Pohled Belly. Najde ji Edward včas? Dokáže ji zachránit? Nebo je už příliš pozdě?
10.09.2011 (12:00) • Sabulina • FanFiction na pokračování • komentováno 9× • zobrazeno 1825×
Bella
Ležela jsem na mokré zemi v tmavé místnosti. Už jsem myslela, že se mi to vše jen zdálo. To není možný. Ještě teď cítím Edwardovy rty na těch svých. Potichu jsem začala plakat. Proč mi to dělají? Proč mě nenechají žít? Dveře se otevřely a mě do očí udeřilo denní světlo.
„Princezna se nám probudila.“ Ten hlas bych poznala kdykoli. Přilepila jsem se na ledovou stěnu a doufala, že budu neviditelná. To se mi nepovedlo a dvě nemilosrdné ruce mě čaply a táhly ven.
„Né. Prosím. Proč? Tati!“ Proč mi to dělají? Prodali mě! Zbavili se mě. Ať mě nechají.
„Holčičko, jsi ten nejlepší obchod. Už po druhé nám vyděláš velký balík peněz.“
„Tati, prosím. Nech mě jít. Prosím.“ Byla mi uštědřena facka, která mi přinesla vytouženou tmu.
Probudila jsem se až v autě. Měla jsem zavázané oči. Netuším, jak dlouho, ani kam jedem. Chci jet za Edwardem nebo zemřít. Cítila jsem slzy, které mi tečou po tvářích. Proč zrovna já? Proč si nemůžu užívat života? Proč nemůžu žít? Tak ráda bych byla s Edwardem. Tiskla se k němu. Cítila bezpečí. Cítila jeho krásnou vůni a ochutnala jeho neodolatelné rty. Kde asi je? Třeba ho zabili. Ne, Bello, takhle nemůžeš přemýšlet. Určitě mě hledá. Najde mě a budeme spolu. Už navždy! Auto se zastavilo a mě vytáhli ven. Padla jsem na suchou zem.
„To je ona?“ Slyšela jsem neznámý hlas. Byl tak chladný, ale přeci jen láskyplný.
„Ano. Kolik za ni dáte?“
„Kolik chcete?“ Nechci, aby mě prodal. Proč mě nenechá jít? Jsou to mí rodiče!
„Co třeba 1000 dolarů?
„Smím si ji prohlédnout?“
„Zajisté.“ Slyšela jsem kroky, jak se ke mně přibližují a pak dvě ledové ruce, jak mě zvedly. Proboha, to je upír. Pomalu jsem začala panikařit. Stanu se potravou.
„Vypadá skvěle.“
„Také si myslím,“ promluvil můj otec. Ne mým otcem není už dávno. Od té doby, co mě prodal. A teď to dělá po druhé. Najednou jsem za sebou uslyšela neznámý zvuk.
„Kdo tam je?“ ozval se muž, který mě celou dobu držel. Po té jsem slyšela jen hluk a střelbu. Krčila jsem se u země a doufala. Strhla jsem si pásku z očí. Viděla jsem mého otce, jak leží mrtvý na zemi, a také jeden z jeho mužů. Další se bránili asi pěti mužům, kteří po nich stříleli. Ten muž, co mě koupil, ale nezaplatil, mě hodil na záda a utíkal se mnou pryč. Všimla jsem si, že to je vysoký blonďák s vlídnou tváří. Už jsem si myslela, že to bude dobrý, ale v tom jsem ucítila ostrou bolest u srdce. Blonďák mě pustil na zem a rozutekl se za střelcem. Jejich boj byl nevyrovnaný. Střelec byl ihned mrtvý.
„Lásko. Neboj se. Bude to v pořádku.“
„Edwarde.“ Natáhla jsem ruku k jeho tváři. To umírám? On je můj anděl. Je taky mrtvý? Co by tu jinak dělal? Po tvářích mi stékaly potůčky slz.
„Jsem mrtvá?“
„Ne, nejsi. Ani nebudeš. Nedovolím to.“ Tiskl mě k sobě, ale já cítila, že umírám.
„Edwarde je pozdě. Umře. Nemůžu jí jako doktor pomoc, ale jako upír ano.“
„Zachraň ji.“
„Edwarde, ona zemře. Je pozdě.“
„Miluju tě,“ zašeptala jsem svá poslední slova a pak upadla do věčné temnoty.
Moc všem děkuji za komentáře. Tohle byla závěrečná kapitola. Už bude jen sad end a happy end. No doufám, že se líbila a zanecháte nějaký ten komentář.
Autor: Sabulina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Obchod s lidmi 8. kapitola:
edward ju zachrani!!!!!!!!!!musi
teda to snad ne,doufám že to není konec,že Bella nezemře
skoda ze tato poviedka bude koncit! bola uzasna! uz sa tesim na koniec
úžasná povídka...a konec by mohl být happy end...ale mohla by si napsat sad end i happy end...
páni chtěla bych aby jí zchránily a aby se z ní stala upírka =)) ale krása vážně krása...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!