Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový život, nová láska a minulost se vrací zpět! 6. kapitola

nakladacek


Nový život, nová láska a minulost se vrací zpět! 6. kapitolaBella začíná vzpomínat. Jaké to bylo, když se s Oliverem seznámili? Je to část jejích vzpomínek, které jí pomohly zapomenout na bolest. Prosím, nechte mi komentík, abych veděla jestli se líbilo a jestli mám pokračovat.

 

Další ráno jsem nevěděla, co mám dělat. No, to nevím vlastně už teď pořád. Proč? Tolik jsem si přála Edwarda, a když se pak ukázal muž, kterému jsem řekla své ano, se ukáže ten, co mi roztrhal mé srdce na kousky a ty zahodil. Oliver ty kousky dokázal poslepit a dát mi to, co potřebuji. Dal mi svoji lásku, své srdce… dal mi celý svůj svět. Pamatuji si den, kdy jsme na sebe natrefili. Je to jedna z mých nejkrásnějších vzpomínek. Další je ta, kdy mě požádal o ruku a já mu řekla své ano.

Byl deštivý den a já pospíchala do práce. Běžela jsem po chodníku, když se mi náhle zvrkla noha a já padla na neznámého muže.

„Promiňte… já… nevšimla sem si vás…“ zadrhávala jsem se a pak jsem se mu podívala do tváře. Anděl s ledovou kůží. Ne! Znovu ne! Už nechci být znovu obětí upířích rozmarů. Nechci zase dělat jen záskok a pak trpět. To už teď snad netrpím dost? Co po mně ještě ti nahoře chtějí?

„To je v pořádku, slečno. To já bych se měl omluvit. Nekoukal jsem na cestu, a musím říct, že jsem nedoufal v tak nádhernou dívku, která na mě padne. No, lepší by bylo do náruče, ale i s tímhle se musím spokojit. Jsem Oliver Perry, a vy?“ Jeho hlas byl jako samet a já v tu chvíli věděla, že bitva o to se nezamilovat je nadobro prohraná.

„Isabella Swan,“ řekla jsem s roztřeseným hlasem. Ne že bych se ho bála, ale cítila jsem něco, co nedokážu popsat. Bylo to silnější než u Edwarda.

„Těší mě, Isabello. Jste celá promočená, nechtěla byste zajít na kávu nebo čaj? Alespoň se zahřejete.“ Bože jak ráda bych šla, ale už takhle jdu pozdě do práce.

„Ráda bych šla, ale musím do práce.“ Jeho oči zesmutněly, ale pak zase rozzářily.

„A co takhle večeře?“ On se nevzdá, co?

„Já nevím. Známe se sotva pět minut a vy mě zvete na večeři, anebo to myslíte jako rande?“

„No… řekněme, že jste mě prokoukla, půjdete tedy?“ Co mám říct? Začala jsem váhat, ale jakmile jsem viděla ty jeho prosící oči, nemohla jsem jinak.

„Dobře, v kolik a kdy?“

„Co třeba zítra? V šest vás vyzvednu. Dáte mi adresu?“ Na to jsem už neměla námitky. Napsala jsem mu adresu, a teď už letěla jako blesk do práce.

Další den jsem začala šílet. Vždyť já nemám co na sebe. To jsem to teda dopadla. Proč zrovna já? Začala jsem se přehrabovat v šatníku, ale nic jiného než kalhoty, tričko a halenka tu nebylo. Najednou jsem úplně dole uviděla krabici. Byl to dárek od mámy. Dala mi ho k mým posledním narozeninám. Probůh, kdo by řekl, že už jsou dva roky od té doby, kdy jsem je slavila s Edwardem? Ne! Nesmím na to myslet. Už nikdy nebudu trpět. Slíbila jsem si to už po několikáté…

Najednou jsem ucítila kolem sebe známé ruce. Byl to on. Muž, který má vládu nad mým srdcem.

„Copak se děje, lásko?“

„Jen jsem vzpomínala.“

„Smím vědět na co?“

„Na to, jak jsem na tebe tenkrát padla, a tys mě pozval na rande.“

„Jo, bylo to neuvěřitelný. Nemyslel jsem si, že někdy potkám ženu, která si vezme mé srdce.“

„A já zas muže, který by to mé dokázal slepit do celku.“

„Hmmm, co takhle vzpomínat spolu?“ Začal mě líbat na krk. Jednu ruku přesunul na mé stehno a druhou na bříško.

„Musíš do práce.“

„Mám volno.“

„Od kdy?“

„Od té doby, co jim lezu na nervy.“

„Jsi až moc nenasytný.“

„A ty až moc sexy. Miluji tě a ani nevíš jak.“ Bože, bože, bože, nesmím se poddat.

„Já tě miluji víc,“ řekla jsem vzrušeným hlasem.

„Co takhle koupel?“

„Jdu napustit vanu.“ Ale on mě stále držel kolem pasu. No, tak asi půjdeme spolu. On otevřel dveře a zapnul vodu. Já do ní přidala pěnu a zapálila svíčky a to už začínal vyhrnovat mé oblečení. Otočila jsem se směrem k němu a napodobila jsem ho. Rozepínala jsem mu košili a každý kousek jeho odhalené kůže políbila. Jen slastně vrněl a přetáhl mi přes hlavu tričko. Pak následovala i moje podprsenka. Začal se kochat mým tělem a pak pokračoval i ke kalhotám a s nimi stáhl i kalhotky. Já nebyla samozřejmě pozadu. Když už jsme byli oba nazí, tak jsem si ho přitáhla za krk a začala ho líbat. On si mě vyhoupl do náruče a i semnou se ponořil do vody. Společně jsme se dráždili a i posléze dovedli do nebe. Pak už jsem ležela v jeho náruči a vychutnávala si to. Vychutnávala jsem si tu chvíli klidu, a něco mi říkalo, že se stane něco zlého, a to brzy.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový život, nová láska a minulost se vrací zpět! 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!