Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odhalím to? - Prológ

3.Handaa-LaPushBeach


Odhalím to? - PrológBella sa musí presťahovať za otcom do Forks. Dúfam, ža sa vám moja prvá poviedka bude páčiť. Bola by som rada, keby ste mi napísali komentáre, či mám ďalej písať, alebo nie. Ďakujem. :)

Prológ

Forks 

Bella     

„Ja tam nechcem ísť! Čo by som mala robiť v takom malom meste ako je Forks?" vrieskala som na ňu.

„Otec ťa chce vidieť! Takže tam pôjdeš!" vrieskala na mňa matka.

„Ale ja nechcem! Nevidím jediný dôvod, prečo by som mala ísť do toho zapadákova!"

„Mladá dáma, so mnou tak hovoriť nebudeš! Je mi jedno, že už v šestnástich rokoch ťa zobrali na Oxford!"

„A mne je jedno, čo hovoríš!" automaticky som zvrieskla.

No, a som v keli. Teraz ma tam určite pošle. Vyzerala dosť naštvane, ale to je ešte veľmi mierne povedané.

 

Ako som si aj myslela. Sedela som v lietadle už pár hodín a letela na prázdniny do najdaždivejšieho a najzaostalejšieho mestečka na svete. To bude katastrofa. Otca som nevidela od svojich deviatich rokov. Už si viem predstaviť náš rozhovor, alebo skôr nerozhovor. Je pravda, že ho mám rada, ale prečo on neprišiel za mnou, ale ja musím ísť za ním. Viem, lebo má veľa práce. Je doktor. Podľa mňa je to najlepší doktor na svete.

Pracoval v New Yorku na pediatrii, ale od jednej udalosti sa uzavrel do seba a presťahoval do Forks. Stalo sa to pred desiatimi rokmi, keď pracoval v najlepšej súkromnej nemocnici na svete. Ako som si už myslela, je najlepší. Jedného dňa priviezli do nemocnice jedno malé dievčatko, ktoré malo ťažkú autonehodu. Jej rodičia na mieste zomreli. Akurát v ten osudný deň mal službu môj otec. To dievčatko po niekoľkých hodinách zomrelo na operačnom stole. Preňho to bol obrovský šok.

O niekoľko dní neskôr sa dozvedel, že starí rodičia toho mŕtveho dievčatka ho žalujú. Boli to nejaký vplyvní podnikatelia, ktorí zvalili smrť svojej vnučky na môjho ocka. Súd dopadol tak, že môjho otca zbavili všetkej viny, ale už sa nevedel vrátiť do  svojej nemocnice a už nechcel bývať v New Yorku. Tak sa rozhodol, že pôjde do Forks pracovať ako primár.

„Dobrý deň, prosím vás, pripútajte sa. O pár minút pristávame. Ďakujem," povedala letuška.

Urobila som tak, ako povedala letuška. Za chvíľu pristanem a stretnem svojho otca. Svojím spôsobom sa na to teším, ale trošku sa bojím. Predsa len som ho nevidela deväť rokov, už pomaly neviem ani ako vyzerá. Akurát poznám jeho hlas, keď mi volal raz do týždňa.

Cítila som ako pristávame.

Vyšla som z lietadla a šla po kufre. Zobrala som si ich a vybrala sa hľadať otca. Videla som ho ako stojí predo mnou. A ako som ho tak rýchlo zbadala? V rukách držal nejaký veľký plagát s nápisom Bella Swan. Nadýchla som sa a vybrala sa za ním. Keď ma zbadal pustil ten papier s mojím nápisom a rozbehol sa ku mne. Asi ma spoznal podľa tých fotiek, čo mu posielala mama. Oni sa rozviedli potom, čo otec odišiel do Forks. Moja matka by nevedela žiť v takom  malom mestečku.

Cítila som ako ma objali dve silné paže a zatočili sa so mnou.

„Som tak rád, že ťa vidím. Nevedel som sa dočkať. Ty si tak vyrástla," dojato hovoril.

To je skvelé. Mám pricitlivého otca.

„Aj ja som rada, že ťa vidím." Sčasti je to aj pravda.

Chytil ma okolo pásu, zobral mi jeden kufor a ja som zobrala ruksak na jedno plece. Vybrali sme sa k jeho autu. Predo mnou stálo čierne BMW. Nastúpili sme, batožinu dali do kufra a vybrali sa do môjho dočasného domova.

Asi po hodine a pol otec zaparkoval a vyšli sme z auta. Uvidela som môj nový domov. Takže, tam budem bývať nasledujúce dva mesiace. Povzdychla som si a vybrala sa do domu.                   


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odhalím to? - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!