Tak a je tu 5. kapitola s názvem Přehlídka. Alice má něco zalubem. Co to bude? Liz bude muset přehodnotit svůj dosavadní život. Jak na to zareaguje Edward? Přeji příjemné počtení. Natasha
14.01.2010 (08:00) • NatashaBedlife • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1240×
5. kapitola
PŘEHLÍDKA
POHLED LIZ
Jakmile zazvoní zvonek na konci poslední hodiny, běžím rychle ven. Alice tam na mě už čeká. Dneska jedeme na ty nákupy. Bella své narozeniny odložila o dva dny, kvůli špatnému počasí a navíc jsem jí ještě nekoupila dárek. Docela mě zajímá, jestli tam dorazí i Edward. Ale dost o tom pochybuji.
,,Věnuj se na chvíli mě, prosím.“ Alice mě svým zvonivým hláskem zase vrátí do reality. Zrovna jsem v nějaké kabince. Alice mi tam přinesla další várku oblečení.
,,Jsem zpátky.“ Odpovím a usměji se.
,,Na koho jsi myslela? Že by na Edwarda?“ Směje se Alice a já mezitím na sebe oblékám to oblečení.
,,Taky, ale hlavně na Belly oslavu. Nevím, co jí mám koupit.“ To jsem ale říkat neměla. Alice byla už se svém světě. ,,Alice, ať tě právě napadlo cokoliv, je to jen na mě. Já jí budu ten dárek dávat a tak ho chci i vybrat.“
,,Neboj, jen zajdeme do klenotnictví. Tam jí můžeš něco vybrat.“Odpoví mi uraženě Alice.
,,Jasně.“ Kývnu a usměji se. V klenotnictví jsem nakonec Belle vybrala zlatý náhrdelník a k tomu náušnice. Alice chtěla Belle koupit náhrdelník diamantový, ale nakonec to koupila prý jen tak. Že se to bude ještě hodit. To by mě zajímalo na co. Když nandáváme na parkovišti věci do auta, Alice ztuhne. Má vizi. Akorát všechny krámky zavírají a tak tu není mnoho lidí. Když se znova vzpamatuje, koukne se na mě a usměje.
,,Takže se ty perly budou opravdu hodit.“ Zašeptá si pro sebe.
,,Já tě slyšela. Jak jsi to myslela? Komu se budou hodit?“ Ptám se naléhavě.
,,Neřeš. Brzy se to určitě dozvíš.“ Spiklenecky na mě mrkne a nasedne do auta. Já taky nasednu a ujíždíme směr Forks. Nejdřív se zastavujeme u mě, kde se vyndají moje věci a pak až jedeme ke Cullenům. Alice chce, abych u nich dneska zůstala na návštěvě. Když zastavím u garáží, je už Jasper u dveří spolujezdce a otvírá je. Alice mu skočí do náručí a Jasper jí vášnivě políbí. Úplně zapomenou, že jsem tu i já a tak si musím hodně hlasitě odkašlat, abych je zase vrátila na zem.
,,No jo.“ zamračí se Alice, ale jde mi pomoc s taškami. Jasper taky na nic nečeká a pomáhá.
,,Bože, jak já vám závidím.“ Pošeptám Alici, když je Jasper pryč. ,,Taky bych chtěla někoho, s kým bych se mohla líbat od rána do večera.“
,,Neboj, i ty se dočkáš. Jak je to pořekadlo – vyčkej času, jako husa klasu.“ Chlácholí mě Alice.
,,No jo, i když já si za to můžu sama. Kdybych nebyla tak paličatá, mohla jsem už být paní a ne stále slečna.“ Alice mě obejme.
,,Já ti pomůžu. Klidně ti půjčím Edwarda. Ten je jediný nezadaný.“ Z domu se ozve zavrčení a já s Alicí se zasmějeme. Vyndáme poslední tašky a jdeme nahoru. Edward sedí u piána a chystá se hrát. Carlisle a Esme sedí na pohovce a čekají. Alice skočí k bratrovi a dá mu velkou pusu.
