Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není důvod žít...10.Kapitola


Není důvod žít...10.Kapitolano a tady je další kapča je trochu o ničem ale přitom je taková podstatná....Děkuji za komentáře.ps pište kritiku apod at vim co vylepsit.....

Byl tam Thomas,ale co tu dělá?,,Thomasi?"Zeptala jsem se.Jen zvedl hlavu a zase ji sklopil.Zarazila jsem,ale né nad tím že hned odvrátil hlavu,alre nad jeho pohledem.Byl tak mraziví a nepříjemný!Hned jsem se k Edwardovi přitiskla co nejvíc.Co tu blbnu vždyť jsem upír!,,Zdravím tě Edwarde a Bello."Řekl muž kterého jsem znala ale už nevím jeho jméno.Díval se na mě jako na jídlo?Vždyť jsem upír!Tohle asi ještě zopakuji hodněkrát!Edward na něj zavrčel.Zlostně.Přeběhl mi mráz po zádech.,,Promiň,ale nemůžu si pomoct."Řekl muž který mě pořád skenoval pohledem.,,Co chcete?"Sebrala jsem odvahu a zeptala jsem se.,,No jen kontrolujem drahá Bello.Jen kontrola.Vlezli jste nám do pachu a tak jsme se šli podívat na staré známe."Už vím kdo to byl Aro a Thomas!

Co je s Thomasem?Demethriho asi nevzali,ale jakto?Vždyť říkali že je to stopař a je často s Felixem.No stejně tu Felix není takže tu není aji on.Ježiš co tu řeším!Hmm...je mi to aji celkem jedno.,,hm...tak jste viděli a my u půjdem."Řekla jsem jako by nic a chystala se k odchodu.Všichni na mě vykulili oči.,,Co je?Já chci domů!"Kňourala jsem jak malé děcko.Co to se mnou je?Thomas!To se mnou dělá on?je to možný!,,Thomasi to děláš ty?"Zeptala jsem se.Nepatrně zakýval hlavou.,,Ty nemluvíš?"Zeptala jsem se ho.,,Ne!Od té doby co tě kousl a vrátil se k nám nemluví!Prohlásili jsme ho tedy za mrtvého,ale měl velký dar a ten jsme rozhodně promarnit nechtěli."Řekl vítězně Aro.,,Proč nemluvíš?"Zeptala jsem se ho.Smutně se na mě podíval a já viděla že se dal znovu na zvířecí krev.,,Bells!Je mi to líto!"Řekl velice potichu ,ale já to slyšela.,,Už bychom měli jít Bells."Řekl Edward a šli jsme.Bylo mi Thomase líto.Nemohl za to.Sám si vybral jeho chyba.Já jsem hrozná narušuje mi vlny normálního myšlení!Doběhli jsme domů,ale pořád tam ještě nikdo nebyl...Hmmm.. aspoň je tu Edward.,,Co budeme dělat teď?"Zeptala jsem se.Usmál se tak že se ni málem podlomila kolena.,,No já nevím!Co chceš?"Zeptal se.,,Já taky nevím.Můžu vidět Charlieho?"Zeptala jsem se.,,No nevím jak na tebe bude reagovat.Seš dlouho pohřešovaná."Řekl a mračil se u té představi.,,Jen se na něj kouknem nepůjdu za ním slibuji."Řekla jsem.,,Dobře."Řekl a usmál se.Běželi jsme jen chvíli.U domu jsme vyskočili na strom a já se dívala na zdrceného Charlieho.Tak ho nemůžu nechat!Je to můj táta!To nejde.Někdo zazvonil byli jsme s boku takže jsme neviděli kdo to je,ale za chvíli vešla....naše učitelka?Slečna Polinová.,,Edwarde?To je naše učitelka?"Musela jsem se ujistit.,,Ano Bells a jak vidím a slyším tak tvůj otec jí má velice rád a děláho šťastnější a naopak."Usmála jsem se.Aspoň někoho má.Edward se na mě díval frustrovaně,protože mi nemůže číst myšlenky.,,Hej na co myslíš?"Zeptal se.,,Na Charlieho!"Řekla jsem jen.To mu stačilo.Když jsme doběhli domů tak už tam byla Esme s Carlisleem a Emmet s Rose.,,Ahoj!"Řekla jsem opatrně.,,Ahoj zlatíčko!"To byla Esme.,,Čau Bello!Sekne ti to!"Zřval na mě Emmet.,,Ahoj Bello!"Řekla s úsměvem Rose.,,Bello!Holčičko moje!"T o byl Carlisle a začal mě drtit v objetí.emmet chtěl taky,ale smutně jsem mu naznačila,že to nepůjde.Sice byl chvíli smutný,ale pak mu došlo že já a ani on za to nemůže.Usmíval se na každého.No prostě Emmet!Celou dobu jsme si povídali.Dny ubíhali a přijela Alice.Jeli jsme na nákupy.Všichni.Rozdělili jsme se.Rose a Emmet šli na auta.Esme a Carlisle po knihách a různě.No a Jasper,Edward,Alice a já jsme šli na oblečení.Napřed byli na řadě kluci.Zkoušeli si toho poměrně málo na to jak dobře znám Alici.Pak jsme na řadě byli mi.Holky!Napřed jsme šli na trička.Kluci za námi chodili a hodnotili spolu s Alicí.Pak jsme šli na džíny,mikiny,šaty....až jsme došli ke spodnímu prádlu.Tam s námi kluci šli taky!Že je to baví hezky si sedli před kabinky a čekali jak vylezem.Alice mi toho dala opravdu hodně.Začala jsem s červeno-černým spodním prádlem.no spodní prádlo byl to korzet a kalhotky.

