Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odhalím to? - 1. kapitola

natacanie2


Odhalím to? - 1. kapitolaV tejto kapitole Edward zacíti Bellinu vôňu. Dúfam, že sa vám táto časť bude páčiť. Za komentáre dopredu ďakujem. :)

                                                               1. kapitola

Vôňa

Už sú to dva dni, čo som sa sem prisťahovala. Ešte som ani nevyšla z domu, ale buď som ležala nad knižkami, jedla, alebo pozerala  nejaký film. Ale teraz som sa rozhodla, že to napravím a vybehnem na čerstvý vzduch. Nechcem prísť domov s nadváhou. Radšej som sa s tým už nezaoberala. Vybrala som si zo skrinky bundu, obula botasky a vybehla do lesa. Vždy som mala rada pohyb, ale pohyb nemal rád mňa. Stále som si to opakovala. Bolo to ľahšie ako sa priznať, že som nemehlo, čo vlastne aj som. Je to jediná vec, v ktorej nevynikám.

Bežala som lesom a samozrejme, pár krát som zakopla a spadla na zadok. Bežala som už pár hodín, keď som došla na nejakú lúku. Bola prekrásna. Vyzerala, ako keby ju niekto vytvoril. Zasnene som sa na ňu pozerala. Počula som, ako tu niečo žblnkoce. Šla som za tým zvukom. Už z diaľky som videla malý potôčik. Odrážali sa od neho slnečnú lúče. Je to kúzelné. Sadla som si na zem a oprela sa o strom. Rozmýšľala som nad udalosťami, ktoré sa mi stali za posledné dni. Začali sa mi zatvárať oči a zívla som. Pozrela som sa na hodinky. Bolo už pol štvrtej. Domov som chcela dôjsť ešte za svetla, tak som sa postavila a už šla. Prišla som až po kraj lesa a dnes už posledný krát sa pozrela na miesto, ktoré odteraz bude mojim útočiskom. Rozbehla som sa domov, pri ceste som párkrát zakopla, ale už som si s toho nič nerobila. Domov som došla ešte pred šiestou. Šťastie, že mám takú dobrú pamäť. Neviem si ani predstaviť, že by som mala blúdiť po lese.

„Ahoj, Bella," kričal na mňa otec cez celý dom.

Už prišiel z práce. Za celý čas, čo tu som, sme sa poriadne ani neporozprávali. Neviem prečo, ale myslím si, že má niečo na srdci a bojí sa mi to povedať.

„Ahoj," odzdravila som.

Dnes okolo siedmej by k nám mal prísť otcov kolega a kamarát zo svojou manželkou. Rýchlo som sa vybrala do kuchyne niečo pripraviť  na jedenie. Hlavne moju špecialitu zákusok ala Bella. Mala som ho v jednej súťaži pred troma rokmi a vyhral prvé miesto. Mala som s toho obrovskú radosť, ktorá mi ostala až doteraz. Mala som už všetko pripravené. Stôl som prestrela pokiaľ sa mi varilo jedlo. Dnes som nevarila veľmi ťažké veci na žalúdok, lebo už je dosť neskoro. Urobila som zeleninový šalát, zemiaky a k tomu lososa.

„Cŕŕŕŕn," počula som ako zvoní zvonček.

Šla som otvoriť našim dnešným hosťom.

Edward

Dnes som musel ísť s Alice nakupovať. Zobrala celú rodinu okrem Carlislea a Esme. Boli ešte v práci. Tomu hovorím šťastie. Bolo to niečo hrozné, ale neviem ani ako, ale unikol som jej. Bude to tým, že Emmett ju naštval, tak si ho zobrala do parády. Tomu nezávidím, ale tiež nemal pred Alice povedať, že Prada nevie navrhovať a to som to povedal ešte slušne. Pred mojou šialenou sestričkou sa neoplatí očierňovať žiadneho jej obľúbeného návrhára. To je ako keby ste si podpísali ortieľ smrti.

Pozrel som sa na hodinky, bolo už osem hodín. Rozhodol som sa, že pôjdem na moju lúku, na ktorú chodím každý večer. Bol som len pár metrov od nej,  keď som zacítil tú najkrajšiu vôňu na svete. Nemyslel som už na nič, iba na to byť čo najskôr pri mojej obeti. Tá vôňa je to najkrajšie, čo som kedy cítil. Už cítim tú chuť na mojom jazyku. Hrdlo ma pálilo, ako keby mi doň  zapichovali žeravé dýky. Nevnímal som nič vo svojom okolí, iba tú prekrásnu vôňu. Nerozmýšľal som teraz. Stál som pred domom, z ktorého prichádzala tá nádherná vôňa, ale zacítil som aj pach dvoch upírov, ktorých som veľmi dobre poznal.

Bella

Otvorila som dvere a videla som tam dve prekrásne osoby. Boli krásni, podobali sa na osobu, ktorú som spoznala pred rokom. Nechcem už na to myslieť.

„Dobrý deň. Som Carlisle Cullen a toto je moja manželka Esme." Jej meno vyslovil s takou láskou.

„Dobrý deň, som Bella. No, ale mali by sme ísť dovnútra, nebudeme sa predsa prestavovať vo dverách," usmiala som sa.

„Samozrejme," povedal Carlisle a vošli sme do domu.  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odhalím to? - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!