,,Jen do toho bratříčku. Ukaž Liz jak moc nadaný jsi. Odměna bude sladká. Možná bude i módní přehlídka. Pokud ukecáme Rose. Ale ta bude až po desáté.“ Pošeptá mu do ucha. Edward se usměje a začne hrát. Já jsem bohužel byla moc daleko a tak jsem nic neslyšela, ale Esme a Carlisle to slyšeli. Oba dva se usmívali jako sluníčka. Z přemýšlení mě ale vytrhla nádherná hudba. Netušila jsem, jak výborně umí Edward hrát. Esme si položí hlavu na Carlisleovo rameno a zavře oči. Je nádhera takhle je pozorovat. Alice mě ale chytne za ruku a táhne mě nahoru. Bez klepání rozrazí dveře do Rose a Emmmetovo pokoje. Ti se zrovna milují.
,,Alice, vypadni!“ Zakřičí Rose. Emmet si nás nevšiml a tak pokračuje dál v činnosti.
,,Potřebujeme třetí do party na módní přehlídku.“ Odpoví Alice.
,,Vezměte Esme. Já si tu právě hraji s malým Emmentkem.“ Odpoví naštvaně Rose.
,,Zapomeň na hry, jinak bude Emmet bez Emmetka.“ Zvážní Alice.
,,Ty jsi tak otravná sestra. Ještěže tě mám ráda.“ Zavrčí Rose a sleze z Emmeta. Ten si konečně všimnul, co se děje, ale to by nebyl on, kdyby si nerýpnul.
,,Taky vy jste holky přišli na čtyřku? Já bych si jí teda dal rád, ale nevím, jestli se bude Rose chtít podělit.“ Usměje se Emmet. Rose na něj ale zavrčí a tak raději zaleze pod peřinu.
,,Budeme dělat módní přehlídku. Budeš se dívat? Bude tam Edward, Jasper a možná i Carlisle s Esme.“ Vábí Emmeta Alice.
,,Carlisle má určitě jiné plány s Esme.“ Opravím Alici. Alice na chvíli ztuhne, ale pak se vzpamatuje.
,,Pravda. Takže jen Edward a Jasper. Souhlasíš tedy?“ Opraví se Alice.
,,A necháš mi potom Rose na zbytek dne i noci a nebudeš nás rušit?“ Zeptá se prosebně Emmet.
,,Nechám. Máš mé slovo.“ Kývne Alice a než stihne Emmet poděkovat odtáhne mě a Rose do jejího pokoje. Tam na nás navleče vyzývavé oblečení a sama to jde dolu připravit. Chvíli tam s Rose jen tak stojíme, ale pak prolomím ticho.
,,Rose, vím, že mě nemáš ráda, ale chtěla bych, aby jsi to zvážila. Tvojí krásu ti neberu, ani Emmeta a nikomu z vás nechci ublížit... Můžeme být sestry?“ Zeptám se váhavě.
,,Budu nad tím přemýšlet, ale kamarádky jsme určitě.“ Odpoví Rose a obejme mě. V tom tam vtrhne Alice a rychle nás táhne ven.
,,Ty to nebudeš předvádět s námi?“ Zeptám se hloupě.
,,Budu. Už jsem převlečená.“ Odpoví mi Alice a zasměje se. Já se na ní podívám a pak se i s Rose taky začneme smát.
,,Tak holky, kde jste? Nebo máme začít bez vás?“ Ozve se zdola Emmet. Po něm následuje vlna smíchu. Rychle seběhneme schody, z půlky výšky vedoucí na dlouhé molo. Dole na konci jsou tři židle a stůl. Na židlích sedí samozřejmě Emmet, Jasper a Edward. První na molo vběhne Alice, za ní hned Rose a nakonec já. Holky tam začnou svůdně tančit a já se tedy taky přidám. Kluci hned vytáhnou peníze a začnou nám je dávat za oblečení. Edward vyleze na molo a dojde ke mně. Na nic nečeká a začne mě líbat. Já si ho k sobě přitisknu blíže a zamotám mu ruce do jeho krásných bronzových vlasů. Edward mě zvedne a nese mě do svého pokoje. Emmet a Jasper také na nic nečekali a už si své manželky odnášejí do pokojů.
V Edwardově pokoji mě položí na pohovku a začne ze mě stahovat oblečení. Měla jsem na sobě sexy světle modré šaty, napůl průsvitné. Já na nic taky nečekám a dám se do sundávání oblečení. Bohužel Edwardovo oblečení v celku nezůstalo.
