Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový život - 6. kapitola Narozeniny

karikatúra Edíka


Nový život - 6. kapitola NarozeninyTak a je tu další kapitola. Bohužel kvůli špatným známkám mám zakázaný počítač a teď jsem na něm tajně, tak budu kapitoly přidávat asi jednou za týden. Dneska ale bude dvojitá dávka. Natasha

6. kapitola

NAROZENINY

 

POHLED LIZ

 

,,Nepodváděj!“ Zavolám na Edwarda a vykouknu z koupelny.Dneska má Edward narozeniny. Přesto ho Alice vykopla z domu, aby mohla vše připravit. Edward se tedy rozhodl, že tam přijede se mnou.

,,Neboj, vůbec se nedívám,“ ujišťuje mě Edward. Rychle dokončím poslední úpravy a vylezu z koupelny.

,,Á… Můžeš otevřít oči.“ Edward je tedy otevře a zůstane oněměle stát.

,,Liz, jsi úchvatná. Ne, to bych tě urazil. Ta krása nejde ani slovy popsat,“ dostane ze sebe po deseti minutách Edward.

,, Děkuji,“ odpovím a políbím ho na rty. V tu chvíli mě ale sevře ve svém obětí a odmítá mě pustit. Stále mě líbá.

,,Edwarde, tvoje narozeniny, vzpomínáš?“ Upozorním ho během polibku.

,,Dobře, ale potom jsi zase jenom moje,“ upozorní mě a nabídne mi rámě. S radostí ho přijmu.

 

U Cullenů jsme hned. Edward mi pomůže z auta, to je ale už slyšet z domu Emmetův výbuch smíchu.

 

,,Neříkej, že se takhle k Rosalii nechováš,“ zavolám na něj a v tu chvíli je ticho. Edward mě chytne za ruku a jdeme slavit.

 

POHLED EDWARDA

 

Stál jsem zády ke koupelně a čekal, až se Liz upraví.

 

,,Nepodváděj!“ Zavolá Liz a nakoukne z koupelny. Dneska mám narozeniny a tak mě Alice zakázala se do 20:00 vracet domu. Rozhodl jsem se tedy, že pojedu s Liz.

,,Neboj, vůbec se nedívám,“ ujistím ji a posadím se na postel. Ne že bych si potřeboval odpočinout, ale je to přirozenější. Liz už vylezla z koupelny.

,,Á… Můžeš otevřít oči.“ Zavolá a já poslechnu. Oněmím úžasem. Jestli byla včera v noci nádherná, tak dneska je úchvatná.

,,Liz, jsi úchvatná. Ne, to bych tě urazil. Ta krása nejde ani slovy popsat,“ dostanu ze sebe po  deseti minutách mlčení.

,, Děkuji,“ odpoví a políbí mě na rty. V tu chvíli mnou projede vlna touhy a tak sevřu Liz pevně kolem pasu. Stále jí líbám.

,,Edwarde, tvoje narozeniny, vzpomínáš?“ Upozorní mě během polibku.

,,Dobře, ale potom jsi zase jenom moje,“ upozorním ji a nabídnu mi rámě. S radostí ho přijme.

 

U nás jsme hned. Pomůžu, jako správný gentleman Liz z auta a jakmile zavřu dveře, je slyšet z domu výbuch smíchu.

 

,,Teda brácho, jestli se jí budeš ještě chvíli takhle dvořit, tak pochybuji, že budeš mít na sobě ještě nějaké oblečení,“pomyslí si Emmet, ale Liz ho okřikne.

 

,,Neříkej, že se takhle k Rosalii nechováš,“ zavolá na něj a v tu chvíli je ticho. Chytnu Liz za ruku a jde se slavit.

 

,,Jsem rád, že je Edward s Liz, moc jim to sluší.“ Pomyslí si Carlisle.

,,Jsem ráda, že si Edward našel Liz, byl moc dlouho sám. I když včera byly nejhlasitější, jsem přesto ráda, že jsou spolu.“ Pomyslí si Esme. Takže měl Emmet ráno pravdu.

