Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » O-ou! 5. kapitola


O-ou! 5. kapitolaJe tu další kapitolka a pozor 18+. :-D. Jazz se rozhodne k činnu. Ed a Emm si se svými polovičkami užijí vášnivou noc a Esme s Carlislem se po anglicku vypaří. Tohle je obzvlášť dlouhá kapitolka, takže si jí važte a moc si na takovou délku nezvykejte. :-D Enjoy, Pawi a Jaylie.

Vyrušila nás až Alice, která vlítla přes pokoj rovnou do šatny, vybrala nějaké oblečení a nakázala nám přestat a obléct se.

 

Bella

 

„Ach jo,“ povzdechla jsem si. Ta Alice je poděs.

„Tak pojď, miláčku,“ vytáhl mě Ed z postele.

„Děkuju za snídani,“ obdařila jsem ho úsměvem a zalezla do koupelny. Když jsem se viděla v zrcadle, radši jsem použila sprchový kout. Po sprše jsem provedla ranní hygienu, zkulturnění a jen v ručníku se vydala pro oblečení, ležící na posteli.

„To mi nemůžeš dělat,“ zavrčel Edward, křečovitě držící kliku u dveří.

„Promiň,“ rychle jsem na sebe hodila připravené oblečení.

„Co budeme dělat?“ zeptala jsem se, když jsme mířili po schodech dolů.

„Řeknu ti to, jen chvíli vydrž,“ šeptl mi Ed do ucha a posadil si mě na klín, jelikož jsme už byli v obýváku.

„Alice? Nepojedeš se mnou na nákupy?“ zeptal se Emmett?!

„Cože?“ zeptali jsme se všichni šokovaně, kromě Jaspera a Edwarda.

„Jestli se mnou jedeš na nákupy, došly mi trička,“ zeptal se znovu Emmett.

„Jó!“ zavýskla Al, poskočila si do vzduchu a zatleskala. Ihned na to vyběhla do schodů a během 5-ti minut už byla dole a táhla Emmetta do garáže. Auto odjelo a Edward s Jasperem se začali řehtat.

„C-co t-to b-b-bylo?“ zeptala se Rose vykolejeně a tím probrala mě.

„Potřebovali jsme Al dostat z domu,“ řekl Jasper.

„Proč?“ zeptala jsem se podezřívavě.

„Zaštiť nás,“ řekl Ed. Poslechla jsem ho a zaštítila nás.

„Kde je Esme a Carlisle?“ zeptala jsem se.

„Carlisle je v práci a Esme jela zařizovat něco kolem domu jedněch zákazníků,“ řekl Jazz.

„Ok, takže, proč je Alice pryč?“ zeptala se Rose.

„Potřebujeme pomoct Jazzovi. Chce pro Alici udělat romantický večer a konečně jí dát to, co chce,“ zasmál se Ed a Jazz zavrčel.

„Konečně, Al začíná být protivná,“ zasmáli jsme se všichni, samo sebou, že kromě Jaspera, ten na nás hodil zamračený pohled, ale pak se taky s námi zasmál.

Po výborném obědě jsme se pustili do příprav, jak známe Al, tak se zase tak rychle nevrátí, takže máme dostatek času na přípravy.

Jasper nám svěřil své představy, jak by si to asi přibližně představoval, chtěl, abychom jim vyklidili dům, to se zařídí večer. Po celém pokoji jsme rozmístili svíčky a poházeli bílé a růžové okvětní lístky růží. Na postel jsme poté z rudých lístků vytvořili obrovské srdce a do něho položili puget růží, které měli stejnou barvu jako lístky poházené po pokoji. K prosklené části jsme postavili malý stolek, na který jsme umístili šampaňské a jahody. Šlehačku si Jazz schoval na později (:D :D). Právě jsme byli v plném proudu, když Rose zazvonil telefon.

Byl to Emmett…

„Cožé?“ vykřikla Rose.

„Jak jako jedete domů? Vždyť je tak brzo…“ Přerušilo ji brblání v mobilu.

„Ok… pospíšíme si. Zatím a miluju tě!“ zavěsila.

„Co se děje?“ optali jsme se všichni najednou.

„Vracejí se, Al je prý unavená,“ řekla na vysvětlenou.

„Haha… Alice a unavená a při nákupech? To se mi nějak nezdá,“ dostal ze sebe Ed se smíchem.

Jasper ho zpražil pohledem a řekl „Ještě jednou o ní něco řekneš, urvu ti hlavu.“

Tak se Ed zarazil.

