Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nikdy na to nezapomenu - 3. kapitola

Wall by Ranya 4


Nikdy na to nezapomenu - 3. kapitola V této kapitolce se dozvíte Belliny pocity a bude zde i přeměna s Edwardova pohledu. Doufám, že se vám kapitolka bude líbit.

Ležel na posteli. Jeho obličej byl zkřivený bolestí a unikaly mu bolestné vzlyky a výkřiky. Nevěděla jsem, co dělat. Cítila jsem ten zmatek v sobě. Stála jsem ve dveřích a bezmocně se dívala na chlapce, který se tu svíjí v bolestech.


„Tak a dost! Už toho mám po krk! Okamžitě toho nech!“ křičel na mě Jasper, který se mezitím vrátil a teď tu stál přede mnou a kdyby mohl, je rudý vzteky.


„Nechápu.“ Odvětila jsem mu prostě.


„Ten zmatek uvnitř tebe! To se nedá vydržet, pochop!“ byl jak hysterka. Kývla jsem a on odešel, ovšem nezapomněl prásknout dveřmi do jejich pokoje.

Znova jsem se podívala na tu krásnou tvář. Zrovna začal zplna hrdla křičet a mě to nejenže drásalo uši, ale i srdce. Nechápala jsem to, něco mě k němu neuvěřitelně táhlo a já nevěděla co.

 

 

 

 

Pomalu jsem přešla k jeho posteli a sklonila se nad ním, abych mu lépe viděla do tváře. Byl tak krásný. Neposlušné bronzové vlasy měl rozcuchané kolem obličeje, plné rty přímo vybízely k políbení. Jeho postava byla i bez upířího jedu dokonalá.
Na malou sekundu pootevřel oči a já zahlédla tu smaragdově zelenou barvu.
Propnul se v celém těle a vykřikl.


„Šššš. Edwarde, neboj, bude to dobré!“ tišila jsem ho. Lehce jsem ho políbila na čelo a pak si sedla na židli vedle postele. Vzala jsem jeho dlaň do své a začala si hrát s jeho prsty. Neskutečně moc se mi to líbilo. Nevím, co mě to napadlo, ale začala jsem na něj mluvit. Mluvila jsem o své rodině, o upírském životě a pořád dokola se mu omlouvala. Po každé omluvě mi asi stisknul ruku, ale to je nepravděpodobné. Trpěl a já jsem trpěla s ním.
Edward:
Cítil jsem, jak mě ledové ruce pokládají na něco měkkého. Moc jsem nevnímal co se děje, protože mé tělo sužovala neskutečná bolest a žár. Mé tělo bylo páleno kousek po kousku a já si říkal, co jsem provedl tak hrozného, že jsem v pekle. Proč? Proč peklo?


Když na mě promluvil ten hlas anděla, myslel jsem si, že jsem v nebi, ale proč si se mnou osud tak krutě zahrál?


Nevím, jak dlouho jsem tam ležel, ale uslyšel jsem něčí hádku. Nevím, o čem byla, smysl mi unikal, ale vím, že se ten někdo hádal s mým andělem.
Slyšel jsem lehké kroky, které se blížily k posteli a následovně mě po tváři ovál ledový dech. Byl neuvěřitelně sladký a mě na chvíli poskytnul úlevu. Pootevřel jsem či a zahlídl nádhernou tvář dívky. Byl to krátký pohled, přesto jsem si zapamatoval ty nádherně medové oči. Ucítil jsem něco na svém čele, nevím, co to bylo, ale dal bych cokoliv za to, aby to byly její rty. Cítil jsem, jak něco ledového bere mou dlaň do své a hraje si s mými prsty. Bylo to… neuvěřitelné. Probouzelo to ve mně city, jaké jsem doposud necítil. Ten ledový dotyk mi poskytoval neskonalou úlevu od žáru a já za ni byl vděčný.


Pak jsem uslyšel ten neuvěřitelně krásný hlas. Ten nejkrásnější hlas, jaký jsem v životě slyšel.


Vyprávěla mi o své rodině, o ní a pak o nějakém novém životě, který mě prý čeká. Pak se nesčetněkrát omlouvala a já jí pokaždé stisknul ruku. Anděl se mi omlouval! Mě hříšníkovi.


Pak se začala bolest shromažďovat do jediného místa. Mé srdce! Bušilo o sto šest, jakoby se mělo každou chvíli roztrhnout! Nechtěl jsem křičet, ne před ní, ale nevydržel jsem to. Od bolesti mi nepomohl ani její ledový dotyk.


Buch… Buch… buch… buch… A nic. Mé srdce naposledy uhodilo a já jsem pocítil úlevu. Konečně jsem ovládal své tělo. Otevřel jsem oči a… Vše bylo jiné!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nikdy na to nezapomenu - 3. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!