Dneska se (ne)dozvíte, jaké bude mít Ness šaty. Prosím o jakékoliv komenty a dole pod kapitolou vás žádám ještě o něco...:) Mocinky děkuju nathalcesimovy a hlavně hanulce....co byhcbez vás dělala? :-*
01.06.2010 (09:30) • eliskababy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2533×
„Ukážu ti tvoje šaty!“ vypískla ta malá nakupovací maniačka a otevírala jednu krabici. Jakmile mi šaty ukázala, spadla mi brada a nemohla jsem vydat ani hlásku.
Byly okouzlující. A sexy. Až moc…
„A-A-Alice???“ zeptala jsem se, když vyndávala další a další krabice.
„No co,“ pokrčila rameny. „Jsem hodná tetička, tak jsem ti jich vzala víc, abys měla na výběr." A zazubila se na mě. No, tak to chci vidět, jak budou vypadat ty další.
„Až to vyndám, tak půjdeš nahoru a všechny si vyzkoušíš. Samozřejmě sejdeš dolů a všem se nám předvedeš.“ Předvedla jeden ze svých ďábelských úsměvů. Protočila jsem oči, protože jsem věděla, že hádat se s ní stejně nemá cenu.
„Tak to sem dej,“ řekla jsem otráveně. Ostatní se smáli mému výrazu.
„A pak se ti určitě všichni taky předvedou.“ V tu chvíli, kdy to Alice vyslovila, všem okamžitě sklaplo. Tomu jsem se zase musela smát já.
„Oki, tak já si to jdu vyzkoušet,“ oznámila jsem.
Popadla jsem všechny krabice a už si to štrádovala nahoru. V rychlosti jsem ze všech krabic shodila víko a až pak si prohlídla obsah. Hlasitě jsem zalapala po dechu. To si snad ta Alice dělá srandu! Vzala jsem první a opatrně je na sebe navlíkla.
Byly nádherné a hebké. Skoro jsem se bála, že se roztrhnou. Koukla jsem se na sebe do zrcadla a musela jsem přiznat, že mi sluší. Pročísla jsem si vlasy a vydala se do obýváku.
„Wow!“ bylo slyšet ode všech, když na mě viděli tyhle šaty.
„Holčičko, jsi nádherná!“ Přišel ke mně táta. Usmála jsem se.
„Zlato, kdybys nebyla moje neteř, tak nevím, nevím, jestli bych se udržel.“ Za tuhle poznámku dostal Emmett pohlavek z obou stran. Od Rose a Esmé.
Rozhlídla jsem se po ostatních. Carlisle měl spokojený úsměv na tváři, a když viděl, že se na něj koukám, usmál se ještě víc. Úsměv jsem mu ráda oplatila. Jacob na mě zíral s otevřenou pusou. To mě potěšilo. Jasper na mě koukal, řekla bych, že až obdivně. Ostatní měli na tváři úsměvy. V tom se otevřely dveře a dovnitř nakráčela celá smečka. No jo, já se vlastně zapomněla zmínit, že jsou u nás pečení vaření a už žádná stupidní smlouva neexistuje. Zarazili se ve dveřích, jakmile mě spatřili. Seth zaúpěl a snažil se skrýt svůj vzdouvající se klín. Tomu se nešlo nezasmát.
„Letíme na ples do Volterry,“ řekl Edward na vysvětlení, proč mám ty šaty.
„Tak já si jdu zkusit ty další šaty,“ řekla jsem se smíchem v hlase a kráčela nahoru. Opatrně jsem si je vysvlékla. Další byly zase o něco odvážnější. Za chvíli půjdu dolů nahá. I když pochybuju, že by to někomu vadilo. Takový Seth… Slyšel jsem, jak taťka dole dostal výbuch smíchu. Uchechtla jsem se.
„Ok. Tak jdeme na to,“ říkala jsem si, když jsem šla po schodech dolů. Jestli na tamty šaty kulili oči, tak co jsem po tom měla říct teď?! Na tyhle šaty byla reakce ještě bouřlivější. Byla jsem ráda, že mám do toho výstřihu, co dát. Jacob, který do teď stál, se musel jít posadit. Obdařila jsem ho oslnivým úsměvem a vydala se zase nahoru. Podobně probíhaly i další reakce na tyhle, tyto, tady ty a tyhle šaty. A jako sladká tečka na závěr tyhle. Na ty poslední byla reakce opravdu bouřlivá a polovina vlkodlaků musela utéct do lesa. Emmett a já jsme z toho chytli záchvat smíchu. Když jsem se kácela k zemi, Jake mě zachytil a začal mě líbat. Odnesl mě do mého pokoje. Začal mě líbat intenzivněji. Hodlal mi rozepnout tyto šaty, ale to by nesměl Sam zavolat ze zdola. „Jacobe!“
Zavrčela jsem a šla jsem se převléknout. Nechtěla jsem pokazit dojem, který udělaly ty šaty, a tak jsem vybírala něco sexy. Moc mě to nebavilo, a tak jsem si na pomoc zavolala Jaspera a Emmetta. Jsem zvědavá, co vyberou. Byli hotovi překvapivě brzo. Emmett mi ukázal svou volbu.
„Emmette! Tohle si na sebe nevezmu ani za milion let!!!“ On mě ale dokáže vytočit! Nejen že je to hrozný, ale ještě k tomu krátký. Jasper byl mírnější a jeho volba se mi líbila. Vyhnala jsem je ven, abych se mohla převlíknout. Když jsem se převlíkla, tak jsem se rozhodovala, které šaty si vezmu. Byla to skutečně těžká volba. Rozhodla jsem se jít pro pomoc dolů. Bádali jsme dlouho, každý říkal své názory. Nakonec jsem se rozhodla pro…
Emmetova volba:
Jazzova volba:
Žádám o POMOC... Pomoc bych potřebovala s výběrem šatů. Já sama se nemůžu rozhodnout...:D Šaty mají číslo, jak jdou popořadě. Tzn. 1. šaty = číslo 1 atd.
Moc děkuju.
Autor: eliskababy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Nemůžu tě milovat... 3. Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!