„Tak honem upírci, ať to stíháme,“ popohnala jsem všechny do práce. Jen co jsem to dořekla, tak se v pokoji objevili šmouhy. Z jejich rychlosti se mi dělalo zle, tak jsem se vytratila na chodbu a usadila se na úpatí schodiště. Po chvilce jsem za sebou uslyšela lehké kroky a někdo si ke mně přisedl. Hlavu jsem měla skloněnou k zemi a oči zavřené, takže jsem nevěděla kdo to je.

„Je ti dobře?“ zeptal se Jasper a podal mi sklenici vody.

„Jo je, díky.“ S úsměvem jsem si jí od něho vzala.

„Tvoje pocity mi nenaznačují, že je ti dobře,“ řekl a pochybovačně se na mě podíval.

„Vážně, nic to není, jen se mi udělalo nevolno z těch rychlých pohybů. O nic nejde.“ Přikývl.

Seděli jsme tam mlčky a já měla dojem, že Jazz nepřišel jen tak, ale že má něco na srdci. Po chvíli z ničeho nic začal.

„Bello, já mám strach…“ Nechápavě jsem na něho koukala „… že ublížím Al, nebo dětem. Bojím se o ně.“

„Jazzi, neboj. Podívej se na Emma a Rose, neublížil jim, a tak pochybuju, že se to stane tobě,“ povzbudila jsem ho a objala okolo ramen. Chtěl odporovat, ale v tom ho přerušil Edward, který za námi přišel. Rychle jsem sundala ruku z Jazzových ramen a postavila se. Ed na nás koukal trochu překvapeně, když nás našel, jak tady sedíme pomalu v objetí.

„Už je hotovo?“ zeptala jsem se ho. Přikývl a společně jsme se vydali do pokoje, kde bylo vše dokonale připraveno na romantický večer.

„Co to bylo?“ zeptal se po chvíli Edward. Nechápala jsem, na co se ptá, ale pak mi to došlo.

„Nic, jenom jsme si povídali.“

„Aha a proto jste se k sobě tak lísali?“

„Bože, Edwarde, přece nebudeš žárlit na svého bratra a ještě k tomu ,když se nic nedělo. Pouze má strach, tak jsem se ho snažila povzbudit! Ale tak to pardon! Jestli už si nemůžu povídat jinými muži, než s tebou. Myslím, že už to trochu přeháníš!!“ otočila jsem se a práskla za sebou dveřmi. Sešla jsem z patra dolů do kuchyně a vzala si jogurt. Sedla jsem si do obýváku na sedačku a zapla televizi. Po pár minutách za mnou přišel Edward a omluvil se. Taky jsem to lehce přehnala, takže jsme se omluvili navzájem a bylo všechno zase pořádku. Uvelebila jsem se v jeho objetí a vychutnávala si tuto chvíli.

Musela jsem usnout, protože jsem se děsně lekla, když do dveří vletěl Emmett a nařval na celý dům „Jséééém domááá, zlatoooooo!“

„Pitomče,“ syknul na něj Ed.

„Sorry, sestřičko,“ kleknul si přede mě a tvářil se jak nakopnutý štěně.

„Nic se neděje,“ usmála jsem se a protáhla se.

„Emme, odnos tašky do šatny,“ vešla Alice.

„Jo-o,“ nadšeně pádil do auta a ověšený jak vánoční stromeček letěl do její šatny.

„Co si s ním udělala?“ zeptala se jí šokovaně Rose.

„Nic, jen jsem mu slíbila nový auto,“ protáhla se Al a sedla si do křesla.

„A proč vás nevidím?“ zeptala se.

„Promiň,“ šeptla jsem a mrkla na Jazze. Ten kývl, že už máme jít. Ed se zvedl a vyběhl nahoru. Dole byl za chvíli s malou taškou na zítra a Emmettem v zádech.

„Jedeme na lov,“ oznámil.

„Tak jo,“ vyskočila Al.

„Ty ne, ehm, chceme ještě něco zařídit a ty o tom nesmíš vědět,“ vymáčkla jsem ze sebe.

„Vy - vy už mě nemáte rádi?“ začala vzlykat.

„Právě že máme. Chystáme překvapení, proto nás nemůžeš vidět,“ vymyslela jsem, i když to vlastně byla taková poloviční pravda.

„Aha, miluju vás,“ objala nás všechny.

„My tebe taky, ale teď už jdeme,“ poháněl nás Emmett. Já odjela s Edwardem v Astonu Martinovi a Emm vyjel s Rose Jeepem.

„Kam jedeme?“ zeptala jsem se, protože mě na jazyku pálila takhle otázka, jen co jsme vyjeli.

