Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít...2


Není důvod žít...2A tady je 2.kapitola nevím tahle se mi líbí.Tak mi pls piště komentaře

2.kapitola

Charlie už byl zvyklí na mé slzy tak se už ani neptal.Jen se na mě smutně podíval a nechal to být.V noci jsem se probudila s křikem.Zdálo se mi o tom jak mě ten modrooký černovlasí kluk ublížil.Rozbrečela jsem se.Charlie do mého pokoje vpadl jak velká voda a začal mě objímat.Něco v mé hlavě zpozornělo a řvalo!,,NEDOTÝKAT SE!"To mi v hlavě blikalo a já se od Charlieho odtrhla.Zmateně se na mě podíval.,,Neboj se mě Bells neublížím ti!"Řekl a začal se přibližovat.Kontrolka zpozorněla.,,Nedotýkej se mě!Prosím!"Řekla jsem až skoro vykřikla histericky.Smutně se na mě podíval a odešel.Moc mu ubližuju já vím jsem zlá dcera hodně zlá!Co to bylo s tím dotknutím?Proč se bojím fyzického kontaktu?Nevím kdy jsem usnula,ale moje sny byli hrozné.Zdálo se mi o tom klukovi v lese.S křikem jsem se znovu probudila,ale to už bylo ráno.Jela jsem do školy smutná a uplakaná jako vždy.V podstatě vázně vypadám jako zombie.Prijela jsem do školy.Všichni na mě hleděli jako by ode mě něco čekali.Ale co?Co se děje ?Já to nechápu!A ono je to vlastně fuk!Celý den probíhal,,Normálně,,až na oběd.Vzala jsem si na tác jídlo a šla ke stolu jenže v tom jsem je uviděla.Cullenovi!Tác mi spadl s ruky a já bězela na parkoviště na sedla do auta a jela pryč.Co nejdál od nich!Dojela jsem domů a utekla do svého pokoje.Tam jsem se rozbrečela naplno.Co tu chcou?Ublížit mi?Znovu?Proč mi to dělají?Nebyl to jen sen?Co když to byl jen přelud?Pořád jsem nad tím premyšlela.Charlie se měl vrátit později v noci tak jsem šla spát.Ráno jsem se probudila a znovu se mi zdál ten sen.Prakticky od té doby jiný sen nemám.Je o tym klukovi z lesa.Oblékla jsem se,vzala jsem si tašku a jela do školy.Znovu všechno probíhalo ,,normálně,,Do doby než nastal oběd.Nabrala jsem si jídlo a šla ke stolu.Podívala jsem se kam si sednu a najednou jsem ho uviděla.Toho kluka s lesa.Spadl mi tác a celá jídelna se na mě dívala aji Cullenovi.Jenže ja od něj nemohla odtrhnout oči.On se na mě taky díval,ale trochu jinak než já.Ja se na něj dívala se strachem a on na mě s vítězným ušklebkem.Vzala jsem nohy na ramena a padila jsem na parkoviště.Jenže to bych nebyla ja kdyby se mi něco nestalo.Z toho přívalu informací se mi udělalo špatně a já omdlela.Poslední co jsem zaregistrovala byli něčí studené ruce a krásný sametový hlas,který zněl jako by z dálky.,,Bello!Bello!.."Nevím jak dlouho jsem v bezvědomí,ale něco mi říká ať už konečně oči přece jen už jsem trochu vnímala.Slyším Charlieho,Carlislea a Edwarda.Cítím na sobě něčí dotek....Počkat!Dotek?!Ucuknu rukou,kterou někdo držel ve své,otevřu oči a vykřiknu.,,Nedotýkat se mě!Ne!Prosím ne!"Schoulím se do klubíčka a houpu se ze strany na stranu.Připadám si jako psychopat,ale to šlo celkem mimo mě.Pořád jsem musela myslet na to že jsem špinavá,když se mě teď někdo dotkl.Ten pocit je hrozný.Potřebuju sprchu.,,Můžu se jít osprchovat?"Zeptala jsem se tak potichu,že by to člověk sotva uslyšel.,,Jistě.Hned ti přinesu oblečení!"zavýskla Alice,ale už to nebyla ta veselá Alice co jsem znala.Byla smutnější.Čím to je?Vzhlédla jsem a uviděla jak se na mě Edward dívá se smutkem,láskou?strachem?v očích.Musím uhnout pohledem nedá se to vydržet.Už tu byla Alice a přinesla mi věci.Vzala jsem si je a šla se slabím ,,díky"do koupelny kde jsem se pořádně osprchovala od toho dotyku.Když už jsem konečně byla tak jsem si vyfénovala vlasy.Až teď mi došlo,že jsme u Cullenů.To jsem tak mimo,že mi nedojde ani tenhle chabý fakt?A já byla v Edwardově pokoji?!To ti to došlo brzo Bello!Okřikla jsem se.Jsem hloupá!Už jsem byla hotová tak jsem šla do obýváku za Charlliem.Slyšela jsem ho jak se baví s Carlisleem.,,Já nevím proč,ale nechce,aby se jí někdo dotýkal a ldyž se jí někdo dotkne tak se musí hned osprchovat!Carlisle ja už dál nemůžu!Váš odchod ji úplně zničil,ale pak jednou přišla domů,když jsem tam nebyl a zhoršilo se to tak,že jsem ji ani skoro vůbec neviděl,neobejmul ji nebo přestala mluvit úplně.Já nevím co dál?"Říkal zoufale Carlisleovi.To jsem vážně tak hrozná dcera?Sešla jsem dolů.Všechny pohledy v místnosti se stočili na mě.,,Můžeme jít?"zeptala jsem se potichu.,,Jistě!"Řekl Charlie.,,Díky Edwarde a Carlisle.Jsem vám vděčný za Bellu!"Řekl se slabím úsměvem.,,To nic nebylo Charlie!"Řekl Carlisle.Viděla jsem jak zas ze mě Edward nespustil oči.Připadala jsem si jak pod rendgenem.Když jsme jeli domů tak jsem přemýšlela co to mělo znamet?To jak se na mě pořád díval Edward a v očích měl lásku?Já už jsem vážně blázen.Charlie za celou dobu nepromluvil ani v autě ani doma.Bylo to divné.Vždycky se snažil,abych komunikovala.Šla jsem do svého pokoje tam se převlékla do pyžama a šla spát.Sny mám čím dál tím horší.Už tam není jen ten kluk,ale i Edward.

