Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nezkrotná a svá! 2. kapitola

rodinka


Nezkrotná a svá! 2. kapitolaJe tu pokračování. Bell se dozví svojí minulost, a tak pochopí i budouctnost. Cullenovi tu hrají už větší roli. Prosím nechte komentář.

Nezkrotná a svá! 2.

Sen? Ne, realita!

Posadili se. Každý ke své druhé půlce a jen jeden zůstal sám. Edward. Sedl si do křesla u zdi a nespouštěl ze mě oči. Byla sem nervózní, ale zároveň ráda, že mi věnuje pozornost. Tatínek začal svůj monolog.

„Jsem rád, že vás opět vidím,“

„My taky a konečně můžeme poznat ten tvůj poklad. Rád tě poznávám. Jmenuji se Carlisle a toto je moje rodina…“ nedopověděl to a já mu skočila do řeči.

„Já vím. Vy jste Cullenovi. Vaše žena Esmé a vaše “adoptované děti“, Rosalie s Emmettem, Alice s Jasperem a Edward,“ dořekla jsem, on na mě koukal jako bych spadla z višně, tak jsem dodala.

„Řekli mi o vás, ale vím jen jméno,“

„Aha, víš já pracuji v nemocnici a Esmé rekonstruuje,“ řekl mi a já si všimla kolik je.

„Omluvte mě,“ řekla jsem a šla nahoru.

Dotkla jsem se strýčka a najednou jsem měla vidění. Delegace. Muži v černých pláštích. Les. Vize skončila a já přišla k sobě. Zjistila jsem, že ležím na zemi a je u mě táta.

„Zlatíčko, co si viděla?“

„Muži v černých pláštích. Les. Nechápu to,“

„To není možné…“ řekl Carlisle. Tím upoutal mou pozornost.

„Jak to myslíte?“

„Jak vypadali?“

„Měli dlouhé, černé pláště. Jo a na krku znak ve tvaru V,“ to probralo i Johna.

„Musíme jí osud dostat,“

„Proč?“ zeptal se Jazz.

„Jo to je dobrá otázka. Proč?“ souhlasila jsem.

„Měla bys něco vědět. Když jsi byla malá a Charlie tě přinesl, byli jsme oba šťastní. Sice tvoje matka zemřela, ale nechala tu kus sebe. V tobě. Bylo zajímavé vidět bratra, jak tě koupe. Byl až moc sebekritický. Když si jen vydala nějaký zvuk, myslel si, že něco dělá špatně. Když tě osoušel a dostal se k nožičkám, smála si se. Bylo nádherné ho vidět s chutí k životu. Když jsme šli spolu vybírat hračky, vždycky když si viděla nějakou, dala si najevo svůj názor, a to dost hlasitě. Když jsme chodili spolu na procházky, tak se na nás všichni koukali, jako na blázny. Nám to ale bylo jedno. Jednou jsme se šli projít do lesa a natrefili na muže v pláštích. Řekli nám, že patří k Volturium a řekli nám, že buď tě jim dáme nebo zemřeme. To si tvůj tatínek nedal líbit a řekl jim pár nehezkých slov. V tu chvíli se po něm rozeběhli a ty si je odhodila. Vytvořila si kolem nás štít a zachránilas nás. Pak si je začala odhazovat na strany. Bylo komické vidět malé dítě v kočárku, jak si hraje. Ještě si se smála. Pak ale vystoupil ještě jeden muž, jejich vůdce. Dohodli jsme se s ním, že u nás zůstaneš, ale přijdou si tě za čas zkontrolovat,“ dopověděl John. Já, nevěděla jsem, co mám říct, nebo dělat. Zvedla sem se z tátovy náruče a otočila se k němu. Pevně jsem ho objala a on mi obětí opětoval. Takto jsme se objímali ještě chvilku, a pak jsem prolomila ticho.

„Proč jste mi to neřekli dřív?“

„Nevěděli jsme jak,“ řekl tatínek a dal mi pusu na čelo. Víte, je zajímavý, že si nemůžete vzpomenout na své dětství a to i přesto, že jste poloupír.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezkrotná a svá! 2. kapitola:

 1
1. 11dalia11
17.02.2012 [15:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!