„Rezervoval jsem nám pokoje v Seattlu,“ odpověděl.

„Aha tak to jo,“ usmála jsem se a víc se zavrtala do sedačky.

„Miláčku? A co by si chtěl? Kluka nebo holčičku?“

„Je mi to jedno, hlavně aby to bylo zdravé,“ položil mi ruku na stehno.

„Takže by ti bylo jedno, kdyby to byla holčička? Nevadilo by ti, že bych ti nedala kluka, se kterým bys mohl hrát baseball, učit ho řídi auto a tak?“ koukla jsem se mu do očí.

„Ne. Holčičku i kluka můžu učit řídit, hrát na klavír, hrát baseball. A kdyby to byla holčička, už se těším, až jí budu odhánět nápadníky, ale zároveň mám strach, protože dívky jsou mnohem křehčí, než kluci a kdyby jí nějaký kluk zlomil srdce, vlastnoručně bych ho zabil,“ mluvil o tom tak láskyplně až bylo vidět, jak moc se těší.

„Těšim se, až kolem nás bude pobíhat ten malinkatý prcek,“ usmála jsem se a Ed mi úsměv láskyplně oplácel.

„Jsme tu,“ zastavil před hotelem s pěti hvězdičkami. Oběhl auto a pomohl mi vystoupit. Ze zadního sedadla vzal tašku a hodil klíče poslíčkovi.

„Miluju tě, vlastně vás oba,“ šeptl a políbil mě do vlasů.

„My tebe taky,“ objala jsem ho kolem pasu.

„Dobrý den, máme tu rezervaci na jméno Edward Cullen,“ pronesl k recepční, která se na něj koketně usmívala a dělala, že tam nejsem.

„Ano, jedno královské apartmá,“ podala mu kartu a olízla si horná ret. Edward se zatvářil znechuceně, což jí zaskočilo.

„Radši jdeme, lásko, není mi moc dobře,“ hodil skeptický pohled po recepční a mojí žárlivost přehlušil záchvat smíchu.

„Co to bylo?“ dostala jsem ze sebe.

„Snažila se flirtovat,“ zasmál se Ed semnou. Zmáčkl tlačítko na výtah, který skoro okamžitě přijel.

„Počkejte,“ zavolala Rose a doběhla k nám. Emm jí následoval s kartou v ruce a taškou přehozenou přes rameno.

„To bylo nechutný,“ zasmála se Rose scéně recepční.

„Jo to teda bylo, tsss. Ed je jenom můj,“ přitulila jsem se k němu a pořádně se chytla košile.

„Neboj, to víš, že jsem jenom a jenom tvůj,“ objal mě kolem pasu a obličej zabořil do mých vlasů.

„Na Emmetta to taky zkoušela, ošklivka jedna,“ odfrkla si Rosalie.

„Jsi ta nejkrásnější na celém světě,“ šeptl jí Emm do ucha a pořádně jí k sobě přitiskl. V tu chvíli pípl výtah a dveře se otevřely.

„Tak zítra,“ zasmál se Emm a zapadli do pokoje č. 1541. Zakroutila jsem nad tím hlavou a Ed odemkl pokoj o dveře dál, než ho měli naši sourozenci.

„Prosím, madam,“ usmál se a nechal mě vejít první.

„Páni,“ vydechla jsem. Přede mnou se rozprostírala kuchyně a obrovský obývák s plazmovou televizí, luxusní pohovkou a křesly, před kterými stál obývací stolek. Výhled na město nešel přehlédnout. U skleněné stěny stál jídelní stůl se dvěmi židlemi. Podlahu pokrýval huňatý chlupatý koberec a stěny byly vymalované na příjemnou světle oranžovou barvu. Z každé strany pokoje byly dveře. Zula jsem si boty a přešla k těm na pravé straně. Byla tam obrovská koupelna, opět s výhledem.

Uprostřed s obrovskou vanou a velikým sprchovým koutem. Teple vyhřívanou podlahu pokrývaly tmavě modré dlaždice. U stěny stálo skleněné umyvadlo a nad ním viselo velké zrcadlo. Vyšla jsem zpět na chodbu a šla do druhých dveří. Byla tam žlutá ložnice. Obrovská postel přiražená do rohu, televize visící na stěně a noční stolek s lampičkou, která vypadala dost luxusně. Jemný bílo-hnědý koberec ladil se žlutými stěnami. Dokonce v rohu u skleněné stěny byl stůl s počítačem, který byl přidělán k desce stolu, aby nešel zvednout.

