Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít...14.Kapitola

Official poster - Volturi


Není důvod žít...14.Kapitolano tu je další díl je to svatba tak si to užíjte jo a je to nejspíš předposlední díl...hezké počtení...

14.Kapitola

Dny ubíhali a Tanya se snažila dostat Edwarda.Jednou to zašlo tak daleko,že v noci přišla skoro nahá měla na sobě celkem dost vyzívavé spodní prádlo.

http://www.pradlo-sexy.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=635&id=51348

zde fotkaXD

 

 

a vyrušila nás v našem milování.Moc se jí ten pohled nelíbil,ale přešla až k Edwardovi.Jenže ten ji zastavil a vyhodil s pomocí Emmeta ven.My jsme potom pokračovali v našem programu.Zítra no už vlastně dneska se vdávám!Budu navždy Edwardova.Hned co jsem se chystala vstát s Edwardovi náruče přiběhla Alice s Emmetem.Emmet vzal Edwarda někam pryč a Alice mě začala táhnout k ní do pokoje.Vyhnala mě do koupelny a já se zatím osprchovala.Nalíčila mě.Trvalo to hodně dlouho,protože kdybych byla člověk určitě by mi skoprněli nohy.Nakonec šaty!Byli nádherné.Bílé až po zem se stříbrnými nášivkami.

http://www.1-svatebni-saty.cz/svatebni-saty/cambria-maria zde obrázek svat. šatů

http://www.ucesy.org/svatebni-ucesy-fotogalerie zde účes

Alice má prostě vkus.,,Tak a hotovo."Vykřikla.Koukla jsem do zrcadla a oněměla úžasem.,,To je nádhera Alice nemám slov.Děkuji moc."Řekla jsem a objala jsem ji.,,Nemáš zač Bello,ale ještě to chce něco modrého a půjčeného.nové máš šaty."Řekla a vzala modrý podvazek.,,Na nasad si ho."Řekla a já tak učinila.Pak se šli připravit ony.Rose měla krásné červené šaty.Perfektně jí sekli.

http://www.1-svatebni-saty.cz/svatebni-saty/n3 šaty

http://www.ucesy.org/na-ples-fotogalerie/album-9/186/71 učes

Alice měla zelené.Vypadala pohádkově.

http://www.1-svatebni-saty.cz/svatebni-saty/-s11

Alice měla normálně rozpuštěné vlasy,ale seklo jí to!

Esme si vzala zlatavé.Vypadala jako opravdová dáma.

http://www.dianthe.cz/spolecenske-saty-plesove-saty.php šaty

http://www.ucesy.org/na-ples-fotogalerie/album-9/175/71 účes

 

Tanya ví že Edward modrou zbožňuje a tak si vzala modré šaty.Musím uznat že ji opravdu slušeli.

http://www.herrndorff.cz/cz/plesove_saty_sklad/568_V.jpg šaty

http://www.ucesy.org/na-ples-fotogalerie/album-9/185/71 účes

Irina měla kratší šedo-černé šaty.Taky jí to moc slušelo.

http://www.herrndorff.cz/cz/plesove_saty_sklad/2306_V.jpg šaty

Kate měla fialovo rudé šaty taky trochu kratší.Vlastně všichni kromě Cullenovic holek a Tanyi měli Krátké šaty.

http://www.dianthe.cz/galerie/spolecenske-saty-koktejlove/spolecenske_saty_koktejlove_saty_039.jpg šaty

Carmen vzala trochu klasičtější šaty v černé barvě.

http://www.herrndorff.cz/cz/plesove_saty_sklad/2088_V.jpg šaty

Všichni měli nádherné šaty i účesy.Byla jsem ohromena tou krásou co Alice svedla.Za chvíli jsme vyjeli do kostela.Hudba se rozhostila po kostele a já vešla.Ihned jsem očima zabloudila k Edwardovi.Děsně mu to v tym saku seklo.Došla jsem k němu a Carlise,protože nikdo jiný to být nemohl mě předal Edwardovi.Kněze si zahrál Emmet a můj Svědek je Jazz.Svědkyně je Alice a drůžičky jsou Rose a Esme.Nikdo si nestěžoval všem to vyhovovalo a já byla ráda,že jsem nikoho neurazila.Emmet říkal řeč a já se dívala celou dobu na Edwarda a on an mě.Měla jsem sto chutí ho políbit,ale udržela jsem se.,,Má někdo proti tomu,aby se zde přítomná Issabela Swanová a Edward Cullen vzali?"Zeptal se a já věděla že se neměl ptát.