Jsem v lese ten kluk se mi snaží ublížit.Řekl mi že jse jmenuje Thomas.Nechápu kde jsem na to přišla.Přiběhl Edward a začal mu pomáhat.Oba dva dosáhli toho čeho chtěli.Jediný rozdíl byl v tom že Edward mě pak vysál.Poslední si pamatuji,že se na mě díval červenýma očima.To jsem se probudila s křikem.

Zas ráno a ještě jedno zas škola!Udělala jsem ranníé rituál a jela do školy.Bylo hůř než obvykle.Co když Thomas bude ve škole?Rozhodla jsem se,že mu tak budu říkat.Oslovení ten kluk je divný.Když jsem dojela na parkoviště tak byli volný dvě místa vedle sebe.Zaparkovala jsem tam a za chvíli tam zaparkovalo černý auto a zněj vystoupila moje noční můra......

Thomas!To není možný on mi nedá pokoj.Podívá se na mě a mrkne.Do očí se mi nahnali slzy a mě se začalo vše vybavovat.Vše co se stalo ten večer.Proč mi tak ubližuje?Co z toho má?Zahnala jsem slzy a šla do školy.Popravdě moc se mi tam nechtělo.Modlila jsem se ať s Thomasem nebo s Cullenem(Edwardem)nemám žádnou hodinu.Pochopila jsem,že Thomas je tu noví a opravdu se jmenuje Thomas.Asi jsem jeho jméno někde zaslechla.Proto jsem ho v tom snu oslovila.První dvě hodiny v normálu jako vždy.Nastala třetí nejhorší.Dějepis.Tam sedím zase sama.Teda až do teď.Teď tu se mnou sedí Thomas.Za mnou sedí Edward.Může to být horší?Ne!Thomas se na mě celou hodinu.Edward se smutně díval na mě a naštvaně na Thomase.Může mu číst myšlenky?Když už po dlouhé době konečně zazvonilo,tak jsem si co nejrychleji zabalila věci a chtěla odejít,jenže mě zastavil Thomas?!Se zbláznil či co?,,Co chceš?"Zeptala jsem se a snažila jsem se vymanit s jeho ruky,která mě pevně svírala.,,Opovaž se jen ceknout o tym co se stalo!Rozumíš?!A jinak já ještě neskončil!"Řekl výhružně a u poslední věty se usmál.Pustil mě a já mohla jít.Ještě jsem viděla jak se Edward dívá překvapeně.To mu vážně nemůže číst myšlenky?Je divné,že mě už nebolí vyslovit Edwardovo jméno v mysli,ale nahlas bych ho asi neřekla.Už je čas oběda.To je hrozný být v jeho blízkosti,když vím,že se ho nemůžu dotknout,políbit a ....dost!On tě nemiluje tak je to nemožný!Jseš cvok když si myslíš,že tě miluje!Nemiluje tě!Oběd byl hrozný Thomas mě donutil ať si k němu sednu.Musela jsem souhlasit.Snažila jsem se ať se mě nedotýká,ale šlo to z těžka.Pořád něco říkal,ale já jen vnímala jak Edward a jeho rodina mě propaluje pohledem.Pak mě něco napadlo.,,Thomasi?Jaké je tvé pravé příjmení?Myslím to upíří."Ke konci jsem už šeptala.Ano vím že je upír.Je až moc podobný Edwardovi a byl moc silný.Je divné že mě při tom nezabil.,,Nějaká zvědavá,ale když to chceš vědět jmenuji se Thomas..."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít...2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!