Trochu netradiční povídka. Edward je člověk a Bella žije s Cullenovými jako upír. Edward se jde projít do lesa, ale napadne ho medvěd. Jeden z Cullenových se neovládne. Kousne Edwarda, ale než ho vysaje, přiběhne Alice s Bellou a zabrání zabití Edwarda, ale přeměna začala. Zůstane Edward u Cullenů? Jak se se vypořádají Cullenovi s novým členem? Jaký bude vztah mezi Edwardem a Bellou? Jako každá příští kapitolka je spolupráce s Nerissou.
03.05.2010 (19:15) • AlexJagerCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1538×
Mí rodiče zemřeli na dopravní nehodu. Po jejich pohřbu jsem se nastěhoval k mé tetě. Teda nedá se říct, že by byla nějak často doma. Jednou za týden mě přijde zkontrolovat, jestli žiju a konec. Sem tam mi dá nějaké peníze na jídlo a zaplatí poplatky za elektřinu, vodu apod.
Ve škole jsem se s nikým nebavil. Proč taky? Všechny holky za mnou chodily jen proto, abych s nima chodil. Poznal jsem to na nich. A kluci se se mnou chtěli bavit, protože mě chtěli do party. Nevím jak, ale vždycky jsem dokázal určit, co ten člověk chce. Moc jsem je, ale nechápal. Vždy jsem byl jen obyčejný kluk.
Šel jsem se projít do lesa, protože tak mám prostor pro přemýšlení a hlavně čerstvý vzduch mi pomáhá utřídit si myšlenky. Mohl jsem přemýšlet o všem, ale já opět vytáhl to bolestivé téma… Samotu. Byl jsem úplně sám. Neměl jsem nikoho. Závidím těm, kdo mají rodinu.
Posadil jsem se ke stromu, zavřel oči a pustil myšlenky volným proudem. Ach, kdybych tak měl někoho.
Byl jsem zabraný do vlastních myšlenek. Vytrhl mě z nich až řev zvířete jen pár metrů ode mě. S leknutím jsem otevřel oči. Přímo naproti mě řval medvěd. Úplně jsem zpanikařil. Ztuhnul jsem na místě a nemohl jsem se pohnout. Po chvíli jsem se trochu vzpamatoval a začal jsem opatrně a potichu couvat, ale narazil jsem na strom. Medvěd si mě musel všimnout, už jen díky tomu, že pode mnou křupaly větvičky a můj tep byl slyšet na míle daleko. Byl jsem v pasti. Medvěd byl připraven mě zabít a já mu nemohl utéct a nemohl jsem se bránit. Ale nechápal jsem to. Nejsou medvědi klidná zvířata, dokud je někdo nepodráždí?
Věděl jsem, že tohle jsou mé poslední chvilky života. Srdce hlasitě tlouklo. Bylo to strachy. Nikdy jsem si nepředstavoval své poslední chvíle života takto. Vždy jsem chtěl mít milující ženu a děti. Teď jsem jen čekal na osudnou ránu. Čekal jsem, kdy mě ten medvěd zabije.
Stoupnul si na zadní a řval ještě víc. Klepal jsem se strachy a pak po mě ohnal svou packou a odhodil mě. Narazil jsem do stromu a ucítil, jak mi pramínky krve stékají po kůži na břiše a hlavě. Začal jsem se svíjet na zemi v bolestech a čekal, kdy mě zabije. Doufal jsem, že mě dorazí, protože jsem nechtěl trpět.
Stalo se ale něco jiného. Myslel jsem, že ucítím, jak drápy projíždí mou kůží ale místo toho se mi něco ledového zakouslo do krku a začalo sát. Zařval jsem bolestí. Cítil jsem, jak mé tělo hoří. Byla to spalující bolest. Nemohl jsem nic dělat, protože mé tělo ochabovalo. Cítil jsem se jako by ze mě někdo vysával život a naději. Měl jsem bolestí semknutá víčka a můj křik se rozléhal lesem. Najednou se zuby odtrhly od mého krku, ale stále jsem cítil, jak mé tělo hoří. Snažil jsem se otevřít oči, ale nešlo to. Poslední co jsem ucítil, byly ledové ruce dotýkající se mého obličeje a břicha.
„Promiň,“ zašeptal sametový hlas poblíž a já se propadl do temnoty.
Autor: AlexJagerCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nikdy na to nezapomenu - 1. kapitola :
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!