,,Edwarde, stejně na ten tvůj dárek nemyslím, takže to ani nezkoušej!“ Pomyslí si Alice a škodolibě se na mě usměje.

,,Z Edwarda jdou pocity štěstí. Ty jsem u něj snad nikdy necítil. Ne tak silně.“ Pomyslí si Jasper.

,,Asi jsem se na Liz zlobila zbytečně. Po tom, co mi to Carlisle více vysvětlil jí chápu. Já taky neměla na výběr.“Pomyslí si Rose, takže už se uklidnila.

,,Vsadím se, že jakmile oslava skončí, budou pokračovat v tom, co rozdělali minulou noc.“Pomyslí si Emmet a dusí v sobě smích. Tak to si piš.

 

,,Emmete, o co se chceš vsadit?“ Zeptám se nahlas.

,,Když na to hupsnete, tak budeš muset jíst celý měsíc lidské jídlo. A to nejen ve škole. A když na to nehupsnete, tak to schytám já.“ Odpoví mi Emmet. Dost si fandí.

,,Platí.“ Kývnu a podáme si ruce.

,,Máš to projetý Edwarde. Emmet vyhraje,“ pomyslí si Alice a ukáže mi vizi. Trochu zavrčím a tak mě Liz popotáhne doprostřed místnosti.

,,Je čas slavit,“ oznámí mi a políbí mě. Ta mi to snad dělá naschvál. Chce, aby Emmet vyhrál. Ale pro Liz cokoliv. Obmotám kolem ní ruce a polibky jí oplácím. Někdo si odkašlal.

,,Edwarde brzdi, nebo to opravdu prohraješ,“pomyslí si Emmet a směje se na celé kolo.

,,Vy dva toho už nechte. Edward má narozeniny. Jde se slavit.“ Volá Alice a hned začne nosit dárky.

,,Tenhle je od Rose,“ a podá mi malou krabičku v sametovém pouzdře.

,,Nevěděla jsem, co jiného koupit, takže snad to někdy použijete,“ odpoví a mrkne. Rychle tu krabičku otevřu a tam je... spousta kondomů.

,,Díky Rose,“ odpovím. Kdybych mohl, červenal bych se. Liz se vedle mě jen usměje a podá mi další dárek.

,,Tenhle je ode mně,“ a usměje se. Je to krabička, zabalená v balicím papíře. A pečlivě zalepená. Pomalu to rozbalím a otevřu krabičku. Z ní na mě vykoukne... zlatý náramek s přívěškem srdce.

,,Děkuji,“ s těmito slovy Liz políbím.

,,Máš tam i věnování,“ odpoví mi. Rychle náramek obrátím a tam je drobným písmem latinsky napsáno – “Pro mého Edwarda. Nikdy tě nepřestanu milovat. Elizabeth.“ Znovu Liz políbím a nechám jí, aby mi ho připnula na ruku. Potom jí taky musím něco takového koupit.

,,Tenhle je od Carlislea a Esme,“ podá mi další dárek Alice.

,,Je to jen maličkost.“ Odpoví Carlisle.

,,V podstatě je to pro vás oba,“ dodá Esme. Jsou to letenky do Itálie.

,,Aro bude nadšený,“ výskne hned Alice.

,,Ale kdo tvrdil, že se tam stavíme?“ Zeptám se.

,,On si tě stejně najde. A bude chtít seznámit s tvou přítelkyní,“ odpoví mi Alice a usměje se. Liz poděkuje za letenky a podá mi další dárek.

,,Ten je od Alice a Jaspera.“ Poví mi Liz a já ho rozbalím. Uvnitř jsou pouta. Alice na mě významně mrkne a Jasper se usměje. Pak se mi do ruky dostane poslední dárek. Je od Emmeta. Když ho rozbalím, vykoukne na mě knížka. To by nebylo tak hrozné, ale už ten název – Jak na sex - mě dostal. Liz vedle mě to nevydrží a začne se smát.

