Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 14. kapitola

By AngelsSisters


Neskrotný milenec - 14. kapitolaNuda, esemesky, žiarlivosť...

 

14. kapitola


Bella vyšla po schodoch za Henrym, ktorý na ňu čakal. Ale na jej prekvapenie Henry ležal v posteli v nejakom starom pyžame a čítal si knihu.

„Som späť,“ povedala vo dverách.

„Super, tak si ľahni ku mne a nejako sa zabav,“ odvetil jej a znova sa pustil do čítania. Bella naňho prekvapene pozerala, ale poslúchla ho. Sadla si k nemu na posteľ a on nič. Čital si a ignoroval ju. Ach, keď si len predstavila, čo by mohla robiť s Edwardom. S ním by sa absolútne nenudila. Zrazu jej zapípal mobil. Prišla jej esemeska. Henry to ignoroval, tak sa postavila a zobrala mobil zo stola. Bolo to neznáme číslo.

Neskutočne mi chýbaš. Už len podľa tej vety vedela, že je to Edward, musela sa pousmiať.

„Kto ti píše?“ spýtal sa jej Henry, keď uvidel jej úsmev.

„Nancy, moja priateľka z Londýna, dlho som ju nevidela,“ povedala mu rýchlo a snažila sa pôsobiť čo najpresvedčivejšie. Henry len prikývol a už si ju nevšímal.

„Idem na chvíľu na balkón,“ oznámila mu a vyšla na veľký balkón vo svojej izbe. Zatvorila za sebou dvere a sadla si do húpacieho kresla. Zahľadela sa na čiernu oblohu a premýšľala, čo mu má odpísať.

Tak mysli na niečo iné a nie na moje telo, odpísala mu a netrpezlivo čakala na jeho odpoveď, ani nevedela, odkiaľ zobral jej číslo.

O pár sekúnd jej prišla odpoveď.

Ja sa naozaj snažím, ale nejde to. Ešte stále cítim na prstoch tvoje miestočko, tvoju vôňu sladkého lona. Stále pred sebou vidím tvoje navreté bradavky, ktoré sa až ponúkali k dráždeniu. Tvoje plné pery, ktoré čakajú na moje bozky. Tvoje oči, ako sa rozsvietia, keď zbadáš mojú nahú hruď. Túžim po tebe. Neskutočne.

Bella sa zachvela nad tými slovami, aj ona po ňom túžila, až by to malo byť zakázané.

Ako si prišiel na to, že sa mi rozsvietia oči, keď zbadám tvoju hruď? spýtala sa ho provokatívne a čakala na odpoveď. Mala strašnú chuť si ho doberať, tak prečo to nevyužiť.

Každá žena slintá nad mojím telom, miláčik. A ty tiež, videl som tvoj výraz. Jediné, čo jej ostávalo, bolo súhlasiť s jeho odpoveďou. Mal božské telo. Pozastavila sa nad tým slovom miláčik, zahrialo ju to, ale v jeho prípade v tom nemohla hľadať žiadne dvojzmysly, nemyslel to vážne.

Prečo chceš, aby som zajtra večer prišla? Ale na to už vedela odpoveď.

Chcem sa konečne dostať do tvojho tela, Bella. Chcem cítiť tvoje vnútro, to teplo, chcem nám obom spôsobiť slasť. Chcem ti ukázať to, čo si ešte v živote nezažila. Chcem ťa znovu ochutnať. Ani si nevieš predstaviť, aký som z teba pobláznený a práve strašne vzrušený.

Bella pri tých slovách ucítila vlhko medzi nohami a telo jej priam elektrizovalo. Bolo až neuveriteľné, čo s ňou robili len tie slová.

Musíš sa veľmi nudiť, však? napísala mu provokatívne. Nemohla sa viac baviť o tej téme, lebo by asi o chvíľu za ním pribehla, aby s ňou urobil všetko, čo jej písal.

Áno, ležím na posteli polonahý a myslím len na teba. Inak, ako sa má Henry? Čo robíte?

Bella zavrčala nad tou otázkou. Určite musel tušiť, že s ním nie je taká zábava. Je to proste stará škola.

Máme sa skvelo. Ležíme na posteli a užívame si. Zoširoka sa usmiala nad svojou odpoveďou, len pochybuje, či jej to uverí.

Aha, a prečo ťa vidím, že sedíš vonku na balkóne? Inak, tá košieľka ma príliš vzrušuje, vyzeráš neodolateľne, najradšej by som ju z teba strhal.

Preboha, čo to s ňou len robil? Bolo to tak intenzívne a vzrušujúce.

Maj sa, Edward. Idem za Henrym, odpísala mu rázne, lebo by to nepokračovalo veľmi dobre. Musí myslieť na to, že je vedľa Henry.

Uži si to, miláčik. A nezabudni na zajtrajšok. Už sa teším, už teraz cítim tvoje prsia na svojej hrudi a tvoje rozpálené lono, ktoré budem láskať. Príjemnú noc.

Bella radšej rýchlo odložila mobil a vrátila sa za Henrym, ktorý bol stále začítaný. Znudene sa naňho pozrela a sadla si k nemu. Prstami klopkala nervózne do postele, až ju zastavila Henryho ruka.

