Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Older and far away Epilog

Promoting Calvin Klein5


Older and far away EpilogCo se vlastně dělo poté, co Bella porodila? A co plánovaná svatba bude? Nebo nastane jistý problém?

Epilog

 

Dívala jsem se do zrcadla a nemohla uvěřit svým vlastním očím. A to do slova. Byly rudé! Co to má znamenat, a co se vlastně stalo? Proč tak najednou? Chtělo se mi brečet, ale nešlo to, slzy prostě nepřicházely. Jak je to možné?

Nahnula jsem se blíž k zrcadlu a prozkoumávala každý detail. Byla jsem jiná, nevím, jestli to můžu říct, ale jsem pěknější. Ale stejně nechápu, co se to se mnou děje. Cítila jsem, jak mi po ruce plují jemné paprsky slunce. Podívala jsem se na to místo a zůstala stát úžasem. Já celá zářila!

„Edwarde…“ šeptla jsem tiše a během chviličky byl v pokoji můj anděl. Zůstal stát u dveří a zmateně mě sledoval.

„Co to…“ Začala jsem se smát a vrhla se mu kolem krku. Ale on se skoro nepohnul. Pevně jsem ho držela okolo krku, ale reakce žádná.

„No tak! Edwarde!“ Něžně jsem ho políbila a konečně začal reagovat. Přitáhl si mě blíž k sobě a dal do polibku snad vše. Líbal mě něžně a přitom vášnivě. Ale pak se jedno z našich dětí probudilo. Podívala jsem se mu do očí a pak jsem se otočila zpět k postýlkám. Vzala jsem jedem malý uzlíček do náruče a s pobrukováním jsem a houpala ho. Edward přišel ke mně a objal mě kolem pasu.

„Je dokonalá, stejně jako ty,“ řekl a lehce mě políbil na krk a malou pohladil po tmavých vláscích. Usmívala jsem se na mojí svojí holčičku. Byla opravdu krásná a stejně tak i její bratr.

***

„Tak co, připravena?“ ptala se mě Alice, moje úžasná sestřička.

„Já... Nevím, jsem strašně nervózní.“ Podívala jsem se do jejích očí a čekala, co mi na to řekne, ale ona se jen usmála.

„Vždy to tak je, patří to k tomu.“

„Já vím,“ řekla jsem tiše. Ještě jednou jsem se podívala do svého odrazu v zrcadle a vydala se z pokoje ven. Tam už na mě čekal Carlisle a já se ho chytila. Mile se na mě usmál a pak jsme společně s hudbou vyšli po schodech dolů a pak ven uličkou.

Všude to vypadalo nádherně, dokonale a úžasně. Barvy byly laděny netypicky v modré a stříbrné. Tak samo jsem měla zdobené vlasy a kytici. Když jsem procházela uličkou, všímala jsem si všech lidí a hlavně upírů. Byli tu Denalijští, dokonce pár známých, co potkali po cestě. A pak přátele ze školy. Kdybych mohla plakat, plakala bych, ale to v mém případě nejde.

Jsou to už čtyři měsíce, co se to stalo. Nevím přesně, co jsem zač, ale líbí se mi to. Sem tam cítím únavu, ale ne takovou, jako když jsem byla poloupír. Nemůžu spát a mé oči jsou nyní už nádherně karamelové. Proto jsem taky svatbu odkládala, co nejdál to šlo. Nechtěla jsem děsit lidi svým rudým pohledem. I když si možná všimly jisté změny v odstínu, ale to si podle Edwarda nepřipouštěli. Většinou to svádějí na odraz světla.

Ale v neposlední řadě tu byli naše děti. Spokojeně podřimovaly v náručí Rose a Esme. Když jsem kolem nich procházela, zářivě jsem se usmála. Pak už mě Carlisle předal Edwardovi a já byla v ten moment asi nejšťastnější. Teď konečně bylo vše kompletní a naprosto, neuvěřitelně dokonalé. Měla jsem rodinu, měla jsem lásku, co víc si jen upír může v téhle nekonečnosti přát?

Někdo říká, že když má člověk nekonečno času, začne se nudit a proč o tom potom vůbec přemýšlet. Ale můj život nebyl plnohodnotný až do doby, než jsem měla pro co a pro koho žít. Pochopila jsem, že tu nenávist co jsem v sobě ze začátku měla, byla špatná. Konečně jsem pochopila, co můj bratr myslel tím, že pro mě chtěl normální život a možná proto mě opustil. Nechtěl mě tahat do té nikdy nekončící války upírů. Nechtěl, abych trpěla a dal mi možnost na docela normální život. A já ho měla vskutku normální. Potloukala jsem se po světě a pak konečně, když byl klid, jsem poznala svou rodinu a můj život nabral nový spád. Lepší a krásnější.

Nikdo nikdy neví, co nás čeká v budoucnosti. Ale já mám nekonečno času to zjistit. Protože co může být krásnějšího, než trávit své nekonečno po boku někoho koho z celého srdce milujete a své rodiny?

Ano mé myšlenky jsou poblázněné, ale uznejte, vaše by nebyly v nejkrásnější den vašeho života?

„Bello?“ Otočila jsem hlavu na mého anděla a usmála se.

„Ano, beru si tě.“ Ani jsme nečekali, až nám oddávající řekne, ať se políbíme a udělali jsme to. Pak si mě přitáhl k sobě a až potom mi navlékl prstýnek. Ten jenž bude na mém prstíku do skonání světa.

Oženit se, založit rodinu, přijmout všechny děti, jež přijdou, zachovat je na tomto nejistém světě a dokonce, bude-li to možné, je trochu vést, to je podle mého přesvědčení nejzazší meta, jíž může upír dosáhnout.


Tak a je to tu. Konec... Ale je to opravdový konec? Nebo jen pro nás? Bella a její rodina mají vše, po čem toužili, příběh dopadl dobře. Ale je tu mnoho nevysvětlených otázek, na které budu chtít odpovědět v Bonusu, který připravuji. Snad na něj počkáte, jelikož bude o něco delší a chci si ho plně vychutnat.

 

Ještě jednou a srdečně děkuji za to, že jste při mně stáli a donutili mě tuhle povídku dopsat. Sama jsem podivný člověk, který mnoho věcí nedotáhne do konce a při prvním náznaku zklamání prostě končí. Ale díky Vám, jsem pořád taky a taky ještě dlouho budu. Pokud si to tedy budete přát. Mám pro Vás přichystané další dílečky nových povídek a snad se Vám budou líbit.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Older and far away Epilog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!