,,Promiň brácho, ale potřebuješ zaučit a já nechtěl být ten, který by ti měl všechno vysvětlovat. Tak jsem to usnadnil nám oběma a koupil jsem knihu,“ hraje si na vážného Emmet, ale hned po tomhle monologu se všichni začnou smát.

 

,,Dobře. To by stačilo. Teď se bude tančit,“ zvolala Alice a zapnula hudbu. Byly tam jen ploužáky.

 

,,Smím prosit?“ Zeptám se Liz.

,,Ty vždycky,“ odpoví mi. Teď už tancují všechny páry.

,,Jo, abych nezapomněla, do Itálie odjíždíte zítra, takže pokud nemáte nic proti, už jsem vám zabalila,“ usměje se Alice a musím se přemoct, abych po ní neskočil a neutrhl jí hlavu. Alice se jen tiše zasměje a pomalu odvádí Jaspera do pokoje. Carlisle a Esme se už taky vzdalují. Emmet a Rose se líbají už teď a tak je překvapí, když zjistí, že už tu jsou jen oni a mi. S omluvným pohledem odvede Rose do pokoje. Takže jsme zůstali jen mi. Liz se trochu zavrtí a najednou se nacházíme na pohovce. Vytáhne si šaty téměř do pasu a sedne si na mě obkročmo.

 

,,Emmet řekl, že spolu nemáme mít sex, ale o líbání nic neříkal,“ a s těmito slovy mě začne líbat na rtech. To už nevydržím a rty pomalu sjíždím po jejím krku až k výstřihu šatů. Liz mi do ucha slastně vzdychá. Jednou rukou jí sáhnu za záda a rozepnu zip. Potom se vrátím k polibkům a postupně jí stahuji šaty. Na každé odhalené místo jí políbím. Liz mě najednou chytne za tváře a hladově spojí zase naše rty. Dělá mi práci, abych z ní ty šaty nestrhal. Liz se taky přemáhá. Nakonec ze mě sleze a zase si zapne šaty. Já ještě sedím a pozoruji ji.

 

,,Musíme vyrazit, už se rozednívá.“ Upozorní mě a v tu chvíli je u nás Alice s pěti zavazadly.

,,Takže, tohle a tohle zavazadlo je tvoje Liz. Tohle a tohle je zase tvoje brácho a v tomhle jsou dary od Carlislea pro Ara.“ Rozdělí nám věci Alice.

,,Dobře. Jak dlouho se v Itálii zdržíme?“ Zeptám se utrápeně.

,,No, něco kolem jednoho týdne. Už jsem vás včera omluvila jak ve škole, tak i u Belly. Nebyla z toho zrovna dvakrát nadšená, ale když jsem jí předběžně dala ty dárky, co jste pro ní měli, byla nadšená. Takže vám odpouští.“ Odpoví mi Alice a dá nám oblečení.

,,Do toho se oblečte. Já mezitím nandám věci do auta,“ rychle ho po nás hodí a zmizí i se zavazadly. Na nic nečekáme a rychle se převlečeme. I teď mám chuť se na Liz vrhnout, ale ještě pořád je tma, takže to bude muset počkat do Itálie.

,,Jo a sbalila jsem vám tam ty dárky. Budou se vám hodit, jak se na vás dívám.“ Řekne rychle Alice a skočí nám kolem krku.

 

,,Bude se mi po vás stýskat.“ Loučí se Alice. Mezitím přijdou dolu i ostatní.

,,Nám po tobě taky.“Odpovím a Liz si přitáhnu víc k sobě.

,,Hlavně ať nezboříte letadlo,“směje se Emmet a obejme nás.

,,Oni nejsou jako ty,“ okřikne ho Rose a taky nás obejme.

,,Nezapomeňte pozdravovat Ara.“ Ještě nás spraví Carlisle.

,,Mějte se a dávejte na sebe pozor,“ rozloučí se Esme a obejme nás.       



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový život - 6. kapitola Narozeniny:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!