 

,,Ať to řekne teď nebo ať mlčí navždy."Dořekl.,,Já"Vykřikla Tanya a všichni se na ni naštvaně podívali a začali vrčet.Já a Edward jsme vrčeli nejhlasitějš.,,Proč?"Zeptal se Emmet a já měla sto chutí mu jednu vrazit a tu nánu podpálit.,,On miluje mě né ji!"Řekla.,,No tak když nikdo nic nemá proti tomu,aby se ti to dva spojili ve svazek manželský tak se vás ptám Issabello Marie Swanová bere te si zde Edwarda Anthony Masena Cullena?Budete ho ctít a milovat v dobrém i zlém až po celou věčnost?"Zeptal se Emmet jako by Tanya nic neřekla.Jen jsem na něj vykulila oči,ale rychle jsem se srovnala.,,Ano,Beru!"Řekla jsem a usmála jsem se na Edwarda.,,Ne!NE!"Křičela Tanya jak v nějaký telenovele,ale to už jí Jazz a Carlisle odváděli s kostela.,,A vy Edwarde Anthony Masene Cullene bere te si zde přítomnou Issabellu Marii Swanovou za svou maželku?Budete ji ctít a milovat v dobrém i zlém až po celou věčnost?"Zeptal se Edwarda.,,Ano beru!"Řekl s vesela.,,Můžete si vyměnit prstýnky."Řekl a my tak učinili.,,Prohlašuji vás za muže a ženu polibte nevěstu."Řekl a zaklapl knihu.Edward se usmál a políbil mě.Přitáhl si mě co nejblíž k němu a jazykem mi vnikl do úst.Za chvíli jsme slyšeli odkašlání a nechtěně se od sebe otrhli.,,Odkdy upíři mají záchvat kašle?"Zeptal se Emmet do Éteru.Všichni jak napovel vstali a začali pleskat a pískat.Všichni nás objali a pogratulovali.Pak jak skončila gratulace jsme dojeli ke Cullenům.No vlastně k nám domů.Dům byl krásně nazdoben a byl na něm aji transpalent.,,Ať žijí novomanželé!"Musela jsem se usmát.Já jsem vdaná!Nemůžu tomu uvěřit,že mám Edwarda už jen a jen pro sebe.Vešli jsme do vnitř a úžívali si tance a povídali si.Bylo nás celkem málo pro Alici to bylo málo pro mě akorát jen Denjaští a my.Alice chtěla ještě 150 dalších lidí,ale když jsme jí řekli,že jsem hledaná no spíš mrtvá tak to vzdala.Do prostřed zábavy vtrhli Voltturiovi no spíš jen Thomas.,,Thomasi co tu chceš?"Zeptala jsem se a pocítila nával bolesti když mě Edward držel kolem pasu.Něco uvnitř mě křičelo Nedotýkat se! a já se mu ač nerada vysmekla a chtěla postoupit dál.Vycítil co se děje a radši mě pustil..,,Chci ti popřát hodně štěstí v novém životě a tobě taky Edwarde.Je mi líto toho co jsem vám způsobil.Promiň te."Řekl a stejně jak se objevil tak zmizel.Ulevilo se mi a výstraha v mém nitru zmizela asi tak do 5 minut.Hned jak odpadla jsem běžela za Edwardem.,,Miluju tě."Řekl jsem a objala ho.,,Miluju tě"Zopakoval a políbil mě.

 

Večer ubíhal rychle a my se začali chystat na svatební cestu.Celou dobu jsem už neviděla Tanyu a Thomase.Něco mi říká,že se něco stane,ale já nevím co?!Co když se spojili a teď nám něco vyvedou!No prozatím jsem ráda že jsem s Edwardem.Navždy!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít...14.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!