POHLED EDWARDA
Když zazvonilo, běžela Liz rychle na parkoviště. Dnes jede s Alicí na nákupy.
,,Musím Liz vybrat nějaké hezké oblečení. Hlavně v modré barvě, ta je Edwardovo oblíbená.“ Přemýšlí Alice, ale jakmile si všimne mého pohledu, hned začne myslet na Jaspera.,,Ta postel je pevná, když vydržela takové zatěžkávací zkoušky. Jasper dal do toho úplně všechno. Vůbec se nešetřil. Bylo to na něm vidět... “ Dál jsem už neposlouchal. To byla věc, která je soukromá a nezajímá mě. Je mi Liz trochu líto, ale aspoň zjistí, jaká Alice je. Počkal jsem na zbytek rodiny a jeli jsme domů. Tam na nás už čekala Esme a Carlisle. Vydali jsme se tedy na lov. Jasper už měl problémy s abstinencí a proto jsme vyrazili dřív. Emmet si zase hrál s medvídky a tak jsem si šel chytit pumu. Rose, Esme a Carlisle vyhubili celé jedno stálo srnek. Potom jsme se vrátili domů. Rose a Emmet se hned zavřeli ve svém pokoji a já šel k piánu. V tom okamžiku seděli Carlisle a Esme na pohovce jako malé děti, které se těší, až jim maminka pustí jejich oblíbenou pohádku. Jasper se najednou sebral a běžel dolů. Holky už byly doma. Slyšel jsem, jak si dole někdo odkašlal. Potom se Alice a Liz bavili o tom, jak je Liz líto, že nikoho nemá. Alice jí hned samozřejmě dohodila mě. Na to jsem musel zavrčet. Holky se zasmáli a hned potom se vřítili dovnitř. Jasper šel rovnou do pokoje, kam nesl tašky. Alice ke mně hned přitančila.
,,Jen do toho bratříčku. Ukaž Liz jak moc nadaný jsi. Odměna bude sladká. Možná bude i módní přehlídka. Pokud ukecáme Rose. Ale ta bude až po desáté.“ Usměje se Alice a já se usměji. Liz nás neslyšela, ale Esme a Carlisle jo, protože se usmívali jako sluníčka.
,,Necháme vás tady o samotě. Hlavně nezbořte barák.“ Upozorní mě Carlisle a dá mi pusu na čelo.
,,Hlavně ať Liz nevylekáte.“ Upozorní mě Esme a taky mě políbí na čelo. Pak jdou společně do pokoje. Za chvíli je tu zase Alice a Jasper už připravuje věci na molo. Emmet nosí židle a stůl a já jdu připravit osvětlení a hudbu. Jakmile je vše hotové, běží Alice zase nahoru. Mi si sedneme na židle a Emmet hned zavolá.
,,Tak holky, kde jste? Nebo máme začít bez vás?“ Já i Jasper propukneme ve smích, ale jakmile dolu přiběhne Alice, je hned ticho a já pouštím hudbu. Po ní hned dorazí Rose a nakonec Liz. V těch modrých průsvitných šatech vypadá nádherně. Emmet hned vytáhne pět set dolarů a strčí je Rose za výstřih. Jasper taky na nic nečeká. Já vyskočím na molo a jdu k Liz.
,,No že ti to trvalo. Hlavně buďte potichu, ať nerušíte Carlislea. Má vedle tebe pokoj jenom proto, že nikoho nemáš a tak má jistotu, že ho při sexu nebudeš rušit.“Pomyslí si Alice, ale to už Liz obejmu kolem pasu a líbám. Vezmu jí do náruče a upíří rychlostí odnesu do svého pokoje. Ani ostatní na nic nečekají.
V pokoji položím Liz na pohovku a začnu z ní opatrně sundávat šaty. Liz mi roztrhne košili a kalhoty taky dopadnou na zem ve více kusech.
POHLED LIZ
Ráno jsme konečně přestali. Netušila jsem, že Edward je takový divoch. Chvíli jsme leželi na zemi a líbali se. Potom ale dveře rozrazil Emmet a tím naši chvilku zničil.
,,Vstávat děti, musíme do školy. Mimochodem, jestli jste neprobudili celé město, tak všichni museli mít v uších špunty. Liz křičela, jako kdyby jí brali na nože“ směje se ve dveřích Emmet. On si prostě musí rýpnout. Edward ale jen zavrčel a dál se věnoval mým rtům. Potom do pokoje vtrhla Alice.
