Bella vyrazila na nákupy, ale pzor neskončila jen u nábytku. Co má zalubem? Nechte komentáře, ať vím jestli má vůbec cenu pokračovat.
28.03.2010 (10:45) • IsabellaMariaSwan • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5632×
Nový život, nová láska a minulost se vrací zpět!
Nákupy
Po tom našem řádění jsme museli jít nakoupit nějaké věci do knihovny. Šli jsme jenom my dva a cíl? Nakoupit sedačku, knihovnu, psací stůl, a když už jsme v tom nakupování tak i nový koberec (tamten se mi nikdy nelíbil, ale Paty přišel nádherný).
Ruku v ruce jsme se vydali směr obchody. Nejdřív koukali na výlohy a pak šli dovnitř.
Prošli jsme pět obchodů s nábytkem a v šestém našli vše, co potřebujeme.
Byla to zábava. Když jsme se dostali k pohovkám a přemýšleli kterou, tak ji hned vyzkoušel. Jak? Hodil mě na ní a spadnul okamžitě na mě. Prý je to zkouška odolnosti a velikosti. Ha! To mu teda budu věřit, ale nemůžu zapírat, že se mi to nelíbilo. Vždycky jsme se hodně dlouho líbali.
Nakonec jsme vybrali velkou a hlavně odolnou pohovku. Snad nebudeme muset sem jet hned zase zítra. No, i když by mi to ani moc nevadilo. Pomyšlení na tu noc ve mně vyvolalo salvu vzrušení. Že bych ho odtáhla někam do komůrky, ale abychom zase nezbořili celé obchodní centrum. Holt musím počkat domů. No teď mě tak napadá, že bych ho mohla trošku potrápit. Tak tenhle nápad se mi hodně moc zamlouvá.
Pak jsme koupili psací stůl a nakonec knihovnu společně s koberce. Mám takové ponětí, že ten koberec budeme muset bránit zuby nehty, protože Paty je schopná všeho. Naposledy když jsme si vybrali postel která se jí absolutně nelíbila, tak si počkala, až jsme byli pryč a pak nám tam dala jinou. Byla děsná. Hrozná hrášková zelená byla skoro všude. Dokonce na ní byli, položeny i dvoje pyžama ve stejné barvě. Jak já jí za tohle chtěla roztrhat na co nejmenší kousíčky.
„Lásko?“ oslovila jsem svého manžela, když jsme platili a ještě k tomu přidala svůdný pohled.
„Ano?“ vypadal, jakoby se na mě chtěl každou chvíli vrhnout.
„Ještě si něco skočím zařídit. Sejdeme se u auta,“ a chtěla jsem jit což mi nedovolili jeho ruce.
„A pusu nedostanu?“ Dala jsem mu tedy rychlou pusu, ale jemu se to jak se zdá nelíbilo. Přitáhl si mě k sobě a náš polibek o něco víc prodloužil. Nakonec jsme se od sebe odtrhli a já mu dala ještě pusu na špičku nosu, pak jsem se vydala, směr spodní prádlo.
Cíl byl jasný, něco pořádně sexi.
Procházela jsem různé kousky, až se za mnou ozval nadšený hlas. Samozřejmě kdo jiný než Alice. Počkat on je tu i Jasper?! Tak to je něco.
„Alice! Jaspre?“ To bylo jediný, co jsem ze sebe vypravila.
„Nech toho! Cítím, že si mimo a teď dokonce i pobavená. Já za to nemůžu. To Alice chce abych jí komentoval jak vypadá,“
„Od kdy jí na tom záleží? Copak to sama nevidí?“
„Já už si nejsem jistá skoro ničím. Jediné čí si sem jistá na 100% je že miluji nadevše Jaspera,“ a přisála se na jeho rty. Chtěla jsem se od nich vzdálit, ale ona mi to nedovolila.
„Nemysli si, že mi utečeš. Mám pro tebe něco, po čem bude Oliver šílet,“ a táhla mě na jiný konec obchodu.
Nakonec jsem odcházela spokojená. Mám prádýlko, které sice dlouho nevydrží, ale zato to bude stát za to. No on je to spíše obleček, ale co. Oliver z toho zešílí a já budu spokojená.
Teď už jenom koupit pouta. No co? Když už, tak ať to stojí za to ne?
Autor: IsabellaMariaSwan (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nový život, nová láska a minulost se vrací zpět! 4. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!