Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevieš, kto som! - 12. kapitola

Arya


Nevieš, kto som! - 12. kapitolaPo dlhej dobe Vám prinášam ďalšiu kapitolu tejto poviedky. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. V tejto časti sa dozviete, ako pokročil vzťah Aleca a Belly. Za komentáre ďakujem. :D

Nevieš, kto som! - 12. kapitola

Alec

„Edward, upokoj sa!" vrieskal naňho Jasper.

Ten šialený, dementný, zaostalý upír sa neustále driapal z Jasperovho zovretia. Chvíľami to vyzeralo, že sa mu to podarí, ale na pomoc mu prišiel aj Emmett. Nechcel som, aby tu Bella strávila čo i len ďalšiu sekundu! Svojou prirodzenou rýchlosťou som ju zobral do náručia a utekal s ňou niekde preč. V tomto okamihu mi to bolo jedno. Musel som jej povedať, ako veľmi ju milujem. Už to nevydržím v sebe držať ani deň. Chcem, aby to vedel celý svet.

Pozrel som sa jej do očí a vedel som, že ju budem vždy chrániť a milovať. Pre mňa je to najdôležitejšia osoba na celom svete. Mohol by som už zastaviť, ale nechcel som. Musel by som ju pustiť zo svojho náručia.

Cítil som, ak sa ku mne pritisla. Neviem, či je to možné, ale mám dojem, ako keby mi v žalúdku poletovali tisíce motýľov. Vedel som, že už musím zastaviť, lebo pred nami bol oceán. Tak som aj urobil a zastal, ale nemohol som ju pustiť zo svojho zovretia. Pomalým tempom som išiel k útesu a ešte pomalšie som ju tam posadil. Keby som dýchal, jej krása by mi vyrazila dych. Bola úchvatná, očarujúca a prekrásna. Pozeral som sa jej do očí a videl tie iskričky.

Usmial som sa na ňu a jej srdce začalo rýchlejšie byť. Položil som moju ruku na jej rozpálené líce. Zavrela oči a svoju ruku položila na tú moju.

„Milujem ťa," zašepkal som.

Nemohol som uveriť, že som to povedal, ale vedel som, že to musím vysloviť v túto chvíľu. Usmiala sa mi do dlane. Počul som, ako si oddýchla pri týchto dvoch slovách. Mohol som si namýšľať, že to bolo úľavou alebo niečím iným?

Postavila sa, otvorila oči a pozrela sa do tých mojich. Nikdy v živote som sa nebál ako teraz a o nervozite ani nehovorím. Boli to najstrašnejšie minúty mojej existencie. Vedel som, že tento okamih príde, ale nečakal som až takéto pocity. Mal som chuť zobrať tie dve slová späť. Je tu veľká pravdepodobnosť, že ona necíti to, čo ja. Čo budem robiť, keď ma odmietne? Budem vedieť s tým pocitom ďalej pokračovať vo svojom živote? Na také niečo som nedokázal ani myslieť. V hlave mi to šrotovalo, ako na bežiacom páse.

„Milujem ťa," zašepkala.

Cítil som, ako mi padol balvan zo srdca. Zobral som ju do náručia. Držal som ju v objatí a naše hlavy sa začali približovať. Pozrela sa na mňa tým svojím diabolským úsmevom so stisnutými perami. V očiach modrých ako najjasnejšia obloha mala pobavený a zároveň roztúžený výraz. Naklonil som sa a priložil pery na jej sladké ústa. Pri tomto dotyku zastonala, chytil som jej tvár do dlaní.

Prv to boli jemné bozky, ale potom som zacítil, ako sa naše jazyky spojili. Cítil som, ako keby elektrické výboje, ktoré pulzovali mojim telom. Po nikom inom som tak netúžil. Z celého srdca. Potreboval som ju.

Náš dych sa začal miešať, keď som si ju vzal do náručia. Nohy si obmotala okolo môjho tela. Zastonal som. Dotkla sa môjho citlivého miesta. Cítil som, ako sa jej podvihli kútiky úst pri mojom stone. Chcem na tele cítiť jej jemnú ženskú ruku, cítiť vôňu jej tela. Chcem sa dotýkať každučkého milimetra jej tela. Cítil som, ako sa moje telo naplo. Začali ma zaplavovať myšlienky, ktoré som nechcel poslúchnuť, ale musel som. Čo keď jej ublížim? Som predsa upír a ona len krehká ľudská bytosť. Musím ju chrániť. Nemôžem jej ublížiť a nedokážem ani pomyslieť na možnosť, že by som ju zabil.

Už len pri tej myšlienke sa mi v srdci urobila diera, ktorá mi spôsobovala bolesť. Jej pery sa dotkli môjho krku. Chcem si vychutnať každučký kúsok jej tela. Moja vôľa je príliš slabá. Chytil som jej zadoček do svojich rúk a trošku stlačil. Slastne vzdychla. Chcem ju skúmať nežne a pomaly. Ako si želám, aby táto chvíľa trvala večne.

„Chutíš nádherne,“ zašepkal som a roztrhol jej šaty po celej dĺžke.

Jemne som ju bozkával od krku smerom k prsiam. Ohla chrbát, keď som ju začal jemne maznať s jazykom po bradavkách. Už som to nevydržal a dotkol som sa jej intímneho miesta. Pozrela sa na mňa a s očí jej vyžarovala túžba po mojom tele, aby sme sa stali jedným, aby nebolo ja a ty, ale my.

Určite to mohla vidieť aj v tých mojich. Jej zrýchlený dych mi zaplavil celú myseľ. Počul som jej srdce a jej štíhle telo držal v náručí. V mysli si toľkokrát predstavil túto situáciu, ale nikdy si nemyslel, že môže byť až taká dokonalá.

„Chcem ťa, Alec,“ vydýchla mu na perách. „Nikdy som nikoho tak veľmi nechcela.“

Ľahol som si s ňou na zem a pretočil si ju pod seba. Stonala, keď som si na ňu ľahol tvrdým telom. Ovinula nohy okolo mojich bokov. Túžim po nej. Už to nevydržím.

Prešla mi rukou cez vlasy. Najsilnejšie, ako vedela, ma privrela vo svojom náručí. Jej bozky som cítil na líci a približovali sa smerom k mojim ústam. Spojili sa. Po pol minúte som jej dal možnosť sa nadýchnuť. Svojou prirodzenou rýchlosťou som jej roztrhol podprsenku a odhodil ju za mňa.

Začal som ju bozkávať od úst, k hrdlu až dole k prsiam, kde som si ju vychutnával dlhšie. Začal som sa hrať s jej bradavkami. Bella pritom slastne privrela očká. Potom som sa pomaly a opatrne presúval po jej tele nadol. Jej horúce ruky som pocítil pod košeľou. Začala mi ju rozopínať. Cítil som sa, ako keby som mal od toľkého vzrušenia za chvíľu vybuchnúť.

Zatiaľ som jazykom blúdil po jej boku. Keď mi rozopla košeľu, cítil som, ako mi jazykom prechádza po hrudi. Smerovala k mojim nohaviciam, ktoré už rozopínala. Stiahla ich dole spolu s mojimi trenírkami. Teraz je rada na mne. Posledný kúsok oblečenia som zobral do rúk. Pozrel som sa jej do očí či to naozaj chce, alebo v nich uvidím nejaké pochybnosti. Našťastie, nič také som nevidel, lebo neviem, či by som to vôbec dokázal.

Roztrhol som posledný kúsok látky, ktorá jej aspoň niečo zahaľovala. Roztiahol som jej nohy a jazykom pomaly prechádzal po vnútornej strane stehna. Pomaly postupoval až k jej miestečku. Začal ju tam nežne bozkávať. Nikdy som nepocítil takú slasť, ako teraz. Stisol som jej zadoček a majetnícky si ju k sebe privinul.

Naše telá sa spojili a začal som do nej narážať. Cítil som v celom tele túžbu, ktorá ma spaľovala. Zrýchlil som nárazy a jej telo sa ohýbalo pod tým mojim. Jej stonanie som stíšil svojimi ústami. Spolu sme dospeli k vrcholu a poslednýkrát som sa do nej vnoril čo najhlbšie. Bella vykríkla.

Cítil som, že je už unavená. Pobozkal som ju na čelo. Zdvihol som sa a zobral ju do náručia. Svojou prirodzenou rýchlosťou som ju zobral k domu, kde bývala. Položil som ju na posteľ, zabalil do deky a ľahol si k nej.

„Milujem ťa," zašepkala.

„Milujem ťa," zopakoval som.

Po týchto slovách mi zaspala od vyčerpania v náruči.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevieš, kto som! - 12. kapitola:

 1 2 3   Další »
22. Regina
05.01.2013 [13:15]


BellA by mohla čakať s Alecom dieťa,a Aro bude z toho dosť prekvapený,že jeho mala Bella už dospela, Edward pochopi,že ona ľubi Aleca.ale Bella sa rozhodne zavolať Tanii aby mala od neho pozor ale Jane sa rozhodne Edwarda ziskať a on aby sa zbavil Tanii tak naoko bude sa záujimať o Jane až sa do nej zamiluje a ona prestane byť taka hrozna upírka

21. soff
07.12.2012 [19:09]

skvela poviedka čo bude daľej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. angela
24.06.2012 [16:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krásne

19. pola
09.04.2012 [15:48]

krásne pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. bara
31.03.2012 [16:05]

pokračuj už sa tešim čo bude dalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. val val
17.02.2012 [18:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. rosali
11.02.2012 [15:59]

krásne rýchlo daľší diel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. perla
10.02.2012 [18:34]

skvele pokračuj dalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. angela val
10.02.2012 [17:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. pauli
07.01.2012 [17:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!