I když, proč by boháč kradl počítač, který si může koupit a ještě mnohem vymakanější. Vyšla jsem ze dveří a šla k protějšímu pokoji s bílými, dřevěnými dveřmi. Jen co jsem to zahlédla, musela jsem zalapat po dechu. V bílo-červené místnosti dominovala obrovitánská kovově tepaná postel. Jemně sametové povlečení v rubínové barvě se lesklo. Tepané růžičky ve světlém kovu krásně vynikaly pod tmavým stropem. Bílý koberec v kontrastu s tmavým dřevěným nábytkem tomu dodával intimnost. A ten výhled na noční Seattle. Nádherné. Okno přes celou stěnu, stejně tak v obývacím pokoji a koupelně.

„Je to nádherné,“ zašeptala jsem.

„Já vím,“ položil mi Ed hlavu na rameno a omotal kolem mě paže.

„Doufám, že ta postel přežije,“ usmál se rošťácky a povalil mě do peřin.

 

Emmett

 

Dneska Jazz plánoval splnit Al jí přání a potřeboval k tomu, aby nebyla doma. Edward s ní nechtěl jet a holky o tom zatím nevěděly, tak jsem se nakonec obětoval já, a vytáhl jí na nákupy, to dneska bude den.

Zrovna jsme byli v obýváku všichni pohromadě.

„Alice? Nepojedeš se mnou na nákupy?“ zeptal jsem se.

„Cože?“ vykulili všichni oči.

„Jestli se mnou jedeš na nákupy, došly mi trička,“ zopakoval jsem jí.

„Jó!“ zavýskla Al, poskočila si do vzduchu a zatleskala. Ihned na to vyběhla do schodů a během pěti minut už byla dole a táhla mě někam pryč. Musel jsem se zasmát její reakci. Jen co jsme dorazili do garáže, usadila se v mém Jeepu a netrpělivě na mě čekala. Nechtěl jsem jí rozčílit, a tak jsem co nejrychleji nastoupil a vyjeli jsme směr Seattle.

Celou cestu si Al dělala seznam, co všechno je potřeba koupit od bot po spodní prádlo.

Zaparkoval jsem podzemních garážích největšího nákupního centra ve městě a vydal se na svou druhou smrt.

Alice mě zatáhla snad do každého obchodu i obchůdku v budově, ale musel jsem uznat, že to dneska nějak nebyla ona, neměla tolik energie, ale i přesto jsem byl ověšenej taškami snad úplně všude, a když říkám všude, tak myslim opravdu všude. Snad hodinu a půl jsme strávili v oddělení s obuví a seděli a koukali se na různý páry bot a Al vždycky říkala, od koho jsou, a co se jí na nich líbí, a co nelíbí.

Nakonec jsme koupili každému asi 2 páry a pokračovali dál. Další na řadě byl menší obchůdek se spodním prádlem. To se mi obzvlášť hodně líbilo, zatímco Alice nakupovala pro všechny, já se koukal na různý vyzývavý modýlky, a představoval si, jak by v tom asi vypadala moje Rosinka. Strašně moc se mi líbil jeden kousek, tak jsem neodolal a koupil ho. Byli jsme asi ve 20. obchodě, když mě Al strčila do kabinky a cpala mi různý trika.

Poslušně jsem si je všechny vyzkoušel a předvedl se jí v nich. Pokaždý buď přikývla anebo zakroutila hlavou, takže se mi v kabince kupily dvě hromádky. Na jedný byly trika, který dostaly zelenou a na druhý, který vyfasovaly červenou. Když jsem si zkoušel poslední tričko a vyšel ven z kabinky, Al seděla na sedačce před kabinkami a spala v sedě.

Musel jsem se zasmát, to je snad poprvé, co je Alice na nákupech unavená, jindy prolítne všechno jako uragán a je pořád svěží, možná to je tím, že je těhotná. Klekl jsem si k ní a lehce s ní zatřásl, vyděšeně otevřela oči a zamrkala.

„Co je?“ optala se rozespale.

„Usnula jsi, nechceš jet už domů?“ navrhl jsem jí. Zakroutila hlavou.

„Mám hlad, tak se ještě stavíme na jídlo a pak pojedeme dom.“

„Okis,“ souhlasil jsem. Vydali jsme se do nedaleké restaurace, kde, jak se zdálo, mají dobrá jídla, teda usoudila tak Al. Já samozřejmě chodím pouze do lesní restaurace, kde je zaručeno, že je to čerstvý.

Vešli jsme dovnitř, usadili se do koutku restaurace a Al začala pročítat menu. K pití si objednala jenom vodu a k jídlu nějaký těstoviny.