„Si nervózna, drahá?“ spýtal sa jej. Drahá? Kde to, preboha, vyhrabal? Hneď si spomenula, ako ju nazýval Edward. Miláčik.

„Nie, len sa nudím,“ odvetila mu.

„Čítaj si.“ Bella si odfrkla nad jeho nápadom a pretiahla cez seba prikrývku. Henry sa zasmial, ale to bolo všetko. Tak veľmi si priala byť teraz s Edwardom, ale nešlo to. Nemohla sklamať svoju matku, veľmi jej na nej záležalo. Bola pre ňu všetko. To ona sa o ňu starala a dávala jej pocit bezpečia, keď ešte žili s otcom.

„Idem sa prejsť po pláži,“ oznámila mu po chvíli a zdvihla sa z postele.

„Nemala by si chodiť v noci von," povedal jej trochu prísnym tónom. Neznášala, keď jej niekto rozkazoval alebo ju poučoval, ale Henry to nemyslel zle. Bolo vidieť, že má o ňu starosť.

„Henry, som upír, nič sa mi nemôže stať. Ale ak nechceš, pôjdem sama a ty si tu čítaj." Henry sa k nej okamžite pripojil a chytil ju za ruku. Neodtiahla sa a išli spolu na pláž.

 

Edward ležal na svojej posteli a znova premýšľal len nad ňou. Tak veľmi sa tešil na prichádzajúci večer, kedy konečne vzplynú v jedno. Tak dlho po tom túžil a konečne sa mu to splní. Nikdy netúžil po žene tak, ako po Belle. Bola jeho osobným peklom a šťastím dohromady. Jej telo bolo neskutočné, bola ako anjel a zároveň vášnivá dračica, len na to ešte neprišla. Ale veď on je to dokáže.

Vtom mu zazvonil telefón. Dúfal, že to bude Bella, ale nebola to ona. Stále bol mierne vzrušený z ich písania si esemesiek. Miloval jej doberanie si ho a jej iróniu.

„Čo chceš, Demetri?“ spýtal sa nevrlo do telefónu a mračil sa na svoje nohavice, ktoré boli napnuté. Bella s ním robila divy, bolo to ako na povel. Pomyslel si na jej nahé telo a už mal tesno v nohaviciach.

„Nebuď hnusný, Edward. Máme o teba starosť, si tam nejako dlho,“ vtipkoval Demetri.

„Zapáčilo sa mi tu.“

Demetri sa znova zasmial. „Ešte stále si ju nedostal?“ spýtal sa ho pobavene. Edward zavrčal do telefónu.

„Nie, ešte som nevidel tvrdohlavejšiu ženu a je tu nejaký ďalší upír, ktorý po nej ide. A okrem toho mi nejde len o sex.“ Edward sa zamyslel nad svojou poslednou vetou, myslel to naozaj. Túžil síce po jej tele, ale bolo tam ešte niečo, ale nevedel čo.

„Podľa mňa strácaš to svoje... čaro. Očividne si už vyšiel z módy,“ rehotal sa Demetri.

„Maj sa.“ Edward vypol mobil a hodil ho na stôl. Nemal náladu na svojho brata. Mal chuť rozbehnúť sa a ísť znova za Bellou, keď zrazu začul smiech neďaleko. Obul si tenisky a vyšiel z domčeka. V sekunde bol tam, kde sa ozýval ten smiech. Skryl sa za skalu a nakukol na najbližšiu pláž.

To, čo uvidel, ho ohromilo. Bella stála po členky vo vode vo svojej košieľke a všade prskala vodu. Bola ako anjel. Jej krása bola neodolateľná a neskutočná. No potom zbadal Henryho. Znova pocítil žiarlivosť, keď uvidel, ako sa zabávajú. Jeho to nikdy nenapadlo. Vždy chcel s ňou stráviť len celý deň a noc v posteli. Takto videl, že Bella chce aj niečo iné. Chce normálny vzťah, ale ten jej dať nemôže. On nedokáže milovať.

Stále premýšľal, ako sa zbaviť Henryho, ale stále je zaneprázdnený Bellou. Možno by už mal niečo konečne urobiť, aby Bella vedela, čo je zač.

13. kapitola - 15. kapitola


Veľmi vám ďakujem za komenty. Mne osobne sa zdá táto kapitola trochu zvláštna, ale snáď sa vám aspoň trochu páčila :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 14. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
28.06.2011 [10:17]

forewertwilightkrásná kappitolka.... nemuzu se dockat dalsi a doufam, ze henry vypadne :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [22:32]

aLcA0bOrDeRskočka!!! je to super!!! Emoticon Emoticon Emoticon

32. Domik
25.06.2011 [13:08]

Domiktěším se na další díl!

31. Jula
23.06.2011 [21:52]

Už by měl něco vymyslet, aby se toho zmetka zbavil Emoticon

30. Afrodita_Alice_Cullen
23.06.2011 [1:54]

strááášně se těšim na večer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Lexis
22.06.2011 [20:00]

tak ať už toho Henryho pošle někam, vůbec se mi tam nelíbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonale jinak moc hezký, doufám, že Edwardovi dojde co k ní cítí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [19:17]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [18:47]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Judys
22.06.2011 [17:56]

JudysJo, něco by pro to udělat měl, aby Bells otevřel oči. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. leila
22.06.2011 [17:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!