Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » On je přece star - 5. kapitola

5.Fallen_Angel-Leah Clearwater


On je přece star - 5. kapitolaEdwardovy myšlenky, nákupy, cukrárna... A návštěvník, který nepřišel ve vhodnou chvíli... :)Příjemné čtení, Kachna

Edward

Upřímně, jsem rád, že jsme se přestěhovali do Forks. Stěhujeme se skoro pořád. Nesmíme totiž lidem prozradit, že jsme upíři. Jak by řekl Emmett: „Bylo by divné, že mezitím, co by zemřela celá jejich generace, my bychom byli pořád živí…“ No a tak jsme skončili tady ve Forks. My ale nejsme takoví ti upíři, co chodí zahalení v pláštích, po nocích sají lidem krev, a jakmile vejdou na slunce, propadají ohromným bolestem. Tohle jsou jen žvásty, co si vymysleli lidé, aby měli sledovanost u svých filmů. Jsou dva typy upírů. Jedni, co zabíjí lidi a pijí jejich krev, a potom druzí, kteří pijí krev zvířat a lidé jsou jim naprosto jedno. Druhé skupiny upírů není moc, ale my mezi ně patříme. A co se týče toho slunce a těch plášťů. Pláště fakt nenosíme. Úplně vidím Alice, jak na svůj pláštík přišívá flitry a různé tady ty blbosti. A na slunci se třpytíme, žádné silné křeče do všech části těla nás nechytají. A kdybyste nás náhodou chtěli obejmout, tak se nedivte, že nám nebuší srdce. To je u upírů naprosto normální.

Setkání s fanynkami je pro mě vždycky stejné. Ona vyhraje, jde k nám do hotelu a tam na mě obdivně zírá. Bella mě ale zaujala o dost víc. Ona byla taková jiná (v dobrém). Myslel jsem, že jí přečtu myšlenky, popovídáme si s ní o tom, o čem bude chtít, ale nešlo to. Do její mysli jsem se dostat nemohl. Nevím, čím to bylo. Nikdy jsem takový problém neměl. Jak jsem řekl: Bella byla neobyčejná.

Nějaké zážitky z toho dne byly fakt úžasné… Třeba u oběda jsem stěží zadržoval smích, když si Emmett objednával tu medvědí tlapu. Už předem jsme se všichni domluvili, co si objednáme, a potom jsme jak dlouho nacvičovali, abychom u toho jídla vypadali normálně. Emmett si měl objednat vepřové maso s feferonkami, ale on ne! On si musel objednat jakousi medvědí tlapu. Jako by si myslel, že mu vážně donesou medvěda. Jak mu taky potom Esmé nadala… Prostě, bylo to dobré, ale Bella nikdy nebude nic jiného než dobrá známá naší rodiny…

Bella

Dneska jsme se s Jess domluvily, že půjdeme na nákupy. Snažila jsem se nějak vyžehlit to, že mě viděla s Alice a že na ni dost žárlila. Jely jsme si do obchodního centra. Prolézaly jsme obchody, zkoušely tuny oblečení, smály se a naše kamarádství se o dost posílilo. Nakonec jsme skončily v malé útulné cukrárně. Objednaly jsme si dva čokoládové poháry a s chutí se daly do jídla. Při tom jsme se celou dobu smály, až jsme brečely. Nakoupily jsme totiž i oblečení, které není zrovna vhodné na nošení mezi lidi. Tak například Jess si vybrala světle modré podvazky dosahující ke stejně zbarvenému korzetu. Já si zase koupila černou korzetovou košilku s krajkami. Bylo sice trochu trapné, jak po nás prodavačka pokukovala, ale nám to bylo jedno. Tyhle nákupy jsme si prostě užily…

Zrovna když jsme dojídaly pohár, přišel zvrat, se kterým jsem v mém usmiřovacím plánu nepočítala. Přišla totiž Alice…

„No ne! Ahoj, Bello! Ráda tě vidím! A ty budeš asi Jess, že? Bella mi o tobě hodně vyprávěla. Prý jste nejlepší kamarádky celý život. No to nevím, jak bych to já zvládla…“ řekla a začala se smát.

„Ahoj, Alice. Taky tě moc ráda vidím. Jo máš pravdu, tohle je Jess. Jess, Alice. Alice, Jess.“

„Ahoj…“ procedila Jess mezi zuby…

Sakra, tohle nevypadá moc dobře. Pomyslela jsem si a střídala pohledy mezi Jess a Alice… Z Aliciných zlatých očí čišela radost a energie, zato z očí Jess doslova sršely blesky. Jak to tak vypadalo i Alice si toho všimla.

„No vidím, že vás ruším. Tak já půjdu, ráda jsem tě poznala Jess. A tebe jsem moc ráda viděla Bell,“ rozloučila se rychle Alice a zmizela.