„Al, nevadilo by ti, kdybych se teďka na chvilku zdechnul? Potřebuju něco zařídit.“

„Jo, nevadí, počkám tady na tebe, jo?“ zeptala se.

„Jasně, hned jsem zpět,“ oznámil jsem jí a vydal se do hotelu, kde jsem rezervoval dvě apartmá, jedno na své jméno a druhé na jméno Edward Cullen. Na recepci byla mladá slečna, která nade mnou slintala. Jestli tohle večer uvidí Rose, tak jí skočí po krku. Je to docela pěkná představa, koukat se, jak na ní žárlí. Co nejrychleji jsem se vracel do restaurace vyzvednout mojí malou sestřičku. Cestou jsem ještě zavolal Rose a upozornil jsem je, že už se vracíme domů. Docela je to zaskočilo, protože jak znají všichni Alici, nikdy se nevrací z nákupů před setměním.

I když jsem spěchal, Al mě stejně sjela pohledem a vyčetla mi, že tady musela tak dlouho čekat. Jen jsem její vyčítání přešel s úsměvem a s tím, že je unavená. Jen co jsme dali všechen nákup do kufru a na zadní sedadla, protože se všechno do kufru nevešlo, vyjel jsem směr Forks.

Cestou Alice usnula, tak byl klid. Když jsme po 30 minutách dojeli domů, Al se sama od sebe vzbudila, jako kdyby měla nějaký senzor, kterým pozná, že už je doma, zvláštní. Prolétlo mi hlavou. Vyndali jsme zase všechny tašky a krabice a s plnýma ruka se vydali do domu.

Jen co jsme vešli do dveří, z plných plic jsem na celý dům zařval:

„Jséééém domááá, zlatoooooo!“ A tím jsem si zasloužil nadávky od Edwarda, který se rozvaloval na gauči s Bellou v náručí… obrázek pohody a štěstí.

Omluvil jsem se za vzbuzení Belly a mého synovečka nebo neteřinky a za prosby Alice jsem odnesl všechen nákup do její šatny. Bylo štěstí, že požádala mě, protože by jinak viděla, jak to tu Jasper a ostatní připravili, a to by překazilo překvápko, který pro ni přichystal Jasper. Všechno jsem složil do kouta v její šatně a zase mě překvapilo, jak velká je. Hnedka jsem se vydal do mého pokoje, kde čekala moje životní láska a moje dětičky v jejím bříšku. Ležela na posteli a odpočívala. Jen co mě zpozorovala, rozsvítilo se jí v kukadlech a usmála se na mě. Rychle jsem se rozeběhl a skočil vedle ní na postel. Místo pozdravu mé rty vyhledaly ty její a ani nezapomněly na naše poklady.

„Ahoj,“ pozdravila mě mezi polibky.

„Ahoj, lásky moje,“ opětoval jsem její pozdrav.

„Tak co, kam máme namířeno?“ zeptala se nedočkavě.

„Nebuď zvědavá, dozvíš se to, ale myslím, že se ti to bude líbit. Jo a něco jsem ti koupil, tak doufám, že mi to dneska předvedeš,“ oznámil jsem jí se šibalským pohledem.

Vyrušil nás Jasper, který už chtěl mít vyklizený dům, tak jsme se co nejrychleji sbalili a společně ještě s Edwardem a Bellou vyjeli směr Seattle…

 

Za chvilku jsme parkovali před hotelem a já podával klíčky od mého miláčka obsluze venku. Už když jsem strčil nos do dveří a vešel do hlavní haly ta mladá recepční, která před chvílí balila mojeho bráchu, ze mě nespustila pohled. Všimla si toho i Rose, protože se ke mně víc přitiskla a jemně zavrčela.

Vyřídil jsem to co nejrychleji a pokračoval do našeho pokoje. Ve výtahu jsme jeli společně s Edem a mojí malou sestřičkou Belluškou, která zas tak malá nebyla, ale pro mě jo. Taky trávili dnešní večer a noc v hotelu, kvůli Jazzovi a Al.

Po chvilce strávené ve výtahu jsme se odebrali do našeho malinkatého apartmá, které mělo dvě ložnice, obrovskou koupelnu, která určitě něco zažije, kuchyň, a co je nejlepší, obývák s obrovitánskou plazmovou telkou. Rose šla prozkoumat, co kde je, a já si zatím zapnul televizi.

„Lásko? Vezmi si na spaní tu košilku v nejmenší kapse, kde je i kartáček na zuby,“ podal jsem jí tašku.

