Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít...9.Kapitola

Hillywood


Není důvod žít...9.Kapitolano tak ta dy je další kapča ndz ....Kdo je ten kdo si pro ně přišel? zkuste hadqt. Pište komentáře prosím...

9.kapitola

Jasper se potřeboval trochu uklidnit tak s ním Alice šla do ložnice a tam se zavřeli.Edward si mě pořád prohlížel a mě to znervózňovalo.

,,Ehm...."Odkašla jsem si.Vzpamatoval se.,,Odkdy upíři kašlou?"Zeptal se.,,Od teď!"Řekla jsme na oplátku.,,Nemáš žízeň?"Zeptal se.,,Ne ani ne!jsem divná že?"Zeptala jsem se.Jen se zachichotal,ale když si všiml že mě to uráží tak s tím přetsal.,,Nejseš!Vážně!Nechceš se jít projít?"Zeptal se a u toho se furt pochechtával.Dlouho jsem ho neviděla se furt smát.,,Jo ¨jasně proč ne?"Řekla jsem a my vyšli do lesa.Tam jsme se rozběhli po cestě jsem ucítila pumu.Žízeň jsem trochu měla tak jsem se z ní napila.Prevence je prevence.Edward se pak na mě usmál a my běželi dál.Doběhli jsme na nějakou loučku a tam jsme zastavili.,,Ta je nádherná!Podobná té co máma my!Že?"Zeptala jsem se a podívala jsem se na něj.,,Jistě!Bells?"Zeptal se on.,,Hmm?"Odpověděla jsem.,,Můžu se tě zkusit dotknout?"Zeptal se a já zbystřila.,,Já nevím.Zkusit to můžeš,ale nic nezaručuju."Řekla jsem a on přikývl že rozumí.Natáhla jsem ruku a Edward taky.Chyběl milimetr a pořád nic.Dotkl se mě opatrně konečku prstu a už se to ozývalo,ale nebylo to tak hlasité aby nemohl pokračovat.Jeho dotek byl příjemný,ale s druhého hlediska to bylo horší!Už měl v dlani celé prsty a začalo to zesilovat.Přiblížil se.Byli jsme od sebe pár cenťáků.Naše obličeje se začali přibližovat.Jemně se dotkl mých rtů,ale to už bylo moc a já musela odstoupit.,,Promiň!To nezvládnu!Promiň!"Řekla jsem a rozvlykala jsem se.Ruce jsem si dala kolem hrudi a smotala se do klubíčka.,,Miluju tě Bells a počkám si na to až budeš připravena."Řekl a usmál se na mě.Jen jsem přikývla navíc jsem se nezmohla.natáhl ruku a já se jí opatrně chytla.Tohle šlo,ale víc toho nepůjde.Musím jít za Carlisleem,aby mi pomohl.Doběhli jsme domů když už bylo ráno ani jsem si nevšimla,že se setmělo!bože s Edwardem ten čas ubíhá.,,Alice a Jasper už odjeli."Zdělil mi Edward.,,Zítra přijede Esme s Carlisleem prý už si užili a chcou tě vidět."Řekl a usmíval se u toho.Musela jsem se usmát taky.Jeho usměv je nakažliví stejně jako ten Emmetův.Nemůžu si pomoct.,,Co budeme dělat?"Zeptal se.,,No nechceš mi něco zahrát?Prosím!"Řekla jsem a zaškemrala rukama.Jen se usmál a šel ke klavíru.Sedl si a ukázal na místo vedle sebe.S Úsměvem jsem přijala a sedla jsi.Jeho prsty se mrštně hnali po klavíru a hráli melodii,která byla krásná.Zajímalo by mě jak se jmenuje?No pak se ho zeptám teď nechci rušit tu krásnou melodii.Byla ze začátku taková smutná,ale pak to bylo veselé,ale pořád jako by to nebylo ono!Jako by tomu něco chybělo!Už vím chybí konec!Jakto?,,Edwarde jak se jmenuje?A proč chybí konec?"Zeptala jsem se.,,No jmenuje se návrat a nemá konec,protože chci,aby byla se šťastným koncem!Jenomže ten ještě není!nemůžu se dotýkat té kterou miluji!Nic ti nevyčítám jen říkam jak to cítím!"Řekl a smutně se usmál.,,Promiň já vím jsem hrozná,ale budu to trénovat a časem možná to půjde!"Řekla jsme sklesle.Povzbudivě se na mě usmál.,,Ty za to nemůžeš!"řekl mi.To říka on!já si myslím že za to můžu!,,Co budem dělat teď?"Zeptal se.,,No já bych se šla znovu projít venku je sice zataženo,ale je krásnej čistý vzduch a já tu byla dlouho zavřená!"Řekla jsem.Přikývl a běželi jsme do lesa.Za chvíli jsme se zastavili u nějakého města.No za chvíli běželi jsme hodně dlouho,protože už se stmívá.,,Kde to jsme?"Zeptala jsem se.,,To nevím,ale nejspíš někde v Glenwoodu!Už vím to je severně od Washingtnu!"Řekl z vesela asi byl veselí kvůli tomu že si vzpoměl.Musela jsem se v duchu pousmát.,,Aha Glenwood!Co teď?"Zeptala jsem se,protože se mi tu nelíbilo.Bylo tu temno a šel od tud strach!Ikdyž jsem upír tak se mit o moc nelíbilo.Zavanul větřík a k nám přilétla známá upíří vůně....Edward se napjal a já také!Od někud jsem tu vůni znala,ale nemůžu si vybavit odkud.Šli jsme po pachu až za nějaký starý zaprášený hotel.Vůbec se mi to nelíbilo,páč jsem začala cítit víc upírů.,,Edwarde co to je?Upíři?A to je jich tolik?"Zeptala jsem se vyplašeně.,,Ano jsou to upíři a jsou jen 2,ale toho jednoho až moc dobře znám!Ty ho určitě taky znáš!"Řekl tak že teď nevím koho myslí!Kdo to může být?Alice?Nebo někdo s Cůllunů?Pochybuji!Já vím Cítím Voltteru,ale já moc upírů z Volttery neznám jen párkrát jsem přes Thomase viděla Ara,Felixe a Jane!Nikoho víc tak kdo by to mohl být?,,Edwarde já nevím!Neměli bychom radši odejít?"Zeptala jsem se.,,Asi máš pravdu radši půjdem než si nás všimnou!"Řekl a rozběhli jsme se zpátky do lesa,ale pořád jsem za námi cítila tu upíří vůni jako by běžela s námi!Ne!To oni běží za námi.,,Co teď?"Zeptala jsem se Edwarda.,,Musíme jim buď utéct nebo se s nimi domluvit!"Řekl.,,Tak fajn domluvíme se!"Řekla jsem.Nechci je zatáhnout až k nám domů.Zastavili jsme se a otočili.Za chvíli před námi stáli známé tváře a.....ach můj bože!,,To není možné!"To nemůže být pravda!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít...9.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!