Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevieš, kto som! - 5. kapitola

nakladacek


Nevieš, kto som! - 5. kapitolaBella sa v tejto kapitole stretne s Cullenovcami. Za komentáre dopredu ďakujem. :)

Stretnutie

Bella (16 rokov)

Už je to 3 roky, čo som odišla z Volterry. Môj upírí ocko ma navštevuje, ako najčastejšie môže. Veľmi sa mi to tu páči, ale niekedy mi chýba teplo a slniečko. Ale najlepšie je to, že som spoznala svojich rodičov a hlavne sestru, ktorá má teraz dvanásť rokov. Volá sa Kristen a je dosť klebetná, ale inak v pohode. Keď sme sa prvý krát stretli, tak mi dosť liezla na nervy. Vtedy som ešte nevedela, že je to moja malá sestrička. Stretla som aj svojich rodičov. Keď som ich videla, chcela som sa za nimi rozbehnúť, ale vedela som, že nemôžem. Alec pri mne stál a určite by nebolo podozrivé, že skočím do náručia cudzím ľudom. Môj ocko je šerif a moja mamka je doktorka. Prvý krát, keď sa mi pozreli do očí, tak som si myslela, že ma spoznali. Vyzerali, že sa chcú so mnou porozprávať, ale ja som im to nikdy nedovolila. S Jessicou sa rozprávam iba málokedy. Nechcem, aby niečo zistili.

Alec sa živí zvieraciu krvou. Niekedy sa pošmykne, ale to hlavne na začiatku. Snaží sa čo najviac vyhýbať ľuďom, lebo chce so mnou neskoršie nastúpiť do školy. Teraz je vo Volterre už asi dva týždne a mal by sa vrátiť o mesiac. Už sa neviem dočkať, kedy pôjdeme spolu do školy. Vôbec si ho neviem predstaviť sedieť v školskej lavici a nič nerobiť.

Sedela som v aute, keď som videla, ako na parkovisko prichádzajú nové autá. Vyzerali byť modernejšie, ale na moje lamborghini aj tak nemajú. Dnes majú nastúpiť do školy noví žiaci. Sú deti nejakého doktora. Viacej som sa o nich ani nezaujímala. Zaparkovali a vystúpili. Pozrela som sa na nich poriadne. Boli to upíri. No, to je naozaj skvelé. To sa môže stáť iba mne. V takom malom mestečku stretnúť piatich upírov? To je snáď nočná mora.

Vystúpila som z auta, a tým som upútala ich pozornosť, lebo sa na mňa všetci pozreli. V ich očiach som videla zlatú farbu, takže vegetariáni. Tak na tom sa ešte môžem zabaviť. Usmiala som sa na nich a už vymýšľala plány, ako sa trošku pobavím. Vybrala som sa na svoju prvú hodinu.

Edward

Dnes zase nastupujeme do novej školy. Už ma to prestáva baviť. Rozmýšľal som aj o tom, že na chvíľu odídem.

„Nech ťa to ani nenapadne!" kričala Alice.

Už mi lezie na nervy jej dar. Nemôžem sa pomaly ani nadýchnuť, aby o tom nevedela. Odrazu som počul v jej myšlienkach, že panikári. Zišiel som dole a chcel som zistiť, čo sa deje. Ani som sa nestihol opýtať a už mi ukazovala svoju víziu. Bolo to naozaj zvláštne. Videl som, ako vystupuje z auta čierny fľak. To sa jej ešte nestalo. Tak to som naozaj zvedavý, čo sa deje.

Parkoval som už pred školou a poobzeral sa dookola. Každý zazeral na naše autá, ale keď sme vystúpili, nezdali sa byť očarení, ako v iných školách, ale iba prekvapení. Ale aj tak ženská časť publika sa pripravovala na „lov". Povzdychol som si. Tak to jediné sa asi nikdy nezmení. Ich myšlienky mi liezli na nervy. Stále to isté. Tí sú ale krásni. Išiel by niekto z nich so mnou na rande? Ja ho získam! Už mi s toho bolo naozaj zle. Šťastie, že sa upír nemôže povracať.

Potom som ju zazrel. Vystupovala so svojho auta. Je to anjel. Jej kráse sa nemôže rovnať ani Rose. Snažil som sa prečítať jej myšlienky, ale nevedel som. To sa mi ešte nestalo. Alice ju videla vo svojich víziách ako čierny fľak a Jasper necítil jej emócie. Bolo to naozaj zvláštne. Kto to je? Ako to, že jej nemôžem čítať myšlienky? V hlave som si kládol otázky, ale ani na jednu som nevedel odpovedať. Bol to pre mňa záhada, ktorú vyriešim za každú cenu. Pozrela sa na nás a usmiala sa. Pri tomto úsmeve by sa mi zastavilo srdce, keby bilo. Ako som si už myslel je to anjel. V myšlienkach mojich bratov som si prečítal, že aj oni žasnú nad jej krásou. Keby jej nebilo srdce myslel by som si, že je upír. V myšlienkach Rose som si prečítal, že na môjho anjela žiarli. Odkedy je moja? Už mi zase preskakuje. Radšej som to nechal tak a vybral sa s rodinou do školy. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevieš, kto som! - 5. kapitola:

 1
3. pola
02.01.2013 [19:57]

skvela poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. val
02.01.2013 [19:54]

ten Edward si len trufa,ale Bella je s Alecom a to je fajn Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
26.08.2011 [10:46]

Edward si už robí vlastnícke práva. Emoticon Páni, ten je rýchly. Emoticon Super kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!