„Dobře,“ oslnivě na mě zazubila a já byl tak nedočkavý, že jsem tu televizi radši vypnul a zmizel do ložnice vedle koupelny. Jen v boxerkách jsem ulehl do postele a poslouchal, jak si moje láska pobrukuje nějakou písničku. Dokázal jsem si představit její nahé tělo, jak na něj dopadají kapičky vody. Jen co mi v mysli prolétla tahle myšlenka, tak můj kamarád se hlásil o slovo. Za chvíli se dočkáš, kamaráde. V duchu jsem k němu promluvil. Najednou se voda zastavila a byly slyšet jen pohyby, jak se Rose utírala. Kamarád, se ještě víc napnul a to jsem si myslel, že to už víc nejde. Z vedlejšího pokoje byly slyšet vzdechy, jak můj bratříček uspokojoval svou manželku. Já už chci taky!

„Lásko? Kde jsi?“ zavolala Rosinka, když vyšla z koupelny.

„Tady,“ řekl jsem normálně, protože mě stejně uslyší.

„Díky,“ otevřela dveře a vešla v tom kostýmku. Hlasitě jsem polknul. Sakra, je víc sexy, než jsem si představoval. Rosin pohled zamířil na mojí obrovskou bouli. Ďábelsky se usmála a pomalu ke mně kráčela. Samou nedočkavostí jsem se posadil a opřel se o čelo postele.  Když už byla u mě, posadila se na mě obkročmo a začala se na mě vrtět. Otírala se o mojí bouli, hladila mé nahé svaly a rty útočila na můj krk a rty.

Zmohl jsem se jen na vzdechy. Nechám jí si trošku pohrát a pak to bude na mě. Chytil jsem jí za boky a pomáhal se jí o mě otírat.

„Miláčku,“ vzdychla. Potěšeně jsem se usmál a rty jí přejel po krku.

„Kazíš mi hru,“ zasmála se. S úsměvem a velikým přemáháním jsem se zase opřel a nechal jí, ať si dělá, co chce. Sundala si ramínka, takže se odhalila moje prsíčka. Moje ruce se samovolně zvedly a začaly je jemňounce třít. Nemohl jsem to vydržet a sklonil jsem se k nim.

Jazykem jsem přejel po bradavkách, které okamžitě ztvrdly. Ach, já miluju tuhle reakci.

„Emme,“ vzdychla moje milovaná a odtrhla se ode mě. Ozval se zvuk párání, jak mi roztrhla boxerky. Kámoš okamžitě využil volného prostoru a stál ve vzduchu.

„Mmm…“ zamručela a chytla ho do ruky, která pomalu začala jezdit nahoru a dolů. Slastně jsem zaklonil hlavu a ruce zaryl do polštářů, přece nechci ublížit chlapečkům.

Najednou mi přišlo jako bych byl v nebi a hnal se do ráje. Podíval jsem se, co se děje i když jsem to moc dobře věděl. Rosin jazyk si pohrával s mojí chloubou a já mohl jen bezmocně vzdychat. Ruku jsem položil Rose za hlavu na týl a šíji, aby se pohybovala rytmicky nahoru a dolů jako její hlava. Už jsem cítil, jak na mě přichází orgasmus, když přestala. Sakra, tohle dělá pořád a já si na to nemůžu zvyknout. Přetočil jsem jí pod sebe a strhl z ní oblečení. Zachichotala se. Myslela si, že započnu akt, ale to se mýlí. Rty jsem přisál na její/moje ňadra. Jemně jsem si hrál s těmi kopečky a jednou rukou zamířil dolů do jejího klína.

Přejel jsem po jejím pahorku, znovu a znovu. Vzpínala se, sténala a mému egu to dělalo nesmírně dobře. Prstem jsem, jakože nechtěně, zabloudil do jejího lůna.

„Ach,“ vzdychla a skoro hrubě si přitáhla mojí hlavu na polibek.

Zajel jsem prstem hloubš a přidal jsem ještě dva. Líbilo se mi ji takhle uspokojovat. Byla krásně vlhká a moje prsty v ní klouzaly naprosto přirozeně, jako by tam patřily. Celá ložnice voněla její osobitou vůní, která se jí linula po čúrcích z lůna. Nosem jsem bloudil po krku, přes ňadra a bříško. Vytáhl jsem prsty a jeden po druhém olízl. Rosiny oči byli černé jako uhel a myslím, že moje na tom byly stejně.

Tentokrát jsem sklonil hlavu a začal se dovnitř dobývat jazykem. Ježiši, to je chuť, snad lepší než medvídci. Nemohl jsem si pomoct a musel jsem zrychlovat. Rose začala mojí hlavu tlačit víc k jejímu klínu a já se nechal, protože to bylo ohromně vzrušující. Nevím, jestli se mi to zdálo, ale přišla mi uvnitř teplá. Jako by se snažila můj jazyk vypudit.

