Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oh My God - Tak tohle bys nevymyslel 1. kapitola

ugiů


Oh My God - Tak tohle bys nevymyslel 1. kapitolaPrvní kapitolka mé další povídky, nic moc se v ní neděje, je hlavně o představování a v té druhé taky nic moc. Od třetí by se to ale mělo trošku rozjet. Mělo by to být něco na způsob oddechové povídky, takže nečekejte litry krve v každé kapitole. To spíš splašené nápady a mé trapné pokusy o humor. Můžete se pustit do čtení a doufám, že neutečete hned při první kapitole...

Vyběhla jsem schody do našeho pokoje a skočila jsem na postel. Sáhla jsem do nočního stolku a vytáhla jsem časopisy s módou. Měla jsem klid, protože celá rodina zůstala na lovu. A předpokládám, že teď vůbec netušíte, co to tu melu. Tak se vás pokusím uvést do obrazu.

Jmenuji se Alice a jsem upír přežívající na zvířecí krvi. S mou rodinou si říkáme vegetariáni. Mám rozčepýřené, černé, krátké vlasy a měřím 147, 5 centimetrů. Miluji módu, nákupy a Jaspera. K mému daru, vidím do budoucnosti, ale je to subjektivní.

Z mé minulosti nevím vůbec nic. Nevím ani kdo mě přeměnil. Po přeměně jsem se probrala v blázinci, kam mě původně zavřeli kvůli mým vizím. Díky nim jsem nalezla Jaspera a později celou rodinu.

Představím vám ji. První z nás byl Carlisle, můj adoptivní otec a stvořitel většiny z naší rodiny. Má nejlepší sebeovládání snad ze všech upírů.

Moc o tom, kdo nebo proč ho proměnil, neví. Pamatuje si vše, ale tenhle osudný den jakoby se vůbec nestal. Stále pátrá po informacích, ale nic nenachází.

Pracuje jako chirurg. Nikdy nezabil člověka. Je to to nejčistší stvoření, které znám. Jeho družkou je Esmé.

Esmé stvořil Carlisle. Tenkrát skočila z útesu, protože jí umřelo miminko. Převezli ji rovnou do márnice, přestože její srdce stále bilo. Tam ji našel Carlisle.

Esmé rekonstruuje domy. Tak milující osobu byste hledali jen těžko.

Další je tu Rosalie. Původně byla stvořena pro Edwarda. Carlisle ji našel krvácející a umírající na ulici po útoku jejího snoubence a jeho přátel. S Edwardem se zpočátku nenáviděli a až poté k sobě začali cítit lásku. Ke zklamání Carlislea pouze sourozeneckou. Rosaliiným darem je houževnatost až tvrdohlavost.

Dva roky po své přeměně našla při lovu Emmetta, kterého napadl medvěd. Přenesla ho ke Carlisleovi, který ho přeměnil.

Emmett, to je kapitola sama o sobě. Miluje vtípky, sázky a medvědy. Jeho darem je síla.

Další je moje láska a manžel, Jasper. Před tím, než jsem ho našla, bojoval, chudáček, v upířích válkách. Utekl odtamtud a když dorazil do kavárny, kde jsem na něj čekala já a řekla mu o vegetariánském způsobu života, začal putovat se mnou. To bylo v roce 1948. V roce 1950 jsme našli Carlislea a přidali se k jeho rodině.

Poslední, o kom jsem ještě nemluvila, je Edward. Carlisle ho přeměnil jako prvního z nás, když roku 1918 umíral na španělskou chřipku. Nebo… tak nám to alespoň oba tvrdí. Mně ale přijde, že Carlisle moc neví a Edward tají vše. Svou minulost a možná i přítomnost.

Je to můj nejoblíbenější bráška. Ale je mi ho trochu líto. Což se on nikdy nesmí dozvědět.

Za celé století nenašel nikoho, koho by mohl a chtěl milovat a kdo by s ním strávil alespoň část jeho věčnosti. To pro něj musí být hrozné, když žije se třemi zamilovanými páry. Navíc si z něj Emmett stále dělá srandu.

Abych nezapomněla, jeho darem je čtení myšlenek.

Při myšlence na Edwarda mi hlavou prolétla vize. Edward, držící za pas ve vzduchu nějakou dívku a točící s ní dokola, dívka ho drží kolem krku a směje se. Pak ji Edward pustil na zem a políbil ji. Po chvilce se od sebe odtrhli, začali se šťastně smát a ta dívka se Edwardovi schoulila do náruče. Tím vize končila.

Hurá! Edward konečně nebude sám! Ale trošku mě mrzelo, že jsem jí neviděla do obličeje. Nejdřív jí obličej překrývaly vlasy a pak tam Edward stále strkal hlavu. Já bych ho praštila. Jestli si ji takhle bude uzurpovat furt, tak ho asi někam zavřu.

„Alice? Lásko, jsi v pořádku? Takovéhle štěstí z tebe necítím ani když ti někdo z nás slíbí nákupy.“ Jasper se mě snažil probrat, ale účinek to mělo úplně opačný. Ztuhle jsem se k němu otočila a v mých očích musel číst tu hrůzu, i kdyby neměl svůj dar.

„Edward se vrátil s vámi?“

„Ne, ale proč tě to zajímá? Zůstal venku. Co se stalo?“ Jazzovi lezlo na nervy, že byl mimo mísu.

„Jazzi, já mám takovou radost!“ Skočila jsem mu kolem krku a šťastně se smála.

„Měl jsem možnost si všimnout. Ale neřekla jsi mi důvod.“

„Kvůli Edwardovi. Vysvětlím vám to všem až zítra.“ Na chvíli jsem se zahleděla do budoucnosti. „Stejně se Edward nevrátí dřív než zítra k večeru.“

„Dobře, jak myslíš.“

„Já mám takovou radost!“ křikla jsem.

„Dobře, dobře. A už dej pokoj s Edwardem!“ zasmál se a objal mě.

„Ale…“

„Lásko!“ řekl varovně, i když se smíchem a hodně rychle mi vypudil z hlavy myšlenky na okolní svět i Edwarda.

 

***

 

Ráno jsem, i přes všechny svoje zvyky, vylezla z pokoje asi po půl hodině. Do obýváku jsem ale stejně došla jako poslední. Všichni už byli poskládaní na sedačce celí nažhavení na to, co mi udělalo takovou radost. A taky se asi báli o Edwarda. Určitě si myslej, že se mnou pojede na nákupy. Hahá! To určitě! Jen počkejte! Já a hlavně on vám ještě všem ukážeme!

 

 


Shrnutí Œ 2. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oh My God - Tak tohle bys nevymyslel 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!