Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít...4


Není důvod žít...4Děkuji moc za komentáře jsem za ně moc ráda.Tahle kapča trochu divná newim však napište komentáře a řekněte jestli je vám něco nejasné nebo něco mám špatně Thanks a lot!:-*

 

4.Kapitola

Po škole se na mě Thomas jen usmál a odjel.Je vážně divnej.Já mám teď,ale větší problém.Edward.Já se bojím,že buď se to Thomas dozví nebo že mi Edward ublíží.Vždyť mě nemiluje takže mu navrhnu ikdyž to bude velmi těžké přáteství.To by šlo ne?!Byli přesně tři hodiny a Edward už zvonil u dveří.Bundu jsem si brát nemusela stačila mikina venku bylo sice zataženo,ale teplo.Otevřela jsem dveře a šla za Edwardem do Volva.,,Tak jeť někam kde nás nikdo neuvidí a nenajde jasný?"Řekla jsem a dívala se při tom před sebe.Nedokážu se na něj dívat celkem dost to bolí a ta vůně tady.Hmmm...Stejná jako on!Dost!,,Jasný!"Řekl trochu nechápavě.Periférním viděním jsem zahlédla jak si mě starostlivě měří.Začal jsem přemýšlet nad nebezpečným tématem.Thomas.Dozví se něco o mém rozhovoru s Edwardem?Můžu Edwardovi něco říct o Thomasovi?To mě přivádí k tomu,že nevím jaká je Thomasova schopnost?!Musím to zjistit!,,Bello?!Vnímáš?!"Zeptal se ustaraně Edward.,,Ehm...Jo"Řekla jsem nepřítomně.Nedůvěřivě si mě prohlížel.,,Tak můžem jít?"Zeptal se.Ach ten jeho hlas tak krásný tak.....Sakra!Přestaň!,,Jo"Řekla jsem a vystoupila jsem.,,Vlez mi na záda budem tam rychleji."Řekl Edward,začala jsem ustupovat a záporně kývat hlavou.,,Neublížím ti!"Řekl opatrně.,,Já nemůžu!Nedotýkej se mně!Prosím!"Řekla jsem a začali mi téct slzy.Chtěl mi je setřít,ale já ho zastavila zvednutou rukou.,,Půjdem lidským krokem."Řekla jsem hlasem který říkal že nepřipouští žádný námitky.,,Tak asi bych měl začít."řekl a zkoumavě si mě prohlížel,,Hmmm..."Odpověděla jsem.,,Odpusť mi to co jsem ti řekl v lese.Byla to ta největší lež za mou existenci.Odpustíš mi?"Zeptal se mně a já na něj nechápavě zírala.,,O čem mluvíš?Jaká lež?Já to nechápu!"Spustila jsem hned jak jsem se vzpamatovala.,,No já mluvim o tom jak jsem ti řekl že tě nemiluji.Já tě totiž miluju a nikdy jsem tě nepřestal milovat.Chtěl jsem aby jsi byla v bezpečí měla rodinu a žila šťastně až do smrti.Chci aby jsi mě vzala zpět,ale jak vidím už je na to pozdě.Tak aspoň odpustíš mi?"Zeptal se smutkem.,,Ano,odpouštím ti,ale vzít zpět tě vážně nemůžu za prvé:Příjedeš si jako by nic a hned by jsi chtěl abych ti skočila kolem krku?To mu jsi snad ani ty sám nevěřil.Za druhé je tu Thomas.Z třetí:Já prostě nemůžu!Nesmím je mi líto!Promiň!"Řekla jsem a začali mi tést slzy.,,Proč jsi s tím upírem?Co tě k němu váže?Ty ho....Ty ho miluješ?"To poslední skoro zlobně zavrčel.,,Jsem s ním protože musím.Nic mě k němu neváže a zárověň všechno.Ne nemiluji ho!Mám ho ráda a přitom nenávidím to nikdy nepochopíš!"Řekla jsem smutně.Ano nevím jak,ale přirostl mi k srdci.Já jsem asi vážně nějakej magnet na upíry nebo co.Sama nechápu jak ho můžu mít ráda nejspíš protože se ke mně teď choval tak mile a chápavě.Nevím ale myslím že to není jen tak něco za tím bude.,,Takže seš s ním protože ho máš ráda nebo s jiného důvodu?"Zeptal se a ostražitě si mě měřil.,,Samozřejmně že mám i jiný důvod."