakú zábavu.
Harbour Island?, všetci sa naraz zhrozili.


=Shrnutie=>>


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov noci - 1. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!