Její steny začaly přibývat na hlasitosti a její kluzké stěny obepínat můj jazyk, když se náhle s mohutným výkřikem zhroutila do peřin a já si užíval slastnou výhru a stahy v jejím podbřišku.

Vytáhla si mojí hlavu nahoru a hladově se přisála na moje rty. Můj kamarád byl pořádně v pozoru. Rose se přetočila nade mě a ihned dosedla. Sotva jsem se do ní dvakrát ponořil, už jsem byl na vrcholu. Zabořil jsem se do peřin a slastně přivřel oči. Z vedlejšího pokoje se ozvala rána a Bellin výkřik.

Zachechtal jsem se a chytil Rose za boky. Její pohyby jsem zrychlil a snažil se dostat hloubš a hloubš. Rosinka zakláněla hlavu, zarývala své nehty do mých paží a hrudi, skousávala si ret a při našem společném orgasmu opět hlasitě vykřikla mé jméno. Já na tom nebyl lépe. Jak vidno, moje láska pořád neměla dost, a tak jsme se milovali až do noci, dokud mi kolem tří ráno neusnula v náručí po několikátém vyvrcholení.

Spokojeně jsem ležel se zavřenýma očima a snažil se usnout, i když to nejde. Rukou jsem hladil její bříško. Z vedlejšího pokoje se ozývaly vzdechy, ale jen jedny a to bráchovy, ó moje sestřička se rozjíždí, zachechtal jsem se.

 

Bella

 Jen co mě shodil do peřin, okamžitě začal okupovat mé rty. Opatrně na mě nalehl a lokty se opíral, aby nás nezalehl.

„Miluju vás, víš to?“ zasmál se a políbil na krk.

„Vím, a vím i to, že my milujeme tebe, táto,“ podívala jsem se mu do očí, které náhle zněžněly. Díval se na mě tak zbožně. Musela jsem zamrkat. Úsměv se mu roztáhl ještě více a pomalu a něžně mě políbil. Pootevřela jsem rty a Ed toho okamžitě využil. Z něžného tření jazyků se stávala vášnivá hra. Najednou se ozvalo párání a já ležela na posteli jen ve spodním prádle. Edwardovy polibky se pomaloučku sunuly níž, přes krk na klíční kost.

Mručela jsem jako kočka. Edwardova ruka si mě nadzvedla a hravě mi rozepnul podprsenku. Jen co zmizela, musela jsem vzrušením zaklonit hlavu. Miluju tu vášnivou hru, když si Ed hraje s mými ňadry. Už mi chtěl sundat i poslední kousek oblečení, ale já ho zadržela. Přetočila jsem se nad něj a okamžitě mu strhla všechno oblečení. Doufám, že si vzal náhradní. Polibky jsem zasypávala jeho hruď a slastně si užívala jeho projevy rozkoše, které mě rozhodně nenechávaly chladnou.

Jen co mě začal jeho malý/velký kamarád tlačit, zbavila jsem se posledního kousku oblečení a dosedla. Slast. Rozkoš. Láska. Vášeň. To jsou pocity, které naplňovaly místnost. Euforie, která nás pohlcovala, byla krásně opojná, že jen s těží jsme vnímali okolí. Jediné co jsem postřehla, bylo, že Ed utrhl kousek postele při svém orgasmu, ale hned na to jsem na tento čin zapomněla, protože mě pohltil taky.

 

Vyzkoušeli jsme možné i nemožné polohy a než mě plně přemohla únava, odbilo půl čtvrté ráno. Pak jsem upadla do říše snů, kde mě slastné pocity neopouštěly.

 

***

Unaveně jsem se protáhla.

„To už je ráno?“ zívla jsem.

„Ne, už je čas na oběd, miláčku,“ zasmál se pode mnou medový hlas.

„Co?“ rychle jsem se posadila.

„Neplaš, máme času,“ zachichotal se. Pokrčila jsem rameny a stoupla si.

„Páni,“ vyšel mi z úst povzdech. Postel byla zničená, povlečení roztrhané, Edward nahý a přikrytý prostěradlem, které přežilo, a všude byl bordel.

„No jo, to se menším dýškem zpraví,“ zasmál se můj manžel.

„Hmm, jdu do sprchy,“ řekla jsem a rychle zmizela v koupelně. Sprcha byla uvolňující. Měli tady docela voňavé mýdlo. Rovnou jsem si i umyla vlasy a vyčistila zuby.Taška s oblečením je pořád v obýváku, a tak jsem se s turbanem na hlavě a v ručníku vydala se obléct.