Řekla jsem a pořád u toho přemýšlela nad Thomasem co mě k němu váže?Vždyť ho nenávidím!,,Jaký?"Zeptal se ale já ho ani moc nevnímala tak jsem odpověděla popravdě.,,No přeci kvůli tomu co mi udělal!"Řekla jsem jako kdyby to byo nad slunce jasné až teď mi došlo že jsem řekla něco navíc.Sakra!Jsem ale blbá.Zamračil se.,,Co ti udělal?"Zeptal se rychle asi si myslel,ještě nedávám pozor,ale já ho dávala a to větší než před tím.,,Nic jen jsem se zamyslela a plácla první blbost co mi spadla na jazyk promiň.Takže přátelé?"Změnila jsem rychle téma.,,Jasně měl bych tě odvést domů už je celkem pozdě."Řekl a šel k autu a já hned za ním.Celou cestu jsem přemýšlela nad Thomasem až když jsem se blížila k domu tak mi došlo,že mám Thomase ráda.Dost divný.U domu stál Thomas a usmíval se.,,Ehm...tak ahoj!"Řekla jsem a dívala se na Thomase.,,Ahoj!"Řekl smutně.Vystoupila jsem a šla jsem za Thomasem.Chtěl mě obejmout,ale já ho zastavila pochopil a svěsil ruce zpátky k tělu.,,Ahoj lásko tak co jak ses měla?"Zeptal se.,,Šlo to nuda jako vždy."Řekla jsem a usmála se.Já se usmála?Tady něco nehraje jako by mně někdo ovládal.Divné!,,No nic půjdeš dál?"Zeptala jsem se a Edward až teď odjel.Já se ho vážně zeptala jestli půjde dál?,,Jasný!"Řekl nadšeně.Co to se mnou je?S Thomasem byla sranda!Sranda?Já jsem se asi vážně zbláznila.Celou noc jsem přemýšlela nad tím co se mnou je jakoby mně někdo ovládal mám to!Thomas!To bude nejspíš jeho schopnost!Zítra se ho zeptám,ale něják opatrně.Podívala jsem se na hodiny 3:06.Tý jo už bych měla spát.Zdálo se mi o Edwardovi a Thomasovi.Byli jsme někde v lese.Edward se na mně usmíval a já n a něho.Do toho vtrhl Thomas.Začal se prát s Edwardem.Za chvíli přišli nějací lidi no lidi upíři nejspíš.Měli červené oči a černé hábiti či co.Vrhli se všichni na Edwarda a rozcupovali ho na kousky a spálili na kousky já jen přihlížela a brečela.Thomas ke mně přišel políbil mně a zaryl mi zuby do krku začal sát.S výkřikem jsem se vzbudila.,,Jen sen!"Zašeptala jsem.Už bych měla stávat,kouknu na hodiny a ono je teprv 5:55.To už ale neusnu.Vstala jsem,vyčistila jsem si zuby,osprchovala jsem se a oblíkla.Sešla jsem dolů a udělala Charliemu snídani.Charlie za chvíli přišel nasnídal se a jel do práce.Když už byyl čas tak jsem jela do školy.Thomas už tam byl a já se na něj těšila?Já málem zapomněla ta jeho schopnost!No počkej to ti nedaruju!Jak si to představuje tkahle mě osočovat!Ale vždyť to skoro nic nebylo!,,Nech toho!"Zasyčela jsem na něj.Nechápavě se na mně podíval.,,Ovládáš mě tvoje schopnost co?"Zeptala jsem se rozhozčeně.,,Nejen tebe,ale i tvý milujicí Culleny.Ano a mám ještě pár dalších schopností.Určitě jsi si všimla,že Edward se na mě dívá trochu víc frustrovaně a Alice taky.Jejich dary na mně nepůsobí.Jsem štít a taky mám skvělé sebeovládání to už jsi ale zjistila že?"Usmál se a šel do školy.Já ho tak nenávidím!Už cítím že mně pustil ze své moci ta svoboda.Jsem se lekla,že se mi začal líbit.Uff.Měla bych jít do školy.To jsem nevěděla co provedl tentokrát!To už vážně,ale přehání!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít...4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!