„Bell? Tak ona už ti říká Bell? Já myslela, že takhle ti smí říkat jen velmi dobří přátelé, nebo tvůj táta.“

„Ale no tak Jess… Přece bys nežárlila… S Alice jsme kamarádky. Tak jako třeba s Ninou nebo s Mikem ze školy. Nejlepší kamarádka jsi pořád ty!“

„To vážně nevím…“ řekla uraženě Jess a odkráčela.

„Och můj bože! Jess, stůj!!! Uklidni se a konečně mi řekni, co tě žere. Já se s Alice jenom pozdravila, nic víc. Děláš, jako bych s ní právě debatovala hodinu,“ řekla jsem, jakmile jsem Jess dohnala.

„Tak promiň, no, ale prostě se bojím, že se budeš bavit jenom s ní a na mě se úplně vykašleš.“

„Jess, to bych nikdy, opakuju nikdy, neudělala. Chceš to nahrát, nebo ti to stačí?“ řekla jsem klidně, i když popravdě mnou cloumal vztek. Jak si může myslet něco takového? Vždyť už se známe tak dlouho a ona mi i přesto nevěří. Nechápu, co jí poslední dobou je…

„Bello, já se ti strašně omlouvám. Ale naši se poslední dobou strašně hádají a já už jsem z toho totálně vynervovaná… tak promiň.“

Tak odtud vítr vane…

„V pořádku, Jess, jenom si prosím ten vztek nevybíjej na mně. Můžeme začít třeba běhat, aby sis pročistila hlavu… No jasně! Začneme chodit běhat. Každý večer v sedm hodin, začínajíc zítřkem budeme chodit běhat,“ řekla jsem a začala nekontrolovaně hopsat.

„Budeme chodit běhat! Budeme chodit běhat!“ křičela jsem a skákala.

„Bello, uklidni se!“ sykla na mě Jess. Pozdě, několik lidí si nás už stačilo všimnout.

„Ale to nic. Běžte klidně dál,“ začala jsem je slušně odhánět. Potom jsem popadla Jess za ruku a raději jsme zdrhaly, aby na nás ještě někdo nezavolal nějakou odchytovou službu, nebo něco podobného.

_

„Bello, jsi normální?“ zeptala se mě Jess se smíchem o několik ulic dál za obchodním centrem.

„Jasně… Jenom, nevím proč, ale mám z toho děsnou radost.“

„To už jsem viděla…“

Najednou jsem si na něco s hrůzou vzpomněla.

„Jess… Že my jsme nezaplatily v té kavárně?“

„A sakra…“

„Vrátíme se tam?“

„To si o nás akorát budou myslet, že jsme nějaký malý puberťačky, co zkoušely utéct bez placení a teď mají černý svědomí.“

„Máš pravdu. Prostě na to nebudeme myslet…“

A tak to vypadá, že máme s Jess další historku, na kterou nikdy nezapomeneme…

 


Doufám, že se vám kapitola líbila… V příští zažijeme první den Cullenů na škole ve Forks.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek On je přece star - 5. kapitola:

 1 2   Další »
12.
Smazat | Upravit | 16.02.2012 [20:00]

Super! Emoticon

11.
Smazat | Upravit | 05.11.2011 [20:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.10.2011 [2:16]

AfroditaAliceCullenTak to jsem zvědavá, jak budou spolužáci(hlavně dívky) Emoticon Emoticon reagovat na Edwarda. Emoticon něco jako: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [22:02]

kajka007Já ti nevím. Tahle povídka má nápad, ale jak řekly holky... přijde mi, že už to chceš mít za sebou, protože někam spěcháš. No, ale abych jenom nekritizovala. Když bych měla porovnat tuto a první kapitolu, je to úplně něco jiného. Tvůj styl se zlepšil, věř mi. Bellin pohled byl teda lepší, ale nevadí. Emoticon

23.10.2011 [21:57]

Lucie7perfektní

23.10.2011 [21:53]

SummerLiliZmiešané pocity z tejto kapitoly - akoby ju písal niekto úplne iný úplne iným štýlom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Zrýchlené, zrýchlené, zrýchlené, opis vnútorných pocitov Edwarda zvláštny až divný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Úplne, úplne iný štýl ako predchádzajúce časti Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Dúfam, že ďalšia časť bude návrat k starému štýlu písania.
Jess je desná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. sima
23.10.2011 [21:37]

spomaľ troška :)... som nestíhala sledovať kde sa čo deje :)

23.10.2011 [20:33]

zuzinecckaaSuper kapča, akorát mi přišla taková zrychlená, jednou jsme tam, podruhé tam, skáčeme si z místa na místo...
Nevím, jako dobře se to četlo, ale mělo to na mě dojem, že ohromně někam moc spěcháš. Tak snad to byl jen dojem a další kapča bude zase fajn, už se na ni moc těším
Emoticon

23.10.2011 [20:30]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [20:15]

BellaSwanCullen8skvelé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!