,,Jestli za pět minut nebudete dole, tak vás odsud s Jasperem a Emmetem do školy odtáhneme nahé“ zavrčela Alice a Edward mi uvolnil sevření. Vstala jsem a Alice po mě hodila oblečení, které jsem včera nechala u ní v koupelně. Edward mě celou dobu, co jsem se převlíkala, sledoval.
,,Děje se něco?“ Zeptám se a natáhnu na sebe žluté tílko bez ramínků, modrou sukni a vysoké boty na podpatku.
,,Nic, jen se na tebe musím pořád dívat. Jsi tak nádherná“ pozoruje mě Edward. Rychle vstane a přijde ke mně. Ještě pořád je nahý. Uzamkne mě ve svém objetí a zase líbá.
,,Edwarde, musíme jít. Alice se bude zlobit.“ Pošeptám mezi polibky.
,,Fajn.“ Odpoví Edward a letmo mě políbí na rty. Rychle se obleče a jdeme dolu.
,,Alice už pro vás chtěla jít.“ Směje se Emmet. Edward nečekaně zavrčí. Asi v reakci na nějaké myšlenky. Emmet hned zavře pusu a jde se do auta. Edward hodí Alici klíče od jeho auta a bere si od mého. Chvíli se tam o ně přetahujeme, ale pak ustoupím a jdu si sednout na místo spolujezdce. Edward skočí do auta a už se vyráží. Alice jede před námi. Cestou do školy mě Edward drží za ruku. Je to nádherný pocit.
,,Miluji tě“ pošeptám mu do ucha.
,,Já tebe víc“ odpoví mi šeptem. Usmějeme se a dál se věnujeme cestě, jelikož na nás Alice vždy mrkne do zpětného zrcátka.
POHLED EDWARDA
Ráno jsme raději už přestali. Leželi jsme na zemi a líbali se, ale potom tam vtrhl Emmet.
,,Vstávat děti, musíme do školy. Mimochodem, jestli jste neprobudili celé město, tak všichni museli mít v uších špunty. Liz křičela, jako kdyby jí brali na nože“ směje se ve dveřích Emmet. On si prostě musí rýpnout. Zavrčím na něj a dál se věnuji Liziným rtům. Potom do pokoje vletí Alice.
,,Jestli za pět minut nebudete dole, tak vás odsud s Jasperem a Emmetem do školy odtáhneme nahé“ zavrčela Alice a já konečně pustil Liz. Alice po ní, jakmile vstala, hodila oblečení a odešla. Celou dobu, co se Liz převlíkala jsem jí pozoroval.
,,Děje se něco?“ Zeptá se.
,,Nic, jen se na tebe musím pořád dívat. Jsi tak nádherná“ odpovím. Liz neni nádherná, tím jsem ji teď urazil. Její krása se nedá vyjádřit slovy. Zvednu se ze země a jdu k ní. Obejmu ji a začnu líbat.
,,Edwarde, musíme jít. Alice se bude zlobit.“ Pošeptá mezi polibky.
,,Fajn.“ Odpovím a letmo jí políbím na rty. Rychle se obleču a jdeme dolu.
,,Alice už pro vás chtěla jít.“ Směje se Emmet.
,,Nahá Liz vypadá opravdu skvěle. Asi až budeš někdy na lovu se za ní stavím.“ Tenhle vtip se Emmetovi nepovedl a tak zavrčím. Emmet hned zavře pusu a jde se do auta. Venku hodím Alici klíče od svého auta a bere si klíče od Liz. Chvíli se tam o ně přetahujeme, ale pak ustoupí a jde si sednout na místo spolujezdce. Já rychle skočím do auta a už se vyráží. Alice jede před námi. Cestou do školy musím Liz pořád držet za ruku. Je to nádherný pocit.
,,Miluji tě“ pošeptám mi najednou do ucha.
,,Já tebe víc“ odpovím jí taky šeptem. Usmějeme se a dál se věnujeme cestě, jelikož na nás Alice vždy mrkne do zpětného zrcátka.
Autor: NatashaBedlife (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nový život - 5. kapitola Přehlídka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!