Trošičku oddechová kapitolka. Dozvíte se, co Edward uslyšel a také důvod toho všeho. Další kapitola bude zajímavější. Moc vám všem děkuju za komentáře, moc mě potěšily.
07.08.2011 (14:45) • Sabulina • FanFiction na pokračování • komentováno 9× • zobrazeno 2198×
Slyšel jsem ten nejkrásnější zvuk v životě. Jako kdyby se rozeznělo sto zvonečků. Otočil jsem se a spatřil Bellu, jak se směje a odhání od sebe motýlky. Byla tak úžasná. Úžasně kouzelná. Sledoval jsem tu podívanou a užíval si ten okamžik. To, o co se snažím celou dobu, se stalo v nejméně očekávanou chvíli, a to díky motýlům.
Vrátili jsme se až pozdě v noci a Bella po cestě usnula. Opatrně jsem ji přenesl do postele, a pak zašel do koupelny a ještě do knihovny. Celou noc jsem ji hlídal. Četl jsem knihy a k ránu pozoroval Bellu. Když jsem chystal snídani, uslyšel jsem tichounké krůčky ze schodů.
„Ahoj, Bello,“ řekl jsem a usmál jsem se na ni. První šok byl, když jsem uviděl Bellu. Měla na sobě krátké bílé šatičky, které více ukazovaly, než zakrývaly a druhý šok byl, když na její tváři hrál nádherný úsměv.
„Ahoj.“ Posadila se naproti mně a dala se do jídla.
„Koukám, že ses vyspala dobře.“ S úsměvem na rtech pokývala hlavičkou.
„Víš, já si něco uvědomila. Když jsem byla malá, maminka mi četla knížky o princeznách, které čekají na svého prince, až je vysvobodí. Jak se do nich zamilují. Jako kdyby měly v bříšku motýlky. Víš, já myslím, že jsem se zamilovala.“ Udiveně jsem se koukal na Bellu. Takže tohle je to, proč se usmívá? Ona je zamilovaná?
„Omluv mě.“ Šel jsem na zahradu. Samozřejmě, že jí to přeju, ale proč se zamilovala teď? Teď, když konečně vím, že ona je ta pravá. Když vyhrála má sobeckost a chtěl jsem s ní být. Chtěl jsem jí dát všechnu lásku. Ale jak jsem si mohl myslet, že by snad mohla moje city opětovat. Vždyť jsem upír. Zrůda. Navíc jsem ten, co si ji koupil. Nešťastně jsem složil hlavu na kolena a proklínal se. Najednou mě objaly dvě ruce. Tu vůni bych poznal vždycky.
„Ty se zlobíš?“ Jak bych se mohl zlobit, Bello?
„Nezlobím. Víš, já, taky jsem se zamiloval. Do moc krásné slečny, kterou jsem bohužel koupil. Ke které se nikdo nechoval pěkně. Doufal jsem, že mi bude věřit, že vykouzlím na její nádherné tváři úsměv. Úsměv, který bude patřit mně, protože jsem si uvědomil, že ji miluji. Ale jsem upír a bál jsem se, že jí ublížím. Jenže být bez ní by bylo příliš nesnesitelné, proto vyhrála má sobeckost.“ Konečně jsem se odhodlal a podíval se na ni, ale na její tváři byl stále ten úsměv, do kterého jsem se tak rychle zamiloval.
„Ty blázínku. Já se zamilovala do tebe.“ Díval jsem se na ni s otevřenou pusou a nevěřil slovům, které právě řekla. Miluje mě. Ona mě miluje.
Od dnešního rána se naše životy otočily o 360 stupňů. Bella se pořád usmívala a já si každou chvíli ukořistil alespoň malý polibek. Odpoledne jsme upravovali záhonek s růžemi. Bella mi chtěla pomoct. Snažila se. Byla celá ušmudlaná od hlíny, ale stále se usmívala. Když už jsme dodělávali poslední růže, Bella skoro usínala.
„Mám to.“ Vesele vyskočila a zatleskala rukama.
„Nádherný. Jsi šikovná.“ Políbil jsem ji do vlasů a vzal do náruče.
„Kam to bude, má paní?“ Opřela hlavu o mé rameno a potichounku broukla.
„Do vany.“ Za chvíli jsme stály u vany a já už napouštěl vodu. Připravil jsem Belle koupel a nechal ji samotnou. I já jsem navštívil koupelnu. Když jsem vešel do pokoje, Bella spokojeně oddychovala v mé posteli. Oblíkl jsem se a přilehl si k ní.
Autor: Sabulina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Obchod s lidmi 4. kapitola:
konečna spolu:D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!