Vyšla jsem do obýváku a tam stál nějaký poslíček a skládal jídlo na stůl. Jen co mě zpozoroval ztuhnul na místě, srdce se mu zrychlilo a tváře mírně zrůžověly. V Edwardovi to vřelo, poslíčka propaloval pohledem, že kdyby fungovalo rčení „zabíjet pohledem“ poslíček by byl desetkrát mrtvý. S úsměvem jsem si vzala tašku a vrátila se zpět do koupelny. Natáhla jsem na sebe spodní prádlo a podívala se na šaty, které víc odhalovaly, než zahalovaly. S pokrčením ramen jsem si je oblékla. Na nohy jsem si nazula tmavě modré lodičky, mimochodem ve stejné barvě jako šaty.

Vlasy jsem vysušila fénem a vyžehlila. Na obličej jsem nanesla lehké líčení a bylo hotovo. Opět jsem se vrátila do obývacího pokoje.

„Prosím, abyste sem poslal někoho na úklid,“ říkal Ed poslíčkovi.

„Proč?“ zeptal se zmateně. Můj manžílek ho pomstychtivě popadl za paži a dotáhl do rozbité ložnice.

„Víte, trošku jsme se nechali unést,“ řekl a mrkl na mě. Zasmála jsem se a sedla ke stolu s jídlem. S chutí jsem se vrhla na krokety a šťavnatý steak.

„J-j-jistě,“ zakoktal mladík a zmizel pryč.

„Chudák, co mu to děláš,“ zamumlala jsem s plnou pusou.

„Nemá si tě představovat nahou,“ odsekl, ale pak se mu roztáhl úsměv a začal mě krmit, jak malé mimino.

 

Alice

 

Všichni odešli, jen já a Jazz jsme zůstali doma. Sami. Ihned jsem dostala chuť na pořádné hrátky, jenže se bojím, že mě odmítne.

 

„Kde jsou Carlisle a Esme?“ zeptala jsem se zmateně. Neměla jsem žádnou vizi.

„Potom, co Esme zkončila s domem a Carlisle přijel z práce, se zbalili a jeli do hor na chatu, prý si udělat hezký víkend,“ odpověděl můj miláček a přisedl si ke mně na gauč.

 

„Aha,“ řekla jsem.

„Lásko, pojď se mnou,“ vzal mě Jasper za ruku a něžně zvedl. Pomalu jsme šli do schodů a on na mě házel ty svoje sexy úsměvy. Ach, jo, já už to nevydržím, povzdechla jsem si.

Zamířili jsme k nám do ložnice a Jazz otevřel. Naskytl se mi pohled na romanticky vyzdobenou místnost.

„To je krásné,“ šeptla jsem.

„Jsem rád, že se ti to líbí,“ usmál se a posadil mě na židli ke stolečku u stěny.

„Na večeři jsi už byla, a tak jsem ti přichystal menší dezert,“ položil přede mě talířek s jahodovým dortem. Do sklenek nalil šampaňské a sobě krev.

„Můžu?“ zeptal se a vzal lžičku do ruky. Kývla jsem, a tak mě začal krmit.

„Víš, chtěl jsem ti něco splnit. Prosíš mě o to už dlouho a já se odhodlal, že ti to konečně dám, nebo spíš splním,“ začal shovívavě a odložil lžičku zpět na talířek. Vzala jsem do ruky šampaňské a napila se.

„Ale chci to udělat opatrně,“ přesunul si mě na klín. Moje srdce začalo plesat a já si pomalu začala uvědomovat, co chce udělat.

Najednou jsem měla vizi… Ed a Bella užívající si vášnivý sex v hotelovém apartmánu. Rose v sexy oblečku hrající si s Emmettem. Carlisle líbající Esme, ležící na kožešině před krbem.

To už jsem nemohla vydržet a na Jaspera se vášnivě vrhla…

*POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ*

 


 

TAK SNAD SE VÁM TO LÍBILO. VÍM, ŽE TAM JE PLNO CHYB, ALE UŽ JSEM NEMĚLA CHUŤ TO OPRAVOVAT A JAK VÍTE PŘIDÁVÁM VŽDY V NEDĚLI, A TAK JSEM NECHTĚLA ZMEŠKAT. :-D. KDYŽTAK TO OKOMENTUJTE (OTÁZKY, KRITIKA). DÍKY, VAŠE PAWI A JAYLIE.

 

« ƒ »



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek O-ou! 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!