http://www.oblecsesexy.cz/korzety/sexy-cervenocerny-korzet-se-snerovanim/zde je obrázek.XD

Když jsem vyšla tak Jasper s Edwardem na mě hleděli jak na jídlo.,,Bože aspoň ty pusy zavřete!"Řekla jsem s rozpakama.Kolem jako by se zastavil čas všichni chlapy se na mě dívali a doslova slintali.taky od svých manželek přítelkyň apod.dostali pěkný facky.Musela jsem se začít smát.Edwardovi zčernali oči touhou.Chudák.Radši jsem zalezla do kabinky a šla na další.Tentokrát to byla taková černá košilka.

http://www.obsessive.cz/p52-kosilka-obsessive-electra/?page=product_image&id=52 obrázek zdeXD

Tentokrát kluci měli blíž křesla a už byli schopní mluvit.,,Vypadáš dobře."Řekl Jasper přiskrčeně.Chudák.,,Vypadáš sexy."Řekl Edward velmi,ale velmi potichu a začal to rozdejchávat.Chudák.Pánové kolem zase dostali facky od dám,ale tentokrát je vyvedli s obchodu a dámi se vrátili.Musela jsem se znovu smát.Prošla jsem hodně modelů a skoro pokaždý to bylo stejný.Když jsem se dostala k modrému modelu tak to bylo na Edwarda moc.Modrou na mě miluje a tohle už nešlo vydržet.

http://www.pradlo-sexy.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=322&id=51023 obrázek zdeXD

Začal se stejně jako Jasper dívat jinam.Nezabíralo to protože jim vždy pohled zabloudil ke mě.Nevím proč,ale začal mě jeho pohled vzrušovat.Chtěla jsem ho moc!Radši jsem to šla vydýchat do kabinky.Když jsem přišla oblečená normálně tak si oba oddechli.Zajimalo by mě jak se chovali když tak vyšla Alice!Musela jsem se nad tím zasmát určo úplně stejně.,,Bello řekla bych že jsi hezčí než Rose.Páč to co jsi ty udělala s Edwardem a mým Jasperem ještě nezvládla ani ona."Řekla a já se začervenala.Edward měl v očích pořád touhu bál se mě i dotknout.Pomalu ale ta touha ustupovala a ve mě to vzrušní taky.Když jsme dojeli domů už byla tma tak jsem se šla osprchovat.Usušila jsem se oblíkla si nový spodní prádlo,ale nějaký abych Edwarda nedráždila a na to nový šaty který mi alice nachystala na postel.Super!Chudák Edward.

http://www.pradlo-sexy.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=2465&id=52597 zde fotoXD

Tak jsem si sundala podprdu,protože se k tým šatům nehodila a oblíkla si to.Sešla jsem dolů a všichni na mě hleděli.Emmet zavískl.,,Ty jsi ale kočka!Vypadáš líp jak Rose...."Dál to nedořekl páč mu Rose dala pohlavek,ale ten ho moc nezastavil páč pokračoval dál.,,Myslíš že se tě můžu zkusit dotknout?Víš já to ještě nikdy nedělal s brunetou!"Řekl s rozpaky.Musela jsem se začít smát.Zamračil se ale dlouho mu to nevydrželo.Koukla jsem na Edwarda a ten měl pohled jako by ho mučili.,,Alice proč?Proč mi to děláš?"Zeptal se zoufale a s touhou.,,Co já to Bella je tak perfektní né já!"Oba jsme na ni zavrčeli a ona radši odešla s Jasperem do pokoje.Sedla jsem si mezi Edwarda a Carlisleho na sedačku hodila nožku přes nožku,ale to jsem asi neměla dělat.Edward se napjal a byl jako socha.Nohy jsem rychle stáhla,,Promiň!"Řekla jsem potichu.Carlisle za chvíli odešel s Esme.Emmet na mě furt hleděl a dělal uraženého.Rose mu něco zašeptala do ucha on se začal usmívat a už tu nebyli.Edward začal být nervózní.,,Edwarde?Zkus mě políbit!"Řekla jsem mu.Překvapeně se na mě podíval.,,Seš si jistá?"Zeptal se opatrně.,,Ano jsem.Víš jak jsme potkali Thomase?Tak jako bych se pomatlá,ale pak jako by ze mě něco těžkého spadlo a já chci zkusit jestli to není právě ono!"Vysbětlila jsem mu.Přikývl a začal se naklánět.....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není důvod žít...10.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!