Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový život - 7. kapitola Itálie

dqdwaasa


Nový život - 7. kapitola ItálieItálie...

7. kapitola

ITÁLIE

 

POHLED LIZ

 

Cestou v letadle ležím Edwardovi v náručí. Máme sedadla v první třídě. Letušky můžou na Edwardovi oči nechat. Nevím, co si myslely, když se dívali na mě, ale určitě to nebylo nic pěkného, protože Edward při každém jejich pohledu potichu vrčel.

 

,,Chtějí mě zabít?“ Zeptám se.

,,A s jakou radostí. To mě štve nejvíce.“ Odpoví mi Edward a políbí mě do vlasů. Ještě chvíli si hraje s mými vlasy, když nám pilot oznámí, že přistáváme. Je noc, takže se nemusíme bát prozrazení.

 

Na letišti na nás už čeká Ferrari. Má kouřová skla, takže budeme před sluncem schovaní. Edward nahází zavazadla do kufru a můžeme vyrazit. Cestou jsme zticha. Jen rádio hraje. Když vjedeme do bran Voltery, konečně Edward prolomí ticho.

 

,,Hlavně se neboj. Aro nám neublíží.“ Chlácholí mě Edward, jelikož si všiml, že jsem zatajila dech.

,,Mám z toho divný pocit. Ale když jsem s tebou, je to v pořádku.“ Uklidím ho. To už ale parkujeme u vchodu. Jelikož se začíná rozednívat, rychle posbíráme věci a jdeme dovnitř. Hned u vchodu nás přivítají dva upíři. Nejspíš ochranka.

 

,,Edward Cullen. Tebe jsem tu dlouho neviděl. A kdopak je tohle? Že by manželka?“ Zeptá se jen z nich a mrkne na mě. Edward zavrčí a tak mu odpovím sama.

,,Jmenuji se Elizabeth Swanová a jsem Edwardova přítelkyně, prozatím. A ty jsi kdo?“ Odpovím. Ten upír si mě prohlídne a Edward ještě více zavrčí.

,,Já jsem Ryan a tohle je Felix.“ odpoví mi a ukáže na vysokou horu vedle něj. Jestli jsem si myslela, že je Emmet vysoký, tak tenhle je obrovský. Trochu se ho bojím.

,,Pojďte dovnitř. Aro bude potěšen vaší návštěvou.“ S těmito slovy nás odvede dovnitř. Edward celou dobu vrčí.

 

,,Co se děje?“ Pošeptám mu do ucha.

,,Nelíbí se mi jeho myšlenky.“ Odpoví mi po chvíli šeptem.

,,A na co myslí?“ Zeptám se, protože jsem dost zvědavá. Ryan se pootočí a znova na mě mrkne. Edward ještě více zavrčí, ale nakonec mi odpoví.

,,Představuje si tě nahou. Jak tě osahává, líbá na ňadra... “vypráví Edward.

,,Dobrý, to mi stačí.“ Skočím mu do řeči.

,,Tak a jsme tady," Oznámí nám Ryan. Nějak to nečekám a tak vrazím do Edwarda. Ten mě pohladí po tváři a tentokrát opravdu tichounce zavrčí Ryan. Edward si to zřejmě nevšimnul, ale já jo. Felix otevře dveře a nám se naskytne pohled na velkou síň. Na druhém konci stojí tři trůny. Každý trůn má svého majitele. Edward mě chytne za ruku a vede dovnitř. Když jsme už u trůnů, zastaví se.

 

,,Edwarde, jsem tak rád, že tě vidím.“ Pozdraví ho upír, sedící na prostředním trůnu a vstane. Pomalým krokem jde k nám. ,,A kdopak je tato krásná dívka?“ zeptá se mile pohlíží si mě.

,,To je moje přítelkyně. Elizabeth Swanová.“ Odpoví Edward.

,,Rád tě poznávám Elizabeth,“ pozdraví mě a natáhne ruku. Chvilku zaváhám, ale potom ji přijmu. To jsem ale neměla dělat. Jakmile se dotkl mojí ruky, hned mi Aro četl každou myšlenku, která mě kdy napadla. Stála jsem úžasem a nemohla se pohnout.

 

POHLED EDWARDA

 

V letadle si mě každá letuška prohlížela, jako kdyby byl před nimi nahý chlap. Tak jsem si připadal. Měli nechutné myšlenky. Horší ale bylo, že na Liz se dívali nenávistným pohledem a v myšlenkách si představovali její smrt. Potichu jsem zavrčel.

 

,,Chtějí mě zabít?“ Zeptá se najednou Liz.

,,A s jakou radostí. To mě štve nejvíce.“ Odpovím a políbím ji do vlasů. Ještě chvíli si hraji s jejími vlasy, když nám pilot oznámí, že přistáváme. Je noc, takže se nemusíme bát prozrazení.

 

Na parkovišti na nás už čeká Ferrari s kouřovými skly. Půjčil jsem si ho schválně, aby se k nám slunce nedostalo. Rychle jsem naházel zavazadla do kufru a sedl za volat. Cestou jsme byly zticha. Hrálo jen rádio. Až když jsme projeli branami Voltery, prolomil jsem ticho.

 

,,Hlavně se neboj. Aro nám neublíží.“ Chlácholím Liz, jelikož jsem si všiml, že zatajila dech.

,,Mám z toho divný pocit. Ale když jsem s tebou, je to v pořádku.“ Uklidí mě. To už ale parkujeme u vchodu. Jelikož se začíná rozednívat, rychle posbíráme věci a jdeme dovnitř. Hned u vchodu nás přivítají dva upíři. Ryan a Felix. Jak jinak.

 

,,Edward Cullen. Tebe jsem tu dlouho neviděl. A kdopak je tohle? Že by manželka?“ Zeptá se Ryan a mrkne na Liz.

,,Ta je tak sexy. Doufám, že je to jen příbuzná. Ale i přesto bych to na ní mohl zkusit.“ Pomyslí si Ryan a já automaticky zavrčím. Liz odpoví tedy za mě.

,,Jmenuji se Elizabeth Swanová a jsem Edwardova přítelkyně, prozatím. A ty jsi kdo?“ Odpoví.

,,Odvážná. Ani se mě nebojí. Ta stojí za to. Ty prsa. Kdybych mohl, hned bych se na ní vrhl,“ znovu začne přemýšlet Ryan a tak znova automaticky zavrčím.

,,Já jsem Ryan a tohle je Felix.“ odpoví jí a ukáže na Felixe.

,,Pojďte dovnitř. Aro bude potěšen vaší návštěvou.“ S těmito slovy nás Ryan odvede dovnitř. Celou dobu vrčím. Představuje si takové věci, že bych mu nejraději utrhl hlavu. Určitě mi to dělá naschvál. Ví, že čtu myšlenky. Chce mě naštvat. Felix jako vždy se plně věnuje práci. V jeho myšlenkách se objevuje jenom Aro, který mu dává rozkazy, nebo Ryan, se kterým pravidelně bojuje.

 

,,Co se děje?“ Pošeptám mi Liz po chvíli chůze do ucha.

,,Nelíbí se mi jeho myšlenky.“ Odpovím jí po chvíli šeptem.

,,A na co myslí?“ Zeptá se, nejspíš je zvědavá. Ryan se pootočí a znova na ní mrkne. Ještě více zavrčím, ale nakonec jí odpovím.

,,Představuje si tě nahou. Jak tě osahává, líbá na ňadra... “vyprávím.

,,Dobrý, to mi stačí.“ Skočí mi do řeči. Takže si můžu být jistý, že mě pořád miluje.

,,Tak a jsme tady,“ zvolá Ryan. Liz do mě vrazí. Asi to nečekala. Pohladím ji po tváři a tentokrát opravdu tichounce zavrčí Ryan. Jsem rád, že jsem to trochu naštval. Kvůli Liz to ale nedám znát. Felix otevře dveře a nám se naskytne pohled na velkou síň. Na druhém konci stojí tři trůny. Každý trůn má svého majitele. Chytnu Liz za ruku a vedu jí dovnitř. Když jsme už u trůnů, zastavím.

 

,,Edwarde, jsem tak rád, že tě vidím.“ Pozdraví mě Aro, sedící na prostředním trůnu a vstane. Pomalým krokem jde k nám. ,,A kdopak je tato krásná dívka?“ zeptá se mile pohlíží si Liz. Jeho myšlenky taky nejsou zrovna pěkné, ale jakmile si mě všimne, hned začne myslet na něco jiného.

,,To je moje přítelkyně. Elizabeth Swanová.“ Odpovím.

,,Rád tě poznávám Elizabeth,“ pozdraví ji a natáhne ruku. Liz se chvilku se rozmýšlí a než jí stihnu varovat, podá Arovi tu svou. Arovi se v hlavě hned zobrazí všechny Liziny myšlenky. Vytřeštím oči. On jí může číst myšlenky a já ne? Rychle je všechny prohlížím a většinou jsem v nich já. Tak moc mě miluje. Musím se držet, abych k ní nepřišel a nezačal jí líbat. Pak Aro její ruku pustí a zadívá se na mě.

 

,,Dostal jsem tě. Sám to nechápu, že jí myšlenky číst nemůžeš a já ano, ale nevím, jestli jsi vidět tu první myšlenku.“ Zeptá se mě Aro myšlenkou a když kývnu, že ne, s velkou radostí mi ji znova ukáže. Je na ní Liz a sedí na nějaké posteli. Rozhodně to není nikde u ní, ani u nás. Pak k ní přistoupí Ryan a začne jí líbat. Liz se mu brání. Po chvíli to ale vzdá a své ruce zamotá do jeho vlasů a... dál to nepokračovalo. Liz se na mě vyděšeně podívá, protože silně zavrčím a otočím se k Ryanovi. Neví, o co jde. Liz ke mně přijde a pohladí mě po tváři. Znova si tu myšlenku přehraji a dojde mi, že Liz je v tom nevině. Počkat! Tohle je z budoucnosti. Ale Liz nemá takovou schopnost. Jak se tam teda dostala? Nebudu to teď řešit. Chci být s Liz osamotě. Usměji se na ní a na Ryana znovu zavrčím.

 

,,Určitě chcete být spolu sami a tak vám Ryan ukáže váš pokoj. Felix vám dojde pro zavazadla. Teď už jděte, přijde Heidy se snídaní.“ Rozloučí se s námi Aro a mi tedy rychle odejdeme. Ryan má pořád v hlavě nahou Liz, ale ignoruji to. Už se těším, až budu s Liz na pokoji osamotě.

 

„Kdo byly ti dva druzí na těch trůnech?“ Zeptá se mě v půli cesty Liz.

„Ten nalevo byl Marcus a ten napravo Caius,“ odpovím Liz.

„Aha. A proč jsi v tom sále tak vyjel na Ryana? Přehnal to snad s tou představivostí?“ Zeptá se mě Liz. Nechci jí přidělávat starosti. Zalžu jí.

,,Jo. Musel jsem ho trochu zbrzdit,“ usměji se na Liz a ta mi úsměv oplatí.

 

Za pár minut jsme před pokojem. Ryan se znova otočí na Liz a potom konečně odejde. Já se tedy hned na ni vrhnu. Konečně mě nepoutá ta pitomá sázka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový život - 7. kapitola Itálie:

 1
1. Sal333
23.05.2012 [17:57]

Ahoj,prečítala som si každú kapitolku tejto poviedky a veľmi ma mrzí, že je pozastavená.... Emoticonje to úžasná poviedka a bola by som VEĽMI rada, ak by sa znova rozbehla.... mne tie rôzne pohľady nevadia.... práve naopak...už som si na ne zvykla a podľa mňa je to tak správne pretože napríklad v nejakej poviedke máš hocijakú scénu a stále tam je len jeden pohľad... a viaceri (hlavne ja) majú radi, ak vedia čo si aj tí ostatní (vedľajšie postavy alebo iné hlavné) o tom myslia a ako to prežívajú... ako v tomto prípade Liz a Edward... Takže ťa veľmi prosím aby si pokračovala.... inak úžasne píšeš a tá poviedka je tiež úžasná.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nezavrhni takéto úžasné dielo.... pretože ja so ho veľmi rada prečítam... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!