Edward pred Bellou naznačí niečo o Henrym a na konci prichádza Bella k Edwardovi.
25.06.2011 (18:30) • Forevergirl • FanFiction na pokračování • komentováno 28× • zobrazeno 6034×
15. kapitola
„Henry, toto je moja priateľka Rose,“ predstavila ju Bella. Rose sa naňho len pousmiala, to bolo všetko. Bolo na nej vidieť, že nemá o ňom príliš kladnú mienku.
„Bella, môžeš na chvíľočku?“ spýtala sa jej Rosalie a odtiahla ju von na pláž.
„Čo je?“ spýtala sa jej Bella zmätene.
„Pozri, má síce pekný ksichtík, ale to je všetko. Preboha, Bella, veď ty potrebuješ chlapa!“ kričala na ňu Rose. Nebolo pochýb, že to musel počul aj Henry a Esme.
„Veď to je chlap,“ poznamenala Bella a trochu od nej odstúpila, lebo na ňu Rosalie začala vrčať.
„Bella, tento sa s tebou vyspí tak po svadbe. Je to vôbec upír?“
Bella sa na ňu zamrčila. „Nejde mi o sex, Rosalie,“ odvetila jej nahnevane, ale sama poznala pravdu. Ale na toto mala iného muža. Na muža, na ktorého myslela celú noc aj ráno. Už sa nevedela dočkať večera...
„Bella, ty potrebuješ sex! Preboha, veď už si na tomto svete nejaké tie storočia a ešte stále si si nenašla chlapa! Na svete je predsa veľa upírov, tak na čo čakáš?“ kričala na ňu Rose. Bella mala chuť jej zatvoriť ústa, ale radšej len poslušne počúvala.
Na to, až ma bude milovať, pomyslela si. Ona už našla muža, s ktorými chce byť, ale z jeho strany nejde o lásku. Nikdy o ňu stáť nebude.
„Mali by sme sa vrátiť,“ povzdychla si Bella a pomaly kráčala naspäť.
„Keby sa aspoň normálne obliekal, toto je snáď nemožné, ešte nikdy som takého upíra nevidela a práve ty naňho musíš naraziť,“ mrmlala si popod nos Rose cestou. Bell len pokrútila hlavou a vošla do domu. Jej matka s Henrym stáli pri dverách.
„Bella, čo ak by sme išli všetci na lov?“ navrhla jej Esme.
„Fajn.“ Henry ju hneď chytil za ruku a rozbehli sa na lov. Henry lovil len srnky, no Bella si pochutila na pume, ktorú tak zbožňovala. Henry sa pri nej stále držal a Bella sa cítila príjemne, keď ho mala pri sebe. Mala pocit, že ho začína mať trochu rada, ale nebola si tým ístá.
„Bella, inak, je tu ešte Edward?“ spýtala sa jej Rose, keď sa k nim pripojila. Esme stále lovila.
„Už som tu,“ ozval sa známy hlas oproti nim, až zpomedzi stromov vyšiel Edward. Bella sa naňho prekvapene pozrela. Belle sa rozšírili zreničky pri pohľade naňho. Mal oblečené čierny nohavice, ktoré mu obopínali pekný zadok a bielu košeľu, kde mal rozopnuté tri gombíky. Každá žena pri pohľade naňho by sa zachvela od vzrušenia. Bol dokonalý.
„Že som niečo povedala,“ povzdychla si Rosalie a mračila sa na Edwarda. Aj ona bola jedna zo žien, ktoré mu naleteli. Vyspala sa s ním a na druhý deň ju hneď odkopol. Ale mala to šťastie, že raz v Európe stretla Roberta, nomáda, do ktorého sa zaľúbila.
„Tiež ťa rád vidím, Rose,“ odvetil jej pobavene.
„Prepáč, ale radosť na mojej strane teda určite nie je,“ povedala mu s poriadnou dávkou irónie. Edward sa len zachichotal a svoje zlaté oči uprel na Bellu, ktorá nemohla odtrhnúť oči od jeho tela.
„Ahoj, Bella,“ pozdravil ju. Ani sama nevedela, ako to urobil, ale z jeho hlasu bol cítiť poriadne erotický nádych. Už teraz bol vzrušená, až sa triasla.
„Ahoj, Edward, ešte stále si neodišiel?“ spýtala sa ho. Musela to hrať, nikto sa nesmie dozvedieť o ich mileneckom vzťahu.
„Nie, ako som už povedal predtým, nesmierne sa mi tu páči. Prepáčte, dámy, ale už by som sa mal ísť pripraviť. Čaká ma príjemný večer, musím zapôsobiť na tú pôvabnú krásku, ktorú očakávam,“ odvetil im a nenápadne mrkol na Bellu. Tá sa rozplývala blahom nad jeho slovami.
Edward sa ešte pozrel na Henryho. „Henry, rád som ťa videl a pozdravuj odo mňa svoju priateľku,“ povedal mu uštipačne, musel zadržiavať smiech a tváriť sa vážne.
„Akú priateľku?“ spýtala sa Bella zmätene a pozrela sa na Henryho.
„Neviem, o kom hovoríš, Edward,“ odvetil mu Henry zmätene, ale predsa len trochu nervózne. Edward sa musel zaradovať nad jeho reakciou. Teraz mal jedinečnú šancu, ale musel ju využiť opatrne.
„Náhodne som začul tvoj rozhovor cez telefón s nejakou ženou, vyzeralo to dôverne, tak som chcel byť len zdvorilý,“ povedal mu Edward s vážnou tvárou. Bella naňho zmätene pozerala.
„Bola to moja sestra,“ vykrúcal sa z toho rýchlo Henry.
„Aha, a to hovoríš svojej sestre, že ju miluješ?“ spýtal sa ho povýšenecky s jasným víťazstvom vo svojom hlase. Bella ešte viac pokrčila obočie, no nedokázala príliš veriť Edwardovi, mohol si to vymyslieť.
Henryho pochytila triaška. Dúfal, že nič iné okrem tohto. „Mám svoju sestru veľmi rád,“ odvetil mu Henry. Zahral to dobre, úprimnosť v jeho hlase bola ako ozajstná.
„Edward, o čom to tu melieš? Je predsa normálne, že brat má rád svoju sestru, že ju miluje,“ povedala mu Rosalie nahnevane. Nemala síce Henryho rada, ale Edwarda nenávidela.
„Áno, prepáčte mi to. No už radšej idem,“ odvetil im slušne a zlomyseľne sa usmial na Henryho, ktorý zatínal zuby a z hrude sa mu ozývalo tiché vrčanie.
Edward utekal do domu s miernym pocitom víťazstva. Vedel, že aspoň trošku vystrašil Henryho tými narážkami. Ale teraz musel premýšľať nad inými vecami. O hodinu sa začne stmievať. Nemohol sa dočkať, až príde a on ju zvalí na posteľ. Vrhnú sa do víru vášne a nechá ho, aby si robil s jej telom čo len chce. Narýchlo si vyzliekol košeľu a ostal len v čiernych rifliach. Vždy videl, ako si ho Bella prezerala. Každá žena milovala jeho mužnú hruď a rada sa hrala s jeho jemnými chĺpkami.
A vtom sa o hodinu ozvalo nesmelé klopanie. „Ďalej,“ povedal Edward normálnych hlasom, vedel, že ho bude veľmi dobre počuť.
A vtom vošla do jeho izby v plnej kráse. Mala na sebe svetlomodré šaty, ktoré zvýrazňovali jej bujné poprsie. Uvidel jej vztýčené bradavky a potichu zastonal. Pomaly sa postavil a ladnou chôdzou ako puma k nej podišiel. Bella ho hltala pohľadom, telo sa jej chvelo a dych zrýchlil. Nikdy by to nepovedala, ale pri ňom sa cítila ako človek. Tak slabá a poddajná.
„Som rád, že si prišla,“ šepol jej do vlasov a nadýchol sa tej broskyňovej vôňe. Nosom ju pohladil po temeni hlavy a prstami jej chytil bradu, aby jej videl do očí. Oboch spaľovalo vzrušenie, ich oči boli temné, vzrušené.
„Nemohla som odolať,“ šepla mu pravdivo. Zdvihla ruku k jeho hrudi a jemne ho pohladila. Prešla mu po pevných svaloch, klesala dlaňou nižšie, až sa dostala k chĺpkom, ktoré sa ťahali nižšie a nižšie pod jeho rifle. Zastavila pri gombíku. Edward zavrčal od vzrušenia.
Natiahol ruku na jej chrbát a pomaly jej rozopínal zips od šiat. Ťahal ho dole, Bella netrpezlivo čakala a ohúrene sledovala jeho telo. Bol neskutočný.
Z ramien jej stiahol šaty a sledoval, ako skĺzli po jej tele dole a spadli k jej nohám. Edward prešiel pohľadom po jej tele a blažene sa usmial.
„Si ako bohyňa, Bella,“ šepol jej na krku, až ju tam pošteklil jeho dych. Perami sa prisal na jej krk a láskal ho svojimi perami a jazykom. Bella privrela slastne viečka a prsty zaborila do jeho bronzových vlasov.
„Si ten najlepší milenec, aký môže existovať,“ priznala tichým a vzrušeným hláskom.
„To ešte uvidíme, čo budeš hovoriť o takú polhodinku,“ šepol jej laškovne a perami skĺzol k jej plným prsiam, ktoré priam kričali po dráždení.
„Bože,“ vzdychla Bella a vyvrátila hlavu dozadu.
Edward sa zachichotal. „Áno, Bella, vykrič sa. Neschovávaj svoju slasť a vášeň, chcem počuť tvoje stony.“
Dúfam, že sa kapitolka páčila. Myslím, že podľa konca viete, o čom bude ďalšia kapitolka.
Autor: Forevergirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 15. kapitola:
aaaaa ten edward je ďábel ale neskutečně úžasný ďábel
uff, tem Eda je ale ďábel
ale povím ti, že Rose myslí taky jenom na sex... to mě u ní překvapuje
Henry je odporný... a jak se nenechá zviklat... ale Eda ho má na háku.
No a Bella, že podlehla... no, upřímně, která z nás by odolala, že dámy... ale Bella mohla Edu škádlit. já vím, já vím... to se mi to mluví. jsem ráda, že se odvázala, a že si něco užije... jen doufám, že to bude mít na Edu ty správné účinky a zamotá se mu z toho hlava...
a už nebude chtít žádnou jinou!
Já se taaaaaaak těšim na další kapču
Dúfam, že Bella a Edward budú nakoniec spolu, že uverí, že ju miluje a chce ju, že mu nejde len o jej telo...verím, že toho Hennryho čoskoro Bella prekukne a pošle kade ľahšie ...krásna kapitolka
asi tuším
hlavne nech im to vyjde spolu
